GSXR1100R
The older i get the faster i was
Det var på tiden att du åkte fast, hoppas att du aldrig mer får KK.
/Moralkärring
/Moralkärring
bmwjohan skrev:2166611jag tycker att ni ska fortsätta köra ifrån dom. det kommer jag göra. man bör bara vara väl förbered. tex:
kör alltid utan regskylt
ha alltid en annons ute på hojen för att styrka ljugarhistoria
kör helst bara ifrån dom där du har god lokalkännedom så att du hittar
bmwjohan skrev:i verkligheten var det som så att jag var helt säker på att det inte fanns en chans att jag skulle åka dit så stod mest bara och log åt dom och såg lite dryg ut.
sandstream skrev:2166665Ja, helt klart deras fel. De borde ha tagit en mjukglass i väntan på en riktig brottsling
Kanske dags att byta nick till bmwbojan
GSXR1100R skrev:2166680Det var på tiden att du åkte fast, hoppas att du aldrig mer får KK.
/Moralkärring
Kapten Blåskägg skrev:2166686Jo när man har blivit jagad av polisen en stund i dryga 250 så är ju adrenalinnivån perfekt inställd på att bara stå och le och se lite dryg ut
mass skrev:2166726Är det din advokat som lite försynt frågar polisen om det är möjligt att
mc´n kunnat byta förare under händelseförloppet? På tok för snäll mot polisen i så fall, låter polismannen sväva ut i egna åsikter!?
bmwjohan skrev:2166350jag tror också att jag tillhör en minoritet som åkt fast för i vanliga fall så brukar det ju behövas bevis för att man ska åka dit.
nej visst körde jag inte ihjäl mig, men så villt tycker inte jag att jag körde. jag körde bara snäppet värre än på mina vanliga söndagsturer. vajerräckeskörningar gillar jag inte att göra i vanliga fall. dom känns lite läskiga.
Sledge B skrev:2166740Bara att hoppas att du kör ihjäl dig själv och ingen annan...
bmwjohan skrev:2166739jag försvarade mig själv i tingsrätten och jag gick hårt åt polisen som fan och polisen blev helt stäld. kan fortfarande inte förstå hur jag blev dömd skyldig i tingsrätten.
#space skrev:2166750Det var fan det dummaste jag läst på länge
bmwjohan skrev:2166746varför kör du en kawa 10'a och inte en eu-moppe?
Sledge B skrev:2166758Vad vet du om hur jag kör? Det är du som går ut med att du kör som en jävla idiot och inte bara riskerar ditt eget utan även andras...
Mr Helmut skrev:2166759Du skriver att du körde i östergötland...
Får man fråga vart , alltså vilken väg detta utspelade sig på?
bmwjohan skrev:2166764jag tycker inte att jag riskerar andras liv. polisen tycker det. dom tycker fel!
jag tycker inte att jag kör som en idiot. jag kör lagom fort tycker jag. dock gick det lite över gränsen under just denna färd.
jag har alltid svårt för moraliserande kommentarer från folk som själva kör de värsta sporthojar som någonsin byggts...
bmwjohan skrev:2166764
jag har alltid svårt för moraliserande kommentarer från folk som själva kör de värsta sporthojar som någonsin byggts...
Webspy skrev:2166629Surt att du åkte dit.
Kör du ihjäl en person när du är full så får du 12-18månader.....
Straffskalan är lite märklig i detta land.
/Anders
bmwjohan skrev:2166764jag tycker inte att jag riskerar andras liv. polisen tycker det. dom tycker fel!
jag tycker inte att jag kör som en idiot. jag kör lagom fort tycker jag. dock gick det lite över gränsen under just denna färd.
Tjoffe skrev:2166310Han måste ta om det, 12 månader är gränsen.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|