Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Äh, bara byta olja o filter en gång per säsong!
Vad som är jobbigt nu är att när man gjorde ett hyfsat resultat med Kwacken fick man ett grattis, klapp på axel, "du har potential"-snack samt uppmaning att skaffa en "riktig" hoj. Har jag inte åstakommit nått vettigt i resultatväg innan nästa helg blir man istället en feg hobby-rookie utan framtid som nog borde börja spela schack i stället.
Uhh en sån tyngd som ligger på mina axlar
Vad som är jobbigt nu är att när man gjorde ett hyfsat resultat med Kwacken fick man ett grattis, klapp på axel, "du har potential"-snack samt uppmaning att skaffa en "riktig" hoj. Har jag inte åstakommit nått vettigt i resultatväg innan nästa helg blir man istället en feg hobby-rookie utan framtid som nog borde börja spela schack i stället.
Uhh en sån tyngd som ligger på mina axlar
Teddy skrev:Då så, det är ett steg i rätt riktning. Mindre standard, mer race, mer trim, mer mek. Ha ha ha. Och grabben går runt och oj'ar sig för 2-taktare och det mytomspunna meket. Har DQ någon aning om hur servieintervallerna på hans VM-preppade hoj ser ut? Han är verkligen DQ, bara att hans väderkvarn är en illusion om underhållsfrihet i röd förpackning.