snuttjulle
Ny medlem
- Gick med
- 11 Jun 2022
- Hoj
- -08 Hayabusa (övningskörningshojen)
Rimlig övningskörningshoj ändå ?Premiärtur igår med nya övningskörningshojen
View attachment 472911
Nu fick jag nästan magkänslan att det är du som är i bytartagen igen Varför ? Håller på o velar som du mellan sport/grushoj men är mer seg i bytandetNu var det ju en månad sedan som jag köpte min 3e 701 men nu är den nästan som en ny hoj igen efter att jag har monterat på ett Rade Garage F5 torn...
Fin instegshoj...Premiärtur igår med nya övningskörningshojen
View attachment 472911
? tycker jag med.Fin instegshoj...
en skönhet!Har funnits en tom hörna i garaget sen jag sålde min SC59 fireblade i våras. Nu är det fixat
Blev en lite äldre SC57:a i Öis-färger denna gång.
Kan inte bli annat än imponerad hur moderna hojarna från denna tid känns ännu idag.
View attachment 472744
OJ vad trevligt, grattis!!Denna är nu i min ägo, och tar till vara på det sista ur säsongen Yamaha R1, Wgp .. årets modell
Nån på "sporthoj" köper en Sporthoj.Denna är nu i min ägo, och tar till vara på det sista ur säsongen Yamaha R1, Wgp .. årets modell
Tack ?OJ vad trevligt, grattis!!
Om man har en CB1000R (fireblademotor) och köper en nyare modell av CB1000R (även den med fireblademotor) - räknas det då? Lite...Nån på "sporthoj" köper en Sporthoj.
-Stort 2022
Nix, bra försök men betalar du inte sporthojspremie så har du köpt något annat. Grattis till köpet av "annat".Om man har en CB1000R (fireblademotor) och köper en nyare modell av CB1000R (även den med fireblademotor) - räknas det då? Lite...
Fan, hela helgen förstörd! ?Nix, bra försök men betalar du inte sporthojspremie så har du köpt något annat. Grattis till köpet av "annat".
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari