Dark_Messenger
Guest
På god väg iaf.Är det bara Jag som tror att den här tråden kan bli en höjdare?
På god väg iaf.Är det bara Jag som tror att den här tråden kan bli en höjdare?
Jag hade en kille här igår när jag skulle gå o lägga mig.
Han låg på golvet, luktade lite annorlunda, o den blicken jag fick, den visade tydligt vad han ville...
Så han fick ett grisöra till innan jag gick o la mig.
Och så kommer det fram idag, att han är ju bara 7år!!?!
Vad ska jag göra?!
Jag hade en kille här igår när jag skulle gå o lägga mig.
Han låg på golvet, luktade lite annorlunda, o den blicken jag fick, den visade tydligt vad han ville...
Så han fick ett grisöra till innan jag gick o la mig.
Och så kommer det fram idag, att han är ju bara 7år!!?!
Vad ska jag göra?!
Den dagen en tjej sover i mig är en dag att förskräckas över. Allt som är rosa är inte av hon-kön. Kollat trosorna efter onaturliga utbuktningar?
Det var vår vän Jürgen med pewruuk som vidhöll att han var chey. -Men Jag e ju chey! lovar asså!
Spännande introducering till vuxenlivet...
Lugna dig lite. . .är du dum i huvet eller ditt creep? du vet väl att sen 2004 är det våldtäkt att ha sex med en sovande tjej.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_150967.svd
hur skulle du gilla att vakna ur fylledäckdimmorna med en snubbe i röven?
ok om du får liv i henne först (på gentlemannavis) och hon e på...
kalla mej frigid humorlös flata om du vill. vegan också för all del.
Lugna dig lite. . .
Eller du är ironisk? Isf är det jävligt kass på det.
nej men kolla: ponera att du däckar hemma hos en snubbe, ska du då vara fair game för vederbörande bara för att du somnat? och vakna och tänka "vad i helv...?!?!"
för det är vad endel snubbar, som TS, verkar tänka om en däckad brud...
verkligheten ser ju tyvärr ut så.. jävla blåsta svin.. "äh fan hon får skylla sig själv om hon super så hon däckar, kom igen, vi filmar lite oxå de e kul"
Japp, motherfuckers är vad dom är
verkligheten ser ju tyvärr ut så.. jävla blåsta svin.. "äh fan hon får skylla sig själv om hon super så hon däckar, kom igen, vi filmar lite oxå de e kul"
Du e en av dem...
Det var många arga ord i alla de tre inläggen...
haha, nån som tänker som mig
som jag sa till rosen innan idag, hade vatt spännande att se en ip check på dem två, båda bor i växsjö, är 91or, har rs 125 -07, skyddar varandra, och den ena dyker alltid upp när den andra e bannad eller "har press" som nu..:spooky
Lugn och fin... jag tror inte att den unge herren hade för avsikt att våldföra sig på den lika unga damen, då jag tycker mig ana en viss skämtsam ton i det hela, eller?
Det känns lite onödigt att kasta ur all ilska som är inneboende i kroppen din över en sådan här sak (hör ju inte till vanlig hyffs att häva ur sig ''är du dum i huvet eller ditt creep?'' till någon), visst det är inte okej på något sätt att försöka få till det med en sovande tjej och bör straffas. MEN, detta är ju trots allt OT-forumet och det mesta här inne skrivs inte med speciellt seriösa meningar bakom, iaf inte när det avhandlar ett sådant här ämne
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|