bmwjohan skrev:En månads fängelse och 1 mån fotboja är alltså samma sak.
Jasså det säger du?
Så du menar alltså att du blir påbackad i duschen när du tappar tvålen hemma oxå?
bmwjohan skrev:En månads fängelse och 1 mån fotboja är alltså samma sak.
Det var inte snällt.HanneZ skrev:2166338Haha, ännu en skitsnackstråd antar jag. Den där fotbojjan fick du förmodligen p.g.a. ditt umgänge med din syster, du tänkte väl att du skulle gå i dina föräldrars fotspår
HanneZ skrev:2166338Haha, ännu en skitsnackstråd antar jag. Den där fotbojjan fick du förmodligen p.g.a. ditt umgänge med din syster, du tänkte väl att du skulle gå i dina föräldrars fotspår
MaScoot skrev:2166341Det verkar som att din kompis velat hålla ditt namn anonymt.....men han har misslyckats kapitalt.
Det här är ju nästan två år sedan. Har domen dröjt tills nu?
Tjoffe skrev:2166351Jasså det säger du?
Så du menar alltså att du blir påbackad i duschen när du tappar tvålen hemma oxå?
IronMike skrev:2166363Oj...
Vad vare för super-cops som hängde på dig ?
Har själv gjort nåwra liknande saker, men då kanske de varit små fega polisflickor som kört, å varken velat eller vågat hänga på upp i fart...
Bingo skrev:2166355
Precis min tanke. Mytomanen BMX-Johan slår till igen.
bmwjohan skrev:2166389ha ha jo jag vet. jag har läst dina stuthistorier med mycket nöje.
det var en volvo t5 som jagade mig och jag fick känslan av att snuten inte skulle bry som om han körde ihjäl 10 personer för att få tag på mig. han pressade volvon till absolut max. en sån sporthoj som jag körde vid tillfället och en t5 har samma toppfart så när man ständigt befinner sig över 200 blir det rätt tufft. hade jag kört gixxer 1000 eller liknande hade det varit enklare.
om det ändå vore påhittat. då skulle jag vara glad.
nej tyvärr är det som så att ni moralisar verkligen kan götta er.
abethebabe skrev:2166354snygg ankelkedja! ser nästan ut som den min sambo ficka av mig i julklapp var glad för att det var i sverige du åkte fast! det enda landet du kan mörda folk i å bli klassad som psykiskt sjuk
Chii skrev:2166380Skulle vilja be alla som gör sig rolig på johans bekostnad och skämtar om att någon fått fotbojja DRA ÅT HELVETE
ha lite respekt för folk, Spekulationer kan ni väl hålla för er själva
Ljunghusen skrev:2166400T5 är ju fetslö.. vad hade du för hoj? 600?
Two stroke man skrev:2166409Om han hade mördat nån skulle han nog blivit frikänd pga av bristfälliga bevis.
Yadis skrev:2166414Själv tycker jag det är ganska respektlöst mot andra människor att köra som en galning i trafiken.
Ljunghusen skrev:2166400T5 är ju fetslö.. vad hade du för hoj? 600?
heliac skrev:2166437Som plåster på såren kan du få ett års fri prenumeration på Bombermagazine...
PM:a Namn å adress.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |