Jag har en sovande tjej i soffan???

Status
Ej öppen för fler svar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag hade en kille här igår när jag skulle gå o lägga mig.
Han låg på golvet, luktade lite annorlunda, o den blicken jag fick, den visade tydligt vad han ville...

Så han fick ett grisöra till innan jag gick o la mig.

Och så kommer det fram idag, att han är ju bara 7år!!?!
Vad ska jag göra?!

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Jag hade en kille här igår när jag skulle gå o lägga mig.
Han låg på golvet, luktade lite annorlunda, o den blicken jag fick, den visade tydligt vad han ville...

Så han fick ett grisöra till innan jag gick o la mig.

Och så kommer det fram idag, att han är ju bara 7år!!?!
Vad ska jag göra?!

Haha :D Klia honom bakom örat. :tummenupp

Henken

Guest
Den dagen en tjej sover i mig är en dag att förskräckas över. Allt som är rosa är inte av hon-kön. Kollat trosorna efter onaturliga utbuktningar?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Den dagen en tjej sover i mig är en dag att förskräckas över. Allt som är rosa är inte av hon-kön. Kollat trosorna efter onaturliga utbuktningar?

Det var vår vän Jürgen med pewruuk som vidhöll att han var chey. -Men Jag e ju chey! lovar asså!

Spännande introducering till vuxenlivet...:brynad

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det var vår vän Jürgen med pewruuk som vidhöll att han var chey. -Men Jag e ju chey! lovar asså!

Spännande introducering till vuxenlivet...:brynad

Moi Chey? Det var ju dina häpnadsväckande släta underarmar som drog killarnas stora gillande på pubben!

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
är du dum i huvet eller ditt creep? :mad: du vet väl att sen 2004 är det våldtäkt att ha sex med en sovande tjej.
:fakta http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_150967.svd
hur skulle du gilla att vakna ur fylledäckdimmorna med en snubbe i röven?

ok om du får liv i henne först (på gentlemannavis) och hon e på...

kalla mej frigid humorlös flata om du vill. vegan också för all del.

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
är du dum i huvet eller ditt creep? :mad: du vet väl att sen 2004 är det våldtäkt att ha sex med en sovande tjej.
:fakta http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_150967.svd
hur skulle du gilla att vakna ur fylledäckdimmorna med en snubbe i röven?

ok om du får liv i henne först (på gentlemannavis) och hon e på...

kalla mej frigid humorlös flata om du vill. vegan också för all del.
Lugna dig lite. . .

Eller du är ironisk? Isf är det jävligt kass på det.

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Lugna dig lite. . .

Eller du är ironisk? Isf är det jävligt kass på det.

nej men kolla: ponera att du däckar hemma hos en snubbe, ska du då vara fair game för vederbörande att sätta på dej bara för att du somnat? och vakna och tänka "vad i helv...?!?!"

för det är vad endel snubbar, som TS, verkar tänka om en däckad brud...

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
nej men kolla: ponera att du däckar hemma hos en snubbe, ska du då vara fair game för vederbörande bara för att du somnat? och vakna och tänka "vad i helv...?!?!"

för det är vad endel snubbar, som TS, verkar tänka om en däckad brud...

verkligheten ser ju tyvärr ut så.. jävla blåsta svin.. "äh fan hon får skylla sig själv om hon super så hon däckar, kom igen, vi filmar lite oxå de e kul" :huvet :huvet :huvet :huvet :mad:

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
verkligheten ser ju tyvärr ut så.. jävla blåsta svin.. "äh fan hon får skylla sig själv om hon super så hon däckar, kom igen, vi filmar lite oxå de e kul" :huvet :huvet :huvet :huvet :mad:

äntligen lite medhåll. Alla till alla snubbar som ens någon gång tänkt tanken: vad hade du gjort med snubben som gjort så med din lillasyrra/tjej/morsa. Nä just det.

Det är illegalt och ger minimi 4 år på kåken om det här tandlösa pissrättsystemet lyckas sy in dej. Hade det varit jag hade killen inte haft chansen jag hade varit så lack jag antagligen skickat snubben i graven.

jaja jag är aggressiv också. Men frigid och vegan är jag faktiskt inte.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Det var många arga ord i alla de tre inläggen...

Lugn och fin... jag tror inte att den unge herren hade för avsikt att våldföra sig på den lika unga damen, då jag tycker mig ana en viss skämtsam ton i det hela, eller? :va

Det känns lite onödigt att kasta ur all ilska som är inneboende i kroppen din över en sådan här sak (hör ju inte till vanlig hyffs att häva ur sig ''är du dum i huvet eller ditt creep?'' till någon), visst det är inte okej på något sätt att försöka få till det med en sovande tjej och bör straffas. MEN, detta är ju trots allt OT-forumet och det mesta här inne skrivs inte med speciellt seriösa meningar bakom, iaf inte när det avhandlar ett sådant här ämne ;)

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
haha, nån som tänker som mig:hihi

som jag sa till rosen innan idag, hade vatt spännande att se en ip check på dem två, båda bor i växsjö, är 91or, har rs 125 -07, skyddar varandra, och den ena dyker alltid upp när den andra e bannad eller "har press" som nu..:spooky

kollade faktiskt det innan, no match :(

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Lugn och fin... jag tror inte att den unge herren hade för avsikt att våldföra sig på den lika unga damen, då jag tycker mig ana en viss skämtsam ton i det hela, eller? :va

Det känns lite onödigt att kasta ur all ilska som är inneboende i kroppen din över en sådan här sak (hör ju inte till vanlig hyffs att häva ur sig ''är du dum i huvet eller ditt creep?'' till någon), visst det är inte okej på något sätt att försöka få till det med en sovande tjej och bör straffas. MEN, detta är ju trots allt OT-forumet och det mesta här inne skrivs inte med speciellt seriösa meningar bakom, iaf inte när det avhandlar ett sådant här ämne ;)

det HADE varit roligt om det var en helt absurd tanke. MEN tyvärr finns det jävligt många snubbar som faktiskt inte har vett nog i skallen och som betraktar en däckad brud som fair game. Och därför fastnade mitt skratt i halsen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag