Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Jag klarade teorin med 60 rätt idag.
Speedsoda skrev:Jag fick en anmärkning på mitt rondellkörande på min uppkörning... Kuggade dock inte, men det kan ju vara värt å tänka på.
ta en körlektion, kom ihåg noga vad körledaren säger och jobba på dina svaga punkter....
mc-hjalte skrev:Ja lyckades glömma svänga av vid en korsning... kanske va de tack vare min vits i början som gjorde att ja klarade mig utan anmärkning!
Wiilhelm skrev:låt höra vitsen?
klarade min idag. 57seyou skrev:Jag klarade teorin med 60 rätt idag.
Grattis!Vanish skrev:Idag uppgraderade jag mitt A1 kort till ett A-begränsad
Wiilhelm skrev:jag vill också ha köjkjot ska köra upp den 3 okt.. måste nog skjuta upp den har inte kört nåt än.... nån som har nåra tips till själv uppkörningen?
jag vill också ha köjkjot ska köra upp den 3 okt.. måste nog skjuta upp den har inte kört nåt än.... nån som har nåra tips till själv uppkörningen? nåt folk ofta kuggar på osv?
Wiilhelm skrev:jag vill också ha köjkjot ska köra upp den 3 okt.. måste nog skjuta upp den har inte kört nåt än.... nån som har nåra tips till själv uppkörningen?
jag vill också ha köjkjot ska köra upp den 3 okt.. måste nog skjuta upp den har inte kört nåt än.... nån som har nåra tips till själv uppkörningen? nåt folk ofta kuggar på osv?
Matte_Aprilia skrev:Idag vid 10tiden fick jag mig lapp de stod godkännd på
Färjestad skrev:klarade inte uppkörnigen igår men jag klarade teoriprovet den 18 aug
Du din!flexbert skrev:Det är sånt som händer när man håller på färjestad
välte en kon på krypkörningen, + att jag köre över sträcken i "korridoren".flexbert skrev:Nä men det var tråkigt... vad kuggade du dig på?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|