"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Laser blå e najs!
Finns inte till V70n, däremot finns Ocean race-blå.
Titan och Lunar är snygga också!
V70 är ett bra och tryggt val, nu är dom ganska prisvärda också iom Classic paketet.
Laser blå e najs!
Kanske finns en anledning?Kanske halva befolkningen har blivit tvingade av en massa Ufos
Inte dieseln2770254Stor törstig motor dock?
Det är inte lätt att köpa ny bil kan jag säga,jag kunde ha valt Saab,Mazda,Bmw,Audi eller vilken annan kombi som helst.Vi har tittat runt,provkört en massa olika bilar i olika prisklasser,men tyvärr så blev det en V70 Jag hade vågat att köpa vilken bil som helst egentligen,men när vi summerade läget så föll det på en V70Jag har inget agg mot Volvo, dom gör bra bilar och väl i topp när det gäller krocksäkerhet etc.
Men att använda argumentet du gör ovan är fel.
Varför folk köper dessa könlösa (ja, i min mening) bilar är för att majoriteten inte vågar köpa något annat.
Det finns många serviceverkstäder, enormt utbud av reservdelar och kunnande för dessa bilar.
Men att det är den bästa bilen i den prisklassen råder det delade meningar om!
Hehe,dom är säkert gratis vaDet blir till att skaffa volvos egna barnstolar när det blir så dags. De är tyvärr lite trånga i kupen de där rackarna...
Skoda Octavia RS Combi. 50.000:- billigare, mycket trevligare motor, likvärdig
kvalitet.
Japp,hoppas det ialf 6-8v innan leverans Har du en sådan?
Svart v70 slår allt. Tonade rutor runt om. Svarta fälgar med silverkant på. Fint som smöret
Har du egen pizzeria?
Det är inte lätt att köpa ny bil kan jag säga,jag kunde ha valt Saab,Mazda,Bmw,Audi eller vilken annan kombi som helst.Vi har tittat runt,provkört en massa olika bilar i olika prisklasser,men tyvärr så blev det en V70 Jag hade vågat att köpa vilken bil som helst egentligen,men när vi summerade läget så föll det på en V70
Svart v70 slår allt. Tonade rutor runt om. Svarta fälgar med silverkant på. Fint som smöret
Bilen ifråga är en V70 classic momentum 170Hk-07 Lunar guldmetallic.Jag valde till automatlåda,delbartdrag,vinge,17" Tucana fälgar,tonade rutor,och momentum paketet(backsensor,regnsensor,Bi-xenon osv)Vad tror ni om färgen?Jag personligen tycker att den inte ser ut som grannens dvs silver,jag tycker den är snygg ialf(man ska ha sett den i verkligheten)Vad tycker du?
Skickar med en bild exakt hur den kommer att se ut:
Nej du killen, där var det inte många rätt.
Lite kul är det allt att köpa nytt,självklart vill man ju berätta detta medJag tycker det här är en skryt tråd som titta vilken fin bil ja har köpt.
Sanningen så tycker jag det är en fin bil måhända en dussinbil men grattis
Hehe,dom är säkert gratis va
Är Kleeman å Haaman turkar?
Jag har kört flera stycken bilar av båda modellerna och tycker personligen inte att skoda är lång efter Volvo i kvalitetskänsla.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|