Jag behöver er hjälp (Varning - Fruktansvärt barnsligt och pubertalt)

CoolaOla

www.shadowspast.com
Gick med
19 Aug 2010
Ort
Nacka
Hoj
Gixxer 750 K8, Honda Fireblade 929
En påse micropop, och en chokladkaka, sen blir jag själv rädd, för luften tar aldrig slut...vilket betyder att du kan prutta i en hiss full med folk, utan att någon förstår...för det går väl inte att prutta så länge tänker gemene man!!!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag litar på dig Teo, och kommer efter mina chilinötter springa ner till cafét här för att beställa frökusar. Vad säger du om pålägg? Mjukost, linser, alfalfagroddar?

Släng på något gott så du mäktar med att klämma så många frökusar du kan. Hemligheten ligger i själva frökusens inre.
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Vågar jag fråga hur du lärt känna denna kunskap av att en hög kvantitet frökusar ger en obehagligt stor mängd gas? Jag har precis varit och handlat, frökusar - check! Dock missade jag micropop, får fixa det imorgon!

Monstret jag möter har dock en tarm som inte verkar vara av denna värld. Han har fortsatt frusta ur sig riktiga as! Nu klagade han dock på att det kändes som att han hade blivit fingerpullad av en elefant. Kanske är han på nedgång...
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vågar jag fråga hur du lärt känna denna kunskap av att en hög kvantitet frökusar ger en obehagligt stor mängd gas?

Man kan väl säga att det var en positiv överraskning. De såg läckernyttiga ut och jag slog till i ett hopp om att ändra mitt livsspår till ett mognare och nyttigare men efterföljande inferno tog mig tillbaka till neanderthalstadiet och på den vägen är det nu...
 

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
För bra ljudupptagning kan du testa med röven bar i tomt badkar eller på en vanlig vask av plåt i köket.
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Man kan väl säga att det var en positiv överraskning. De såg läckernyttiga ut och jag slog till i ett hopp om att ändra mitt livsspår till ett mognare och nyttigare men efterföljande inferno tog mig tillbaka till neanderthalstadiet och på den vägen är det nu...

Ja, för mycket fibrer har vissa nackdelar. Min gasproduktion har gått ner ordentligt sedan jag drog ner på fiberintaget för några veckor sedan.
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Har dessvärre inget badkar, men funderade på att ta en gammal bakplåt som morsan lämnade sist hon var här, sätta mig på och liksom bända ner, borde kunna ge en ganska skön resonans! Tänk om hon skulle se vad jag använde hennes kära bakplåt till. Eller Bak-plåt kanske man kan säga.

Haha Teo - ja, det där med en mognare livsstil känns ju som att det gick så där. Jag tycker om dig för den du är iaf. Även om jag att döma av vad du skrivit här, aldrig skulle vilja befinna mig i samma rum som dig.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Enkelt!!! Tryck i dig päron och vanlig chocklad från en chockladkaka! Det sätter "fart".

Lycka till!
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Bönor som skrivits tidigare är bra. Men det är en grej du ska tänka på för maximal gasproduktion från bönorna:

Bönor innehåller sockerarter som mänskliga matsmältningsenzymer inte kan bryta ner. Dessa blir till näring för tarmbakterier som producerar gaser i form av koldioxid, kväve, metan, väte, svaveldioxid, metylmerkaptan e.t.c.
Konserverade bönor är ofta förvällda för att få bort dessa sockerarter och ger därför inte lika mycket gaser. Du bör istället äta obehandlade bönor som fått koka i minsta möjliga vattenmängd, alternativt drick spadet också.
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nu när vi ändå snackar fisar.

Är det någon som lyckats sätta eld på sin fis nån gång?

Jag har försökt många gånger men lyckas bara blåsa ut tändarlågan. Har alltsedandess inte kännt mej som en hel man.
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Jag har hört att inte alla människor bildar metangas som är det ämne som lågan bildas av. Vissa får helt enkelt bara illaluktande gas, utan "stubin".

Teo min fisförnäma broder - Du kan verkligen dina frökusar! Vilken jävla effekt, idag drar vi på med frökusar, päron, choklad, micropop och en böngryta ikväll. Får bara hoppas att jag slipper oväntat besök. Gevalia har jag nog inte ens hemma.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
parkettgolv i tell ya!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
2L äppeljuice och ett stort paket mamma scans köttbullar som middag/kvällskäk.
Det gör jag aldrig mer om, hade problem att sitta i samma hytt som mig själv (lastbilschaffis) under morgonen därpå! Enorma mängder gas och en lukt som inte går att beskriva, tror en del av mig dog den dagen :crash
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
2L äppeljuice och ett stort paket mamma scans köttbullar som middag/kvällskäk.
Det gör jag aldrig mer om, hade problem att sitta i samma hytt som mig själv (lastbilschaffis) under morgonen därpå! Enorma mängder gas och en lukt som inte går att beskriva, tror en del av mig dog den dagen :crash

Funkar även med Bravos Apelsinjos. Luktar död och volymen gas som alstras e magisk.
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Äntligen är SH-hösten här, den här tråden har all potential att växa till en riktig klassiker. Jag kan tyvärr inte bidra med några fodertips, min mage/tarmsystem är svårt störd redan från födseln. Skulle jag knapra frökusar skulle förmodligen röven explodera. Men fortsätt din rapportering för guds skull, jag är galet nyfiken på hur detta kommer sluta :hihi :crash
 

Beemer330D

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2013
Ort
Nybro
Hoj
2006
Här jag, det är jag som är den andra tävlande i denna fistävling! Idag och igår var det en jämn kamp mellan rövarna. Men jag har förberett ikväll med honung och glass!! Så imorgon väntas en dag i gasens tecken! Lyssna på radion då ett allmänhets meddelande kan sändas ut om att man ska stängs dörrar och fönster och stänga av ventilationen!!

FART ON!
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Jag vill tacka Teo och Ozeo för ert stöd under denna tid! Parkettgolv och frökusar visade sig vara en helvetisk kombination. Rena atomkraften. Dagen vart dålig länge, men till slut... Blomkålslunch och en eftermiddagsfika med några frökusar. Låt det bubbla ett par timmar och utnyttja parkettgolvets förstärkning av ditt inre, voila! Dagsvinnare för första gången den här veckan även om det länge såg mörkt ut.


Your move Beemer!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top