de e väl snarare så att man mången gång svurit över hur omöjliga brudar e och börjat snegla på snoppsvingarna...
Jo men tydligen så har du fastnat för dom där bra sakerna som även jag har gjort och därmed valt det kvinnliga könet
.
En tanke som slog mig nu är fenomenet Pussypower. Jag som kille måste ju erkänna att denna kraft har en viss egenskap som gör att jag föredrar att vara naken med en tjej framför en kille osv. Men hur blir det egentligen då pussypowern inte har nåt att hämta som i detta fall då du har en alldeles egen sådan? För övrigt finns det inget som heter dickpower så ingen liknelse med att straighta tjejer känner detsamma vad gäller snoppar (möjligtvis homosexuella killar?), så är inte fallet och det vet vi alla haha.
Att du gillar tjejer har jag förstått men jag tror inte du känner av samma sug som en kille känner gentemot en tjej och därmed reagerar likt killar gör, vilket innebär att du skiter fullständigt i om det brinner i håret eller himlen håller på att trilla ner, det nalkas ju viktigare saker...ja precis, pussypower
.
Eller är det såhär du känner då du får tag på en flicka? Om inte så får du en stor eloge som står ut med dom trots avsaknaden av denna kraft
.
Sorry att jag svävade iväg litegrann, ett PM hade kanske passat bättre men det finns säkert nån mer kille som undrar?!
//Anonym