Jag är rädd för kvinnor!

Therése_L

Guest
Mina föreldrar uppförde sig lika, men är fortfarande gifta, tror det skada mig mer!

För övrigt är min signatur ett citat från ett ex efter att jag stilsamt försökt förklara att hon faktiskt inte kunde styra ALLT i mitt liv och få allt som hon ville, samma person kallade mig huvudverk -helt jävla omöjlig att bli av med, efter att jag gjort slut :confused

Hon verkar ju va en trevlig tjej, varför skaffade ni inte barn?

:rolleyes:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Jag snittar 44% i skatt på min lön varje månad. Vad blir inte det på 18 år.:3freak

Och med de pengarna betalar du för en massa andra lata jävlars barn. Ju fler barn desto mer i bidrag per unge fast arbetsmarknaden aldrig kommer se röken av den morsan, och nuförtiden inte heller farsan. Vad är det för jävla matematik? Skaffa för fan inte barn om andra måste försörja dem med sina skattepengar!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Och med de pengarna betalar du för en massa andra lata jävlars barn. Ju fler barn desto mer i bidrag per unge fast arbetsmarknaden aldrig kommer se röken av den morsan, och nuförtiden inte heller farsan. Vad är det för jävla matematik? Skaffa för fan inte barn om andra måste försörja dem med sina skattepengar!
Exakt!
1 unge = en miljon
du tjänar inte 5 miljoner på 18 år som affärsbiträde så skaffa inte 5 barn skit enkelt! Dessutom löser det massa andra problem när föreldrar har råd/tid att hand om sina ungar.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Det känns som att :tessan tagit en ny timeout från SH :va

Edit: När man talar om... så såg jag att hon precis var inloggad :)

Last edited:

Therése_L

Guest
Hehe man måste ge henne att hon va så manipulativ att det tog ett bra innan man insåg det..

Hörde av nån att hon är gravid med sin nya kille :näsblod :tvångsabort

Låter som att du ska va glad att du slapp undan då.. Va det då du flydde hem till Ystad igen? :D

On topic: Man kan bli lika rädd för män, fast i andra avseenden än barnalstrande. :gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Där tror jag faktiskt att du har fel!

Jag känner till enbart ETT fall där snubben skiter i att betala underhållet, vilket ändå inte drabbar barnen/modern då dom får sina pengar ändå, utan bara spär på snubbens skuld till kronofogden.

Däremot känner jag till väldigt många mödrar som försvårar umgänget för fäderna på alla sätt dom kan.

Det kanske skulle vara vanligare med fäder som djävlas med sina ex om dom gavs möjlighet till det genom att bli huvudvårdnadshavare och få möjligheten att ta ungarna och sticka, eller att det verkligen drabbade modern om dom gav fan i att betala underhållet.

Undantagen är möjligen fäder med utländsk bakgrund som tar barnen och sticker till sina primitiva hemländer där modern inte har en chans i helvetet att få igen ungarna.

Men du vet inte, du bara TROR. ;)

Jag känner till flera fall åt bägge hållen och tre inom min egen släkt där mannen ifråga har fuckat ur totalt.
Den ena vill inte träffa sina barn över huvudtaget och då har dom fyra stycken tillsammans. Han har träffat en ny kvinna som är mycket intressantare. Kvinnan i detta fall VILL att mannen ska ta del i barnens liv.
I det andra fallet så försökte karln jävlas så mycket det bara gick så fort han fick chansen och då har de ändå delad vårdnad.
Det tredje fallet är för gamalt för att egentligen ens räkna in och på den tiden va det ännu mera så att rätten alltid gick till kvinnan. Kvinnan fick i detta fall barnen men mannen lät det sedan gå ut över barnen varannan helg.

Jag håller dock med dig om att myndigheterna i många fall lutar sig tillbaka på gamla normer om att kvinnan ska ha barnen vilket är så jävla korkat enligt mig.

Har man skaffat barn tillsammans och uppfostrat dom tillsammans ska man fortsätta o göra det tillsammans även om man inte vill vara med varandra längre. Håll så pass sams att det inte går ut över barnen. Ingen som säger att ni måste älska varandra för att kunna ha en öppen diskussion om hur man ska lyckas med att göra barnen lyckliga.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Jag känner till flera fall åt bägge hållen och tre inom min egen släkt där mannen ifråga har fuckat ur totalt.
Den ena vill inte träffa sina barn över huvudtaget och då har dom fyra stycken tillsammans. Han har träffat en ny kvinna som är mycket intressantare. Kvinnan i detta fall VILL att mannen ska ta del i barnens liv.
I det andra fallet så försökte karln jävlas så mycket det bara gick så fort han fick chansen och då har de ändå delad vårdnad.
Det tredje fallet är för gamalt för att egentligen ens räkna in och på den tiden va det ännu mera så att rätten alltid gick till kvinnan. Kvinnan fick i detta fall barnen men mannen lät det sedan gå ut över barnen varannan helg.

Vilka är det du är släkt med i den här samlingen? (Förutom barnen).

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....

Ok, nu har jag suttit o läst igenom hela tråden och har blivit road. Har ändå inget bättre för mig på jobbet.... Jag får väl skilja mig lite från mängden då med att säga att jag vill skaffa barn:). Inte nu dock men ngn gång i framtiden med en kille som oxå vill ha barn, skulle aldrig få för mig o tvinga in en kille i något han inte vill.

0scar

Guest
Tja, farsan träffade jag varannan helg. Inte mer. Han jobbade i stockholm och var således borta vardagar.

Morsan klagade jämnt på vilket svin han var.
Farsan förklarade alltid hur otacksam morsan var.

Morsan hade vid tidpunkten uselt med pengar till följd av diskbråck. Vissa veckor var det makaroner och korv som gällde. Märkeskläder var bara glömma :rolleyes:

Var väl när jag började 7an och flyttade till farsan som något började hända och de började inse att de var tvugna att komma överens. Nuförtiden kommer de ganska bra överens.

Jag tror fortfarande inte jag är en sämre människa :va

Fortfarande: Nej. Ingen har sagt du ar samre manniska for det.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...