sege
Fy fan jävla skit-
För din egen skull: hålla dig borta. ![Tomten :tomten :tomten](/img/smilies/santa.gif)
![Tomten :tomten :tomten](/img/smilies/santa.gif)
TheDude skrev:Välkommen skånebroder(eller skånesyster kanske man ska säga, hehe
)
Var i Skåne bor du?
~Settan~ skrev:(Fan vad jag gillar alla smilies!)
NoicE skrev:bra, ta ett piller så gillar du dom mer![]()
~Settan~ skrev:Norra skåne! Skånesyster passar bättre än broder för min del.![]()
Och eftersom jag är förvirrad på detta forumet änsålänge så svarar jag på de andra frågorna här också istället för och göra snygga "citat-svar" till alla...
vad var nu frågorna? Ehh... Nån yrade om nåt med blond, jag gillar med blont -annars hade jag varit brunhårig![]()
Nu kommer jag inte ihåg om det var nåt mer...
(Fan vad jag gillar alla smilies!)
TheDude skrev:Mhmm, jag bor i södra skåneFinns det några bra hojvägar där uppe? (kurvelikurv och slingerslinger alltså :d)
Itacha75 skrev:Pussa mej!!!![]()
~Settan~ skrev:Ja ha, finns det! Ivösjön runt är ett tips. Köra upp till Oppmanna är ett annat, liten avkrok som du får kika efter på en karta. Nytteboda (mellan Olofstörm och Lönsboda), en krokig vägjävel som jag inte tycker om alls. Däremot verkar de flesta andra göra det. Det går upp och ner och krok åt de flesta håll och oftast krokar det och går uppför eller nerför på samma jäv-a gång. För avancerat för mig -änsålänge.
Jag är oftast förbannad när vi kört där....![]()
~Settan~ skrev:Dra plastfolie över trynet så kan du få en puss på näsan... Jag vet ju inte om du har herpes eller annat smittsamt!![]()
Hinkas skrev:Så här varmt välkommande fick minsann inte jag när jag välkommnade mig själv....
ambulans skrev:Regga om dig som kille, för du kommer inte att få det lätt bland dom här hormonstinna småboysen....![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |