Jag har inga vänner...

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
aaaaaaaaa va snällt av dej:) vet du va!!!! just nu sitter jag och planerar nästa mc semester..... det blir till italien igen:tummenupp
tur att man kan drömma sig iväg:D hur får du höst// vintern att gå??

mvh/jonny

Det är rätt lätt för mig för jag har inget mc-kort än:( Men idag kom min hoj iaf:) Men det kliar ju allt i fingrarna, borde kanske lämna bort mina nyklar så jag inte smygkör...

Ah, en Yamaha kompis:)

Du får väl ta X2000 och göra Skåne en helg vetja?

MVH

Carlsson

Jag bor ju 7km från skåneland så jag kan nästan gå dit:) Fast till Lund blir det dock lite värre med det....

Last edited:

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
Det är rätt lätt för mig för jag har inget mc-kort än:( Men idag kom min hoj iaf:) Men det kliar ju allt i fingrarna, borde kanske lämna bort mina nyklar så jag inte smygkör...

oki... pluggar du teori nu då?? kan tänka mej att det känns lite jobbigt att ha en ny hoj och inte få åka:gnissla...... har du provsuttit skönheten?

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
oki... pluggar du teori nu då?? kan tänka mej att det känns lite jobbigt att ha en ny hoj och inte få åka:gnissla...... har du provsuttit skönheten?

Jo, i full gång med teorin men den e lätt... Självklart har jag provsuttit den, ha har har tom tagit ut den från garaget 1ggr, e lite skraj för o tappa den:yoparty

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Ja vad är 20 mil om sällskapet man kör är trevliga:yoparty

Alltså nu måste ni vara på fyllan eller så har ni tagit er vatten över huvudet och glömt hur långt ni faktiskt tycker att 20 mil är!, jag har varit i dom där trakterna, jag frågade en lokal ortsbo om vägen, på väg beskrivningen av ortsbon så lät det som att jag skulle få köra till världens ände, det visade sig att det var 2 mil dit....:D :näsblod

Last edited:

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
definiera vänner.. är det dom som skriver i gästboken, står å grarvar när man slår sig eller ringer å grattar när man fyller år?

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1 -09
SheDevil79, du bor ju bara 3 mil från mig då ju! Om du är riktigt snäll får du hänga med på lite körningar :pannkyss och lite :öl

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
definiera vänner.. är det dom som skriver i gästboken, står å grarvar när man slår sig eller ringer å grattar när man fyller år?

Det är väl dom som grattar en när man fyller år och sen skrattar när du rammlar ner för trappan efgtersom dom har supit dig redlös på din stora dag......eller?

Rustan

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
-07 Cagiva Raptor 650
Hej på dig Westerfors! Ja, du bor ju i Skurup och jag bor i Södra Sandby, så vi har ju ganska nära till varandra, eller hur? Jag har en Cagiva Raptor 650, så vi har ju ganska lika maskiner också. Hade också en Triumph Daytona 995 kubik, men sålde den i höstas. Köper kanske en ny, lite större maskin till våren, även om jag trivs mycket bra med min Cagiva. Så vi får se...det blir kanske inget av något annat köp. Det kostar ju kulor också...

Rustan i S Sandby

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Hej på dig Westerfors! Ja, du bor ju i Skurup och jag bor i Södra Sandby, så vi har ju ganska nära till varandra, eller hur? Jag har en Cagiva Raptor 650, så vi har ju ganska lika maskiner också. Hade också en Triumph Daytona 995 kubik, men sålde den i höstas. Köper kanske en ny, lite större maskin till våren, även om jag trivs mycket bra med min Cagiva. Så vi får se...det blir kanske inget av något annat köp. Det kostar ju kulor också...

Rustan i S Sandby

Get a room:D

Cliffen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2008
Hoj
YX 150cc
Köp en plastraket och kör ner till närmsta korvkiosk/statiol och du har helt plötsligt 10 nya vänner springandes i röven :fakta

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Jag har dåligt med vänner men när jag känner mej ensam traskar jag till garaget letar upp min 1100cc kolv o kramar, har tillomed 4 st, 4 små kolv vänner :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!