Jag hälsade på en mopedist idag.

Har du hälsat på en mopedist idag?

• Antal röstningar
    0

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag råkade hälsa på en mopedist idag.

Någon annan som gjort samma misstag? :D

Richard R

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
hayabusa -99
Har hänt mig åxå (suck) men va gör man inte i skymningen å mopparna (aprilia) ser ut som hojar!!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
McB skrev:
Har ingen betydelse.

Vill du bikta dig? Bekänna dina synder och be om förlåtelse av den store motorcykelguden? Sätt igång.

Skynda dig G-1 innan du får brinna i helvetet för dina synder. :skrämd

:crash :crash

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Gustav1 skrev:
Aldrig i helvete. :finger

Det är ditt beslut, men tänk på att den som har syndat och inte mottagit syndernas förlåtelse inte kommer till motorcykelhimlen, utan till motorcykelhelvetet. Det är ett ställe där du inte vill vistas i evighet, vilket är den ungefärliga tid som man spenderar där. I motorcykelhelvetet får man ägna all tid åt att bygga tyska streetfighters, förlora mot kebabkittade Honda Civics vid rödljusen och klippa till läderfransar för styrändsmontage.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
McB skrev:
Det är ditt beslut, men tänk på att den som har syndat och inte mottagit syndernas förlåtelse inte kommer till motorcykelhimlen, utan till motorcykelhelvetet. Det är ett ställe där du inte vill vistas i evighet, vilket är den ungefärliga tid som man spenderar där. I motorcykelhelvetet får man ägna all tid åt att bygga tyska streetfighters, förlora mot kebabkittade Honda Civics vid rödljusen och klippa till läderfransar för styrändsmontage.

F´låt då. :D

Powerpack

I väntan på det nya livet
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
För ung för mc...moppe än så länge....(70cc i alla fall...110kmh)men om två år då är jag kung
Sluta klaga på moppeåkare man måste juh börja nånstans lr tycker ni man ska börja tjuvåka tunga hojar när man är 15 lr....jag slår vad om att mer en hälften här inne har ägt en moppe i sitt liv...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Powerpack skrev:
Sluta klaga på moppeåkare man måste juh börja nånstans lr tycker ni man ska börja tjuvåka tunga hojar när man är 15 lr....jag slår vad om att mer en hälften här inne har ägt en moppe i sitt liv...

Kan ju vara så att jag skojade lite också... :p

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
McB skrev:

Kan ju tillägga att det var ungefär det jävla roligaste jag läst på väldigt länge. :lol

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Powerpack skrev:

Du kör ju inte moped, så vad gnäller du om? En 70-kubikscylinder förvandlar mopeden till lätt motorcykel, som kräver både inregistrering och körkort.

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
McB skrev:

:fakta :mattias

Minime

Hmm...
Gick med
10 Jul 2003
Hoj
x
Nää, hälsa på en moppe det ska man nog låta bli. :fakta

Däremot var det inte så länge sedan som en moppe hälsade på mig.....
Då kommer ju följdfrågan: Hur många hojåkare är det som får skämmas för att de har vinkat på honom så mycket så att han börjar vinka till "oss"????

:notme

Powerpack

I väntan på det nya livet
Gick med
8 Jun 2003
Hoj
För ung för mc...moppe än så länge....(70cc i alla fall...110kmh)men om två år då är jag kung
det är fortfarande en moppe eftersom den används som en...ingen skylt och sånt.. men svara ärligt nu har ingen av er ägt en moppe lr?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Powerpack skrev:
det är fortfarande en moppe eftersom den används som en...ingen skylt och sånt.. men svara ärligt nu har ingen av er ägt en moppe lr?

Nej, det är ingen moped. En moped får ha högst 50 kubik.

Men ja, jag har ägt moped. Däremot hälsade jag aldrig på motorcyklister.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln