Jag kom hit nu!

Status
Ej öppen för fler svar.

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
TheDude skrev:
Välkommen skånebroder :Bugar (eller skånesyster kanske man ska säga, hehe :D)

Var i Skåne bor du?


Norra skåne! Skånesyster passar bättre än broder för min del. :)

Och eftersom jag är förvirrad på detta forumet änsålänge så svarar jag på de andra frågorna här också istället för och göra snygga "citat-svar" till alla...

vad var nu frågorna? Ehh... Nån yrade om nåt med blond, jag gillar med blont -annars hade jag varit brunhårig :tungan

Nu kommer jag inte ihåg om det var nåt mer...

(Fan vad jag gillar alla smilies!)
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
~Settan~ skrev:
(Fan vad jag gillar alla smilies!)



bra, ta ett piller så gillar du dom mer
piller.gif
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Vilket välkomnade! Inte trodde jag att ni skulle svara i en sån rasande fart!

Angående rubriken så får det stå för er tolkning... Det ÄR ju sant att jag kom nu! Hit! Inget annat! :D

Men hörrni, hur gör jag med den där lilla texten under strecket då? Innan kom ju den där html-koden med eller var den heter. Jag vill ju ha lite färg med också. Men det blev ingen färg, bara texten och koden och ändå har jag provat och ändra! :huvet Hur gör jag?!
 

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
~Settan~ skrev:
Norra skåne! Skånesyster passar bättre än broder för min del. :)

Och eftersom jag är förvirrad på detta forumet änsålänge så svarar jag på de andra frågorna här också istället för och göra snygga "citat-svar" till alla...

vad var nu frågorna? Ehh... Nån yrade om nåt med blond, jag gillar med blont -annars hade jag varit brunhårig :tungan

Nu kommer jag inte ihåg om det var nåt mer...

(Fan vad jag gillar alla smilies!)

Mhmm, jag bor i södra skåne :hej Finns det några bra hojvägar där uppe? (kurvelikurv och slingerslinger alltså :d)
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
TheDude skrev:
Mhmm, jag bor i södra skåne :hej Finns det några bra hojvägar där uppe? (kurvelikurv och slingerslinger alltså :d)

Ja ha, finns det! Ivösjön runt är ett tips. Köra upp till Oppmanna är ett annat, liten avkrok som du får kika efter på en karta. Nytteboda (mellan Olofstörm och Lönsboda), en krokig vägjävel som jag inte tycker om alls. Däremot verkar de flesta andra göra det. Det går upp och ner och krok åt de flesta håll och oftast krokar det och går uppför eller nerför på samma jäv-a gång. För avancerat för mig -änsålänge.
Jag är oftast förbannad när vi kört där.... :6surkart
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Välkommen till forumet!:) Hoppas du får sjukt kul här :hihi kommer en DEL sjuka/kul grejer här :tummenupp
 

Drkosmos

Asfalt och träd är hårda !!!
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Ett tält i trädgården(renoverar)
Hoj
Letar.....
~Settan~ skrev:
Ja ha, finns det! Ivösjön runt är ett tips. Köra upp till Oppmanna är ett annat, liten avkrok som du får kika efter på en karta. Nytteboda (mellan Olofstörm och Lönsboda), en krokig vägjävel som jag inte tycker om alls. Däremot verkar de flesta andra göra det. Det går upp och ner och krok åt de flesta håll och oftast krokar det och går uppför eller nerför på samma jäv-a gång. För avancerat för mig -änsålänge.
Jag är oftast förbannad när vi kört där.... :6surkart

Då kan du inte bo långt ifrån mig då. :kär

Skulle tippa på Broby/Kristianstad :banana
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
~Settan~ skrev:
Dra plastfolie över trynet så kan du få en puss på näsan... Jag vet ju inte om du har herpes eller annat smittsamt! :confused:

Bra svar. Flickor med skinn på näsan får pluspoäng i min bok.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Så här varmt välkommande fick minsann inte jag när jag välkommnade mig själv....
Jaja, välkommen IAF. Passa dig för att tro för mycket på vad som skrivs här =). Somliga är väldigt ironiska, och ibland svåra att förstå, men man lär sig snabbt vilka man ska ta med en klackspark =).
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
Hinkas skrev:
Så här varmt välkommande fick minsann inte jag när jag välkommnade mig själv....

Inte jag heller. Man kanske skulle blondera sig, byta nick och skriva en tråd med anspelningar i rubriken som drar till sig hormonstinna pojkar..? :va

Nä just ja, jag har ju redan mitt harem här så det behövs inte :D

Välkommen hit då Settan. Akta dig för galna pojkar. De bombarderar en med smicker-pm å sånt. Sen ska du veta att det är krig mellan skeuningar och tokholmare, göteborgare och tokholmare etc. På blodigt allvar :rolleyes:

Kör du fortfarande hoj eller har du ställt av än? Här i Sthlm är det ingen snö än så det räknas som sommar. Alltså kör man fortfarande hoj :banana

Och spamma inte för mycket, då får du Mattias efter dig och tro mig, det vill du inte! :eek:
 

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Ingen för tillfället
Regga om dig som kille, för du kommer inte att få det lätt bland dom här hormonstinna småboysen.... :lol
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top