Sådärja! En discoblå zx9 från 2000 blankt, ska bli väldigt spännande att utforska den östgötska landsbygden på den här
View attachment 511891
Grattis! Go hoj för sporttouring!Sådärja! En discoblå zx9 från 2000 blankt, ska bli väldigt spännande att utforska den östgötska landsbygden på den här
View attachment 511891
- Snygg! trots att den inte är grön som de snabbaste.Sådärja! En discoblå zx9 från 2000 blankt, ska bli väldigt spännande att utforska den östgötska landsbygden på den här
View attachment 511891
Jag ville ha en grön! Hade en på gång men jag blev tvåa på bollen, de är så himla coola, tur att min blå inte ser vad jag skriver.- Snygg! trots att den inte är grön som de snabbaste.
Stött på lite patrull. Framskärmen verkar ha gått upp i rök. Någon som har en tzr eller rd 125lc skärm någonstans i gömmorna?View attachment 502589View attachment 502590
Var för sent att editera så blir en ny post. Saknar framskärm och blinkers. Framskärmen skulle finnas i gömmorna någonstans och blinkers köper jag nya tidstypiska.
Spinning wheel to the rescue. Klart dom hade en skärm. Borde ha tänkt på det tidigare.......Stött på lite patrull. Framskärmen verkar ha gått upp i rök. Någon som har en tzr eller rd 125lc skärm någonstans i gömmorna?
Gröna är tveklöst snabbast.- Snygg! trots att den inte är grön som de snabbaste.
Det blev en begagnad KTM Super Adventure S 2019 med knappt 1600 mil på mätaren.
View attachment 512322
Whoop! Var beredd på hat från omgivningen. Grym hoj med en grym motor. Wheelies överallt!Det blev en begagnad KTM Super Adventure S 2019 med knappt 1600 mil på mätaren.
View attachment 512322
Den är gammal så jag behöver inte bråka om garantier.Whoop! Var beredd på hat från omgivningen. Grym hoj med en grym motor. Wheelies överallt!
Välkommen i klubben!Det blev en begagnad KTM Super Adventure S 2019 med knappt 1600 mil på mätaren.
View attachment 512322
Den vill jag också ha ett omdöme på.
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |