Jag har en sovande tjej i soffan???

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
det HADE varit roligt om det var en helt absurd tanke. MEN tyvärr finns det jävligt många snubbar som faktiskt inte har vett nog i skallen och som betraktar en däckad brud som fair game. Och därför fastnade mitt skratt i halsen.

Är det dåliga erfarenheter som gjort att du nu för tiden håller dig borta från snoppsvingarna?

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
det HADE varit roligt om det var en helt absurd tanke. MEN tyvärr finns det jävligt många snubbar som faktiskt inte har vett nog i skallen och som betraktar en däckad brud som fair game. Och därför fastnade mitt skratt i halsen.
Jag förstår vad du menar men att komma med vad som faktiskt är ett påhopp på trådstartaren som person är kanske inte det bästa tänkbara. Att anta att han skulle vara på ett visst sätt bara för att det finns andra som är så är ett rätt fördomsfullt sätt att döma på, det har inte varit ett enda seriöst inlägg i tråden innan du postade vilket hade kunnat ge tron om att tråden i sig inte är speciellt seriös...

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Jag förstår vad du menar men att komma med vad som faktiskt är ett påhopp på trådstartaren som person är kanske inte det bästa tänkbara. Att anta att han skulle vara på ett visst sätt bara för att det finns andra som är så är ett rätt fördomsfullt sätt att döma på, det har inte varit ett enda seriöst inlägg i tråden innan du postade vilket hade kunnat ge tron om att tråden i sig inte är speciellt seriös...

På det så blir det ett NJA. Frågade i (ok mild otrevligt) ordalag om TS var dum i huvudet. Finns många trådar här på SH som har mycket grövre formuleringar för mycket lindrigare dumheter. Och med tanke på att det faktiskt ÄR tämligen vanligt med snubbar som tror att en däckad brud är fritt fram så var det inte uppenbart skämtsamt. För endel TYCKER ju på allvar som de mest bisarra inläggen här.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Den videon får mig också att lusta efter cheyer.
Men jag har lärt mig att dom inte är värda besväret :D

Så nu tänkte du gåpå Jörgen istället? Gillar du blåslampor?

:rolleyes:

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
nu blev du glad va?:D :lammkött

Skulle du bli glad om du fann dig själv så sexualiserad på forumet att du såg ditt namn användas som bögerisynonym i allehandaa diskussionstrådar du inte ens deltog i? Dessutom med ett oanonymt nick?

Jag stämmer nog mest i bäcken när jag pikar tillbaks :hihi

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
de e väl snarare så att man mången gång svurit över hur omöjliga brudar e och börjat snegla på snoppsvingarna... :arsele

Jo men tydligen så har du fastnat för dom där bra sakerna som även jag har gjort och därmed valt det kvinnliga könet :).

En tanke som slog mig nu är fenomenet Pussypower. Jag som kille måste ju erkänna att denna kraft har en viss egenskap som gör att jag föredrar att vara naken med en tjej framför en kille osv. Men hur blir det egentligen då pussypowern inte har nåt att hämta som i detta fall då du har en alldeles egen sådan? För övrigt finns det inget som heter dickpower så ingen liknelse med att straighta tjejer känner detsamma vad gäller snoppar (möjligtvis homosexuella killar?), så är inte fallet och det vet vi alla haha.

Att du gillar tjejer har jag förstått men jag tror inte du känner av samma sug som en kille känner gentemot en tjej och därmed reagerar likt killar gör, vilket innebär att du skiter fullständigt i om det brinner i håret eller himlen håller på att trilla ner, det nalkas ju viktigare saker...ja precis, pussypower :gnissla.
Eller är det såhär du känner då du får tag på en flicka? Om inte så får du en stor eloge som står ut med dom trots avsaknaden av denna kraft ;).

Sorry att jag svävade iväg litegrann, ett PM hade kanske passat bättre men det finns säkert nån mer kille som undrar?!

//Anonym

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Moi Chey? Det var ju dina häpnadsväckande släta underarmar som drog killarnas stora gillande på pubben!

Jag gjorde så gott Jag kunde med waxet, har ju inte tillgång till din blåslampearsenal (arsle-anal :va ) vilket krävs för att få den där blanka, desificerade ytan alla trånar efter.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det är så mysigt att det första som kommer upp i ditt juvenila huvud en morgon som denna är lilla jag :brynad

:tummenupp Jättemysigt :)

nu blev du glad va?:D :lammkött
Vafan, jag är inget lamm!!! Jag är en bock! :rolleyes: :gnissla (Född i Januari, dvs. Stenbock)

Skulle du bli glad om du fann dig själv så sexualiserad på forumet att du såg ditt namn användas som bögerisynonym i allehandaa diskussionstrådar du inte ens deltog i? Dessutom med ett oanonymt nick?
Jag stämmer nog mest i bäcken när jag pikar tillbaks :hihi

Men du är ju Sporthojs husbög. Då måste du klara av vissa påfrestningar.

:tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:tummenupp Jättemysigt :)

Vafan, jag är inget lamm!!! Jag är en bock! :rolleyes: :gnissla (Född i Januari, dvs. Stenbock)

Men du är ju Sporthojs husbög. Då måste du klara av vissa påfrestningar.

:tummenupp

Voj voj, ja ni är ju rätt snälla så det ska jag nog klara.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag