Den såg ruskigt blank och ren ut. Man kan äta från den.View attachment 458397
1982 Suzuki GS550M Katana
Den såg ruskigt blank och ren ut. Man kan äta från den.View attachment 458397
1982 Suzuki GS550M Katana
Nej-nej-nej-nej! Då blir hojen ju kladdig!Ska testa....
Japp! Ringde och köpte den ca: 1h efter att den kom ut. Han hade blivit nerringd........Nej-nej-nej-nej! Då blir hojen ju kladdig!
PS. Är det den som låg på Blocket bara för några dagar sedan? Såg den också (om det är samma). Ser jättefin ut!
Hade ju ingen bild att posta då...men det har jag nuJag köpte en t700 i våras men jag insåg ganska snabbt att södra Skåne saknar skog o grus om man inte ska lägga många mil på asfalt..så hojen såldes och sedan började jakten på en ny hoj. Till slut stod det mellan 4 hojar, gsxs1000, hypermotard, monster 1200s och Husqvarna 701sm.
Jag älskar accelerationen hos 1000cc hojarna men sedan insåg jag att jag åker aldrig på långtur, jag är rädd om körkortet och det får inte kosta mer än 100k
Så då blev det en ny kul 2020 Husqvarna 701sm
Provkörde en R1200 RS för ett par år sedan, gillade starkt! Skulle gärna haft en sån jämte Hypermotarden.
Det är det säkert om det är en mattgrå dito. De har bara en svart -20 demo inne utöver min.Var det din street triple RS som stod på JE68?
Men alltså... Nu är ju Kaworna i numerärt överläge - nästa måste bli en Yamaha!View attachment 459199
” Råkade ” kolla blocket när jag vaknade igår morse.....2h senare så....’
Alltså, jag är lite förvirrad....men kan inte hjälpa att jag blivit såååå förälskad i dessa gammelkawor.Men alltså... Nu är ju Kaworna i numerärt överläge - nästa måste bli en Yamaha!
Eller vad är planen/målet med hojköpandet?
Hade XSR900 funnits default (inte bara 2016) med jubileumsfärgen svart/gul hade jag köpt den direkt. Den finns en i Karlshamn...Men en XS750 / XS1100 kanske blir nästa hoj.
155 cc, usch! Höj U-lands biståndet direkt! Liter-klubbor åt alla!Efter ca 8 års paus från hoj har jag äntligen hittat tillbaka. Bor i Asien så kört rundor på 155cc men den brann upp
Kört 929 rr, 1000rr och sista jag hade var gsxr1000 - 09 när jag bodde i Sverige.
Köpte polarens 2013 ganska billigt. 2700 mil, kawaservad, nya bromar och däck b la.
Ska bli skoj då vi gör många långturer
Är det denna du skulle förbättra Kawasaki bak på sadeln, gissar jag fel så undrar jag hur den uppgiften löste sig.View attachment 459227
Snart klar med denna nu.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |