Grattis! Tog mitt för ett tag sedan jag också.kaZmur skrev:Woot! Klarade bilkortet för en halvtimme sen! Jag är glaaaaaad!!!!
Grattis! Tog mitt för ett tag sedan jag också.kaZmur skrev:Woot! Klarade bilkortet för en halvtimme sen! Jag är glaaaaaad!!!!
Man gratulerar! lagom till julzippo skrev:klarade teorin i går!
Å snart har man haft A1 i 2 år och dags för riktiga kortet.ooland skrev:va ett tag sen man klarade d
[- sNaIjK -] skrev:Procenten på kunskapsprovet är ju inte klokt. 65%.... personligen tyckte jag det var ruskigt enkelt, men men....
Mr. Red skrev:kan hålla med om att teoriprovet var lätt, fast ä man naturare ska man väl va pluggis... har jag hört
Plugga mycket och längeFruxo skrev:Någon som har några tips om hur man ska plugga inför teoriprovet?
Hur gjorde ni själva när ni skulle skriva upp? Råpluggade hela boken eller läste på några speciella områden? Vilken information som helst vore bra. Om hur krävande provet är med mera vore bra å veta. Ska skriva upp den 19 januari!
NSR_Martin skrev:Agneman, varför ska man låta trafikskolan boka teoritid egentligen...? Är väll bättre att göra det själv? Eller är dom lite smarta så det blir dyrare då...?
Fruxo skrev:Klarade teorin idag weiij!!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |