Grattis, hur är den o köra?
Har inte tid att hämta ut den förrän i juli...
Råkade handla en tjock-ninja här om veckan. Var obesiktad och såg anskrämlig ut, då blev priset så bra att jag inte kunde låta bli.
View attachment 449380
View attachment 449381
Najs! En kul hoj!
Byt till en Mosfet om det inte redan är gjort så slipper du bli stående vid vägkanten. Eller i en lång tunnel under Tokyo bay som undertecknad, för att sedan knuffa hojen i uppförsbacke med 4,000 bilar bakom som inte kunde komma förbi.... under havet.
Ser inte särskilt anskrämlig ut på bild. Cool hoj! Minns hur man tyckte att Zx12r, Cbr1100xx och Hayabusa var det absolut häftigaste som fanns i hojväg när de kom. Fortfarande riktigt fräna hojar imo
Najs! En kul hoj!
Byt till en Mosfet om det inte redan är gjort så slipper du bli stående vid vägkanten. Eller i en lång tunnel under Tokyo bay som undertecknad, för att sedan knuffa hojen i uppförsbacke med 4,000 bilar bakom som inte kunde komma förbi.... under havet.
hahahaha att dom inte tvingade dig att begå harakiri för en sådan fadäs
Det röstades nog om det längre bak i kön...
BRUTALT! Jag gillar!!!View attachment 449424View attachment 449425
Ny och Ny.....
Kom över denna enligt mig mycket fina Suzuki GSXR 1100-86 förra hösten...
Så går det när du köper japansk "kvalité"Najs! En kul hoj!
Ja, jaTvå st Honda Blackbird på ingång, Täppas har en....
Ja, ja
Dags för en BB igen. Denna gång utan turbo och jag får erkänna att den känns lite trött. Typ som om den saknade 100-150 hästar eller nått
Men som touringhoj får den väl duga.
Har iofs kvar ett sett svingförlängare som skulle passa bra på den. Fast det får bli den dagen jag byter drivpaket. Sen får jag väl slänga på en PC3 och mappa den också.
Sen skall man väl ha en chans mot Teslorna vid rödljusen
View attachment 449808
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS