Jag å kärringen köpte en ny bil idag!

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Jag tror dom funkar faktist,fanns ett gäng 17" att välja imellan.Det jag egentligen ville haft va Nebula 18" men min Sambo Bea protesterade nåt om komfort/däckkostnader:confused: Men ialf det är hon som kommer att använda bilen mest...

FreddaGädda

Guest
Jag tykker att du kunde tjöpt varsin gokart till varje familjemedlemm :yoparty

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Här är mitt inbytesobjekt,som jag inte fick så mkt för,kanske kan kränga fälgarna innan dom fattar det?
394911_80_full.jpg

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Bilen ifråga är en V70 classic momentum 170Hk-07 Lunar guldmetallic.Jag valde till automatlåda,delbartdrag,vinge,17" Tucana fälgar,tonade rutor,och momentum paketet(backsensor,regnsensor,Bi-xenon osv)Vad tror ni om färgen?Jag personligen tycker att den inte ser ut som grannens dvs silver,jag tycker den är snygg ialf(man ska ha sett den i verkligheten)Vad tycker du?
Skickar med en bild exakt hur den kommer att se ut:
394911_96_full.jpg

Jävligt Nice du kommer inte bli besviken... Jag åkte V70 D5 07:a som tjänstebil med kcr chip i med precis all utrustning utom navi dvs, momentum paketet + lite mer:) 12" bas, soft skinn, automat, heltonnad. Men tyvärr så trivdes jag inte på jobbet och bilen fick man ju inte behålla:mad:

Men jävlar vilken go bil perfekt familje sport bil... Tycker jag,, (schysst färg me) gillar faktiskt den, har haft en 9-3 aero i ungefär den färgen ....

///Micke

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Jävligt Nice du kommer inte bli besviken... Jag åkte V70 D5 07:a som tjänstebil med kcr chip i med precis all utrustning utom navi dvs, momentum paketet + lite mer:) 12" bas, soft skinn, automat, heltonnad. Men tyvärr så trivdes jag inte på jobbet och bilen fick man ju inte behålla:mad:

Men jävlar vilken go bil perfekt familje sport bil... Tycker jag,, (schysst färg me) gillar faktiskt den, har haft en 9-3 aero i ungefär den färgen ....

///Micke

Japp,om man måste köpa en V70 VARFÖR måste man ta samma färg som all andra,jag är övertygad om jag kommer bli nöjd....(om inte 300loppor kommer att göra det)

Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Har du något mot att köpa begangnat?

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Får gratulera till en bra bil! Måste ju vara en bra med tanke att 70% av sveriges befolkning kör Volvo :näsblod

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Har du något mot att köpa begangnat?

Min tjej är en pendlare,alltså hon kör till ifrån jobbet var dag(2mil enkel)10dar 40mil,100dar 400mil....Det plockar mil,plus att vi har den vardagliga körningen,min släkt Åre/falköping/Gbg osv(allt detta plockar mil).Jag hade gärnat tagit en begagnad med några mil på mätarn om inte det hade vart för dom här förutsättningarna..

Last edited:

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Bilen ifråga är en V70 classic momentum 170Hk-07 Lunar guldmetallic.Jag valde till automatlåda,delbartdrag,vinge,17" Tucana fälgar,tonade rutor,och momentum paketet(backsensor,regnsensor,Bi-xenon osv)Vad tror ni om färgen?Jag personligen tycker att den inte ser ut som grannens dvs silver,jag tycker den är snygg ialf(man ska ha sett den i verkligheten)Vad tycker du?
Skickar med en bild exakt hur den kommer att se ut:
394911_96_full.jpg

Krattis, men själv tycker jag dom är så jeffla tråkiga.
Varannan bil man ser är ju v70.

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Krattis, men själv tycker jag dom är så jeffla tråkiga.
Varannan bil man ser är ju v70.

(kan inte du tipsa mej om en Kombi i samma kvalite/prisklass)

Kanske finns en anledning?Kanske halva befolkningen har blivit tvingade av en massa Ufos :confused:

volvo för 300 laxar ? vad var det för fel på din v40 ?
En massa fel egentligen,det var en V40 bla,liten å eländig,dom rostar gärna osv.Ingen vidare kvalle.Men T4an gick som faan ialf:tummenupp Det kommer jag att sakna..

Last edited:

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
Farsan köpte en 05:a med samma motor för ett par år sen. Den har funkat finfint. Man får inte mycket körglädje för dom pengarna.. men den är stadig, välbyggd, säker o hela den biten. Och man sitter skitbra i dom.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2768906 Jävligt Nice du kommer inte bli besviken... Jag åkte V70 D5 07:a som tjänstebil med kcr chip i med precis all utrustning utom navi dvs, momentum paketet + lite mer:) 12" bas, soft skinn, automat, heltonnad. Men tyvärr så trivdes jag inte på jobbet och bilen fick man ju inte behålla:mad:

///Micke
Du mennar inte saab gubbbeghie? Det är nog den tråkigaste färgen jag har sätt..(saab 900 -94 med den färgen och beghie teddy inreddning :zpy)

Btw har den där färgen funnits på äldre modeler? tycker färgen ser precis ut som på grannens och den gör sig bra på den bilen iaf.

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Farsan köpte en 05:a med samma motor för ett par år sen. Den har funkat finfint. Man får inte mycket körglädje för dom pengarna.. men den är stadig, välbyggd, säker o hela den biten. Och man sitter skitbra i dom.

Allting är ju relativt det här med körglädje osv,jag kunde kanske gått å köpt en Audi S6 avant med 450hk osv...Men hur bilen går är ganska orelevant när jag kör hoj:tummenupp

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Allting är ju relativt det här med körglädje osv,jag kunde kanske gått å köpt en Audi S6 avant med 450hk osv...Men hur bilen går är ganska orelevant när jag kör hoj:tummenupp

Inte världens roligaste bil men en jäkligt "bra" bil...

Jag gillar färgen.. Inte så tok-vanlig! :tummenupp

Förövrigt så har S6 inga 450 hästar... Å du får ingen RS6 för 300k.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA