Jag är ny! Ville bara säga hej!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Arvoitus skrev:
2206661 Bukefalos är fortfarande huvudtillhållet ;) Har lite för mycket ridvana, det är till och med så illa att jag var på väg att klappa hojjen på tanken igår och berömde den när krypkörningen gick som jag ville.

Jag kanske inte borde berätta sånt?

Hehe.......... låt det inte bli en vana bara. Hojarna brukar ju ha för vana att inte bli kvar lika länge som en häst! (Iaf inte för mig :näsblod ).

Och, välkommen föresten :)

Arvoitus

Guest
Vilket mottagande man får. Tackar så hjärtligt.

Tog en utlovad bild på jackan...
Inser nu att den faktiskt inte är direkt snygg, den är mer ful, liksom. Men jag gillar den ;) Min far hade den när han var ung :3freak
jacka2.jpg

Borde tagit på mig hjälmen för att dölja mitt morgontrötta plyte, men den går i rosa och skär sig mot jackan... :gnissla Får köpa ny...

yamahabert

mc turer på yamahan
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
Honda cb 900 1982
Välkommen

:banana :banana cbx bert önskar dig en trevlig mc sommar :banana :banana :tummenupp

ps även jag klappar min hoj efter avslutad mc tur :confused: :)

Socrates

Guest
Arvoitus skrev:
2208127 Vilket mottagande man får. Tackar så hjärtligt.

Inser nu att den faktiskt inte är direkt snygg, den är mer ful, liksom.

Den var ju snygg, behåll den!

Bilden ger lite x-men vibbar tycker jag :gnissla

Briljanto

Yamaha - Touching Your Heart
Gick med
26 Oct 2005
Hoj
*Såld...
Arvoitus skrev:

Inser nu att den faktiskt inte är direkt snygg, den är mer ful, liksom. Men jag gillar den ;) Min far hade den när han var ung :3freak
jacka2.jpg

Borde tagit på mig hjälmen för att dölja mitt morgontrötta plyte, men den går i rosa och skär sig mot jackan... :gnissla Får köpa ny...

Haha, den jackan va ju helskön!

kul med nått annat än A-stars, Arlen Ness och dainese!

Lycka till och hjärtligt välkommen!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Arvoitus skrev:

Skit coolt hjuu.. Frågan är väl bara hur bra den skyddar? Men fräck var den ju iaf :banana

GOODAlien

Livet är en sexuellt överförbar sjukdom
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
GS1000 sidovagn, Yamaha R7 OW 02, R1 racer. Aprilia mille RSV SP chopper , Aprilia AF1
Välkommen!!!?! Cool jacka klart old school :tummenupp :yoparty

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
SkaD skrev:
2206599 Är det bara jag som tar ett litet skutt inombords så fort det handlar om kvinnor i samband med motorcyklar? :rodnar

Jag har länge jobbat på att försöka konvertera sällskapet mitt till en hojåkere som än själv men har aldrig haft nå stora framsteg. Det är inga höga krav jag har heller, två hjul och en motor och jag är nöjd :hihi

Tjejer till hojåkare växer inte på träd men det verkar bli fler och fler och det är riktigt roligt att se så hej och välkommen och lycka till med MC åkandet!

man kan aldrig konvertera det släktet: ):):) antingen är dom hojare eller så inte, det underlättar o träffa en likasinnad hehe, som grädde på moset kan jag berätta at min sambo är mer i garaget än jag själv :)

välkommen arvoitus, behåll jackan den var ju tuff :yoparty

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
2fast4hjo skrev:
2206606 snackar du av egen erfarenhet :pannkyss

Fler hästar här va :)

Jag har ridborgarmärket och är otroligt stolt över det men det verkar inte vara så många på bukefalos som vill prata med mig om det :va

Mvh Stephenj

Arvoitus skrev:

Köp ny hjälm, jackan är här för att stanna! :tummenupp

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Arvoitus skrev:

Inser nu att den faktiskt inte är direkt snygg, den är mer ful, liksom. Men jag gillar den ;) Min far hade den när han var ung

Kyllä se oli hieno ! :)

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Hojlös än så länge...
Arvoitus skrev:

jacka2.jpg

Helt rätt med retro..... hon som var i jackan var ok också.. he he

quip

[ kwip ]
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZR600R, -94; GSXR750, -86, fighterprojekt; ZXR750, -93, ombyggd
Arvoitus skrev:

Välkommen och lycka till med kortet.
Ball jacka, gillar skärpspännena nedtill :tummenupp

Morgontrött plyte? ha, då har du inte sett mig på mornarna :D, morgontröttare människa får man leta efter.

Arvoitus

Guest
stephenj skrev:
2208427 Fler hästar här va :)

Jag har ridborgarmärket och är otroligt stolt över det men det verkar inte vara så många på bukefalos som vill prata med mig om det :va

Hahahaha. Säkert? Har du försökt på äldre ungdom? Jag lovar att ta hand om dig där ;) Flickorna lär bli impade , det är jag säker på!

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
"Kläderna gör mannen" har väl alla hört, men nu var det nog mer "Kvinnan gör kläderna" :)

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
2fast4hjo skrev:
2208461 :tummenupp bra gjort...just dem där hästarna är dem svåraste att tygla (har haft sådana i min ägo förut :crash )

Ja med den sorten känns det mer som att bli skjutsad av ett moppefucko på hojen och försöka styra från bönpallen. :hihi

Arvoitus skrev:
2208467 Hahahaha. Säkert? Har du försökt på äldre ungdom? Jag lovar att ta hand om dig där ;) Flickorna lär bli impade , det är jag säker på!

Så du hävdar om jag slänger in ett foruminlägg med "Jag har ridborgarmärket" så kommer jag få massa svar, sen tar du hand om mig och skriver hur impad du är, så alla hakar på lovsången? :lol Du verkar snäll :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln