IronMike
Guest
En forumdel för gubbar/moraltanter behövs också...
IronMike skrev:2166879Haha vadå ni.. jag e ingen fjårtis ghey moppefucko
med vilket då ?Nursey skrev:2166883Are u sure? Trodde inte det tills ikväll..alldelles nyss. Hoppas du var ironisk isf.
IronMike skrev:2166849ja man börjar ju undra om man ska starta eget forum för riktiga sporthojjare, så man slipper alla goretex-ghey å moppefuckon...
Nursey skrev:2166881Men det handlar ju lite om VAR man kör så. Kanske inte för laserpistolerna men om man tänker med hjärnan istället för handleden så inser man hur lätt det kan smälla i tät trafik och hur din stora busiga motorcykel kan flyga upp i luften o krasha in i en motkommande bil.
Det kan ju vara kul för en helt oskyldig människa att få en R1 eller vad ni nu kör, i nyllet genom vindrutan . Inte omöjligt hänt. Skedde på motorvägen här för inte så länge sedan, tät trafikerat o hög fart på hojen. Menar bara..välj plats som är "lämpligare" för sånna hastigheter.
Nursey skrev:2166862Fråga Swedie om ni inte kan få en fjortis oUtLAw del att busa i
sven666 skrev:2166891om man nu ska köra fort i trafiken.. vad är då "lämpligare" än motorvägen???
avfartsgatan skrev:2166873
Finns det överhuvudtaget någon här inne som inte varit över 200 k/h på hoj?
goodspeed skrev:2166910Min hoj går inte ens så fort, och på polarnas hojar har jag inte heller dragit över 180km/h, så jo det finns folk som aldrig varit över 200, så det så.
Mitt inlägg var endast i rent informativt syfte eftersom missuppfattning förelåg.Fürstenhoff skrev:2166907Om man nu måste ha ett sådant nedsättande ord som "moppefucko" så skulle åtminstonde jag vilja ha med en förklaring till:
*Folk som hela tiden måste klaga på andra för att FÖRSÖKA framstå som bättre personer - ett über "moppefucko" i allra högsta grad.
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2166907Om man nu måste ha ett sådant nedsättande ord som "moppefucko" så skulle åtminstonde jag vilja ha med en förklaring till:
*Folk som hela tiden måste klaga på andra för att FÖRSÖKA framstå som bättre personer - ett über "moppefucko" i allra högsta grad.
/Fürstenhoff.
IronMike skrev:2166926
var e valmers?
Haha ..no fuck no rideWebspy skrev:2166939Don´t go there, girlfriend
IronMike skrev:2166944Haha ..no fuck no ride
Jo de e sant.. men ändå kul, gamla minnen väcks.Webspy skrev:2166945Den diskutionen har ju passerat bästföre datum för ett tag sedan......
rollex skrev:2166964Snut-fittor !!! Dem vågar inte jaga bankrånare och knarklangare utan måste jaga oss som betalar deras löner, dem vet ju att vi inte skjuter och är ganska enkla att ta... Det är mycket roligare för snuten att leka med oss. Och det hur du blir dömd i detta land har ingenting med det att göra, vad som verkligen hände, utan vad dem har för sig... Dem behöver inte bevisa om ngt. Skulle kunna dra här 100 historier om hur oskyldiga döms till fängelse i Sverige och ingen lyssnar eller tror på dem... Och ingen bryr sig heller för alla tror ju på snutarnas berättelse. Alltså menar jag, att dem tycker om att leka med vanliga arbetare, för då slipper dem att vara rädda för att bli skjutna och skadade. Dem tycker om att leka, inte om att arbeta. Hoppas det går bra för dig kompis Syns och hörs.
Skönt att det finns folk som har både SH och hjärna, nu ska man inte tro allt vad BMX Johan skriver, han är och förblir en mytoman, men han växer kanske till sig med åren.Sledge B skrev:2166776Det är skillnad på att köra slalom mellan bilarna i 200km/h i tät trafik och att köra fort på kurvig, bra landsväg med lite trafik, eller på bana för den delen.
Självklart gillar jag att gasa på precis som du, men jag är ganska säker på att jag väljer mina tillfällen bättre.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|