Exup
Ny medlem
Företaget där sambon jobbar skulle ha nya tjänstebilar så det tittades på nya C30.
I vanlig ordning så bjöds det till VIP-kvällar och provkörningar ,vi hade tom en sådan där C30 hemma ett par dagar som vi kuskade runt i.
Efter det och en massa turer runt omkring det hela så är min personliga mening att dom är överprissatta skitbilar,dessutom så måste dom gå på knark hos Bilia.
Det hela slutade i att sambon tackar nej till ny tjänstebil och vi köper något privat istället.
Den ser rätt cool ut,trodde den kanske skulle konkurrera med Golf och dylikt?
Vad det gäller Bilia har jag ingen aning om faktist,då jag har handlat/haft att göra med Rejmes.Vi har Rejmes ca 1mil härifrån(Torup)där var vi förra veckan,klev in,skymtade 2st säljare som stog och snackade med varandra.Vi provsatte 5st bilar,va där i ca 20 min,säljarna brydde inte ens om oss,hade det vart mkt folk så hade man förstått men att va så jävla arrogant mot kund.....Jaja,vi klev ur affären ialf,körde 4mil till Rejmes Halmstad,där tog det inte 2sec innan en säljare kom fram och hjälpte oss.Så jag menar att det kan nog skillja ifrån ställe till ställe.
Last edited: