NSR_Martin
Vill man så kan man.
Grattis, bra jobbarFruxo skrev:Klarade teorin idag weiij!!
Kräv fri belsin av zpeppy hela sommaren som en slags present från han för att du varit så duktig
Grattis, bra jobbarFruxo skrev:Klarade teorin idag weiij!!
Lycka till!!! Sen att jag ska bjuda på bensin låter väll lite taskigt tycker jagtvålen skrev:Ska skriva min teori om 3 timmar!
Vill klara!... fick alla mc-kläder igår, så nu känns åretshojåkning ännu närmre
vill inte faila teorin nu!
Önska mig lycka till! =)
Grattis du, skitkul!!! Nu är de bara uppkörningen kvar sen är du fri Förresten har du bokat uppkörning, isåfall när?Fruxo skrev:Klarade teorin idag weiij!!
Göttsolitude skrev:Nu har jag bokat uppkörning i Falköping iaf.. Står på väntelistan där nu.
Hon trodde att jag skulle få en tid i början av maj, kanske tidigare.
I JKPG var det redan ca. 100 st i kö. Har ringt dit innan men då har dom inte haft något kösystem.. Nu hänger inte jag med iaf..
NSR_Martin skrev:Gött
Dom favoriserar väll körskolerna
tvålen skrev:Ska skriva min teori om 3 timmar!
Vill klara!... fick alla mc-kläder igår, så nu känns åretshojåkning ännu närmre
vill inte faila teorin nu!
Önska mig lycka till! =)
Dumma är vad dom är... VV är ju inte direkt smidiga o ha o göra med....solitude skrev:Det är snarare så att de lokala vägverket kontoren har inte informerat "huvudkontoret", (dit man ska ringa) att de har kösystem upplagt ännu, därför har man kunnat boka genom att ringa till de lokala under en lång tid. Riktigt taskigt gjort faktiskt, så nu får jag ställa mig bakom en jäkla massa folk i kön. VV to hell :kocko
Koskela skrev:Tvålis hur fan gick det???
Offrar en macka till mig själv för att det ska gå bra för dig!!! så nu får du fan ta och klara det!!!
tvålen skrev:................. gick det... Jag hade läst alldeles för mycket i Mc-boken...
sopigt som satan, men men, som tur är så är det ju inte säsong nu, så man missar inget.
Ska skriva igen på Måndag, =) så nu pluggar jag på i körkortsboken...
i princip alla mina fel låg i trafikregler avdelningen
Har någon ett trafikskole program, som fungerar, eller ett testprov som jag kan hålla på med??? .... Skulle vara så grymt schysst om nån kunde skicka över...
Tack för stödet alla =)
Nu ska jag äta frûhstûck och plugga teori!
/tvålen
STR ska va det körkskolerna använder, skitbra om du kan öva på det.tvålen skrev:Snäääääla
Nädå, nu har jag fucktiskt lyckats ladda hem två st körkortstest program =)
Det ena STR Körkortstest2 och det andra heter bara Körkortstest 2.1 och är producerat av www.korkortet.com . STR verkar mest seriösast.
Gjorde nyss färdigt en provomgång, 58 av 70 möjliga. Ska nu plugga igenom de fel jag hade och läsa igenom böckerna ett antal gånger
Sen så skajag imorgon göra en generalrepetion och göra delen som heter "Slutprovet" och se hur det går.
/tvålen +tillbehör.
tvålen skrev:Japp, jag kan öva på det! =) Finns olika delar man kan välja att göra och massor( ) av olika funktioner... =)... Om man jämnförmed andra skit program på 2 mb som man kan ladda hem...
Verkligen en bra program, å sen så har man ju guiderna på vgverkets hemsida.. fungerar bra de också!
Nej, nu ska jag sleepa, så man orkar plugga imorgonbitti!
Om man inte klarar så blir det väl -->
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |