Jag behöver er hjälp (Varning - Fruktansvärt barnsligt och pubertalt)

Pelle81

Luktar smegma, mysk och svett
Gick med
22 May 2005
Ort
Hva
Hoj
Veteranare av olika slag
En sak som inte nämts och som är otroligt effektfullt är att raka röven. Rejält med rövsvett som får skinkorna att klibba ihop gör sen ljudet fulländat. Maken till brakskitar är svårt slå :arsele

Jävligt bra tråd! Helt i min smak!

Kan bara bekräfta det som KGA säger. Han hade den goda smaken att raka sig i röven kvällen innan vi skulle tillbringa en natt i en stuga tillsammans. En riktigt flottig pizza + en påse gott & blandat i kombination med rakad röv, underställ och ett minst sagt välanvänt skinnställ förgyllde den kvällen kan man säga!

Tack KGA för det fina minnet.
 

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Jag hittar den inte nu, men det fanns en riktigt skön tråd på ett motorforum för några år sedan där det mycket målandes redogjordes för varför man har hår i röven och varför man inte ska ta bort det..:hihi
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag hittade en filmsnutt från ett tidigare år i Åre med samma ensemble.
Oscar aka "Doktorn" är så ruskigt trött efter en sömnlös natt pga anala trumpetstötar från min sida och som grädde på mosset tvingas han här i en "fåggelwhiskey". Sekunderna senare kommer lillebror Olle...

http://www.youtube.com/watch?v=z8EQ2RbJiO4&feature=youtu.be
 

Beemer330D

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2013
Ort
Nybro
Hoj
2006
Nu har jag hittat dödsstöten för MOAF (mother of all farts) Keso kvarg 2-4 sura kokta ägg och lite härsken proteindryck, men i min brist på teknik kan ja inte ladda upp ljudklipp.. Men min fiende kan intyga om att fisarnas fis är möjligtvis kommen!

FART ON
 

Beemer330D

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2013
Ort
Nybro
Hoj
2006
Släpp mycket väder i helgen, med och på ers vänner återkom på måndag med en detaljerad rapport!!!

FART ON
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Börjar vara ett par dagar sen vi fick någon rapport, frågan är om köttbullarna och bravos juice tog knäcken på ts? :näsblod
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Kombinera fjällfil med muslisorten 'magiform'.
Muslin innehåller någon sorts specialbehandlad havregryn
vilken sätter en jäkla sprätt på magen om man överdoserar den rejält.
 

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Jag kan bidra med ett tips. Då vår herre beslöt sig för att bestycka mig med en gasproduktionskapacitet jämnställd med en rejäl häst så vet jag (tyvärr) vad jag pratar om! Hemligheten är att ackumulera! Dra i dig den värsta dieten och håll dig! Låtsas att du är på första daten eller ännu hellre, gå på en för autentitetens skull. När du sedan efter 3-4 timmar får cchans att vädra på så gäller det att ha kameran igång! Satisfiction guaranteed!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag kan bidra med ett tips. Då vår herre beslöt sig för att bestycka mig med en gasproduktionskapacitet jämnställd med en rejäl häst så vet jag (tyvärr) vad jag pratar om! Hemligheten är att ackumulera! Dra i dig den värsta dieten och håll dig! Låtsas att du är på första daten eller ännu hellre, gå på en för autentitetens skull. När du sedan efter 3-4 timmar får cchans att vädra på så gäller det att ha kameran igång! Satisfiction guaranteed!

Visst är det så. Det bästa som finns är när man efter att ha haft nattligt besök äntligen lyckats få´na att ge sig av så man får släppa på e 19 bar man sitter på.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
En sån äggmök med 250 bars tryck skall läggas när man skjutsar en brud på hojen - det går ju inte och fly precis:hihi

Om man har jeans, tjejen tät goretexjacka så går möken rakt in och stiger sen uppåt in hjälmen - jag har testa:4skrika:näsblod:mad::crash:brinnerup
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top