Jag kom hit nu!

Status
Ej öppen för fler svar.

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Huddinge
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Välkommen hit Settan.
Hoppas du ska trivas. Såg många varningar om hormonstinna småpågar, galningar och en hel del ironi. Men det är faktiskt inte så farligt som det låter!

Du kommer in i svängen ganska fort, vill jag lova. :yoparty

Vi ses!
 

Big_Mike

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Ort
Luleå
Hoj
929a
Det förstår jag, men du.. Du kan ju inte ha en hojj som heter norpan..
Duvet finns andra saker som man kan döpa till norpan :banana


Välkommen

~Settan~ skrev:
Men åh så fort ni svarar, snabba ryck här! :D
Trevligt välkommnade tycker jag, tror jag trivs bra här :tummenupp
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
jezziiie skrev:
Välkommen hit Settan.
Hoppas du ska trivas. Såg många varningar om hormonstinna småpågar, galningar och en hel del ironi. Men det är faktiskt inte så farligt som det låter!

Du kommer in i svängen ganska fort, vill jag lova. :yoparty

Vi ses!
Jämfört med hur forumet var innan kraschen så är det en STOR skillnad mot nu kan jag lova ;)
Hormonstinna pojkar finns det gott om, men likväl finns det också hormontjejer här.
 

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Huddinge
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Bikerbitch skrev:
Jämfört med hur forumet var innan kraschen så är det en STOR skillnad mot nu kan jag lova ;)
Hormonstinna pojkar finns det gott om, men likväl finns det också hormontjejer här.

Det är sant, men hormonflickorna syns inte lika mycket i mina ögon. Kanske för att 80% av sporthoj består av pojkar? hormonstinna dessutom! :rolleyes: (inte för att det är nåt fel med det, pojkar är ju alltid pojkar...)
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
~Settan~ skrev:
Dra plastfolie över trynet så kan du få en puss på näsan... Jag vet ju inte om du har herpes eller annat smittsamt! :confused:


En tjej som äntligen fattat!.. :D Välkommen! :tuttar
 

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Polly skrev:
. Sen ska du veta att det är krig mellan skeuningar och tokholmare, göteborgare och tokholmare etc. På blodigt allvar :rolleyes:

Kör du fortfarande hoj eller har du ställt av än? Här i Sthlm är det ingen snö än så det räknas som sommar. Alltså kör man fortfarande hoj :banana

Och spamma inte för mycket, då får du Mattias efter dig och tro mig, det vill du inte! :eek:



Bara jag som inte slåss med er eller Polly?????? :rolleyes:

Du vi kom ju fram till att här nere i Sydeuropa är det alltid varmt :fyllisar

Det sistnämna får vi nog inte skriva för då blir en viss person arg tror jag :tungan



Oops glömde det viktigaste Väl och skålkommen till ett tokigt gäng:hej
 

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Välkommen ska du vara!!! Hoppas du inte blir lätt skrämd för det finns ju en del galningar här :gnissla


(känn er träffade ni som vill)
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
Bikerbitch skrev:
Jämfört med hur forumet var innan kraschen så är det en STOR skillnad mot nu kan jag lova ;)
Hormonstinna pojkar finns det gott om, men likväl finns det också hormontjejer här.

Eftersom jag inte var här då utan kommit nu har jag ingen aning, men jag tror på dig BikerB! :) Folk med invation av hormoner finns det överallt.

Anneli och Jezziiie (och BikerB och alla ni andra också!): Tacka för välkomnandet! Alltid trevligt att se andra bruttor med hoj. Och Anneli, den där :tuttar var ju rolig!! Som jag skrev innan så tycker jag dessa minigubbar är förjä-la roliga. :D

Och Norpan kan visst heta Norpan för det har jag döpt henne till genom att stinka vatten på rumpkåpan! :fatta!
 

Big_Mike

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2003
Ort
Luleå
Hoj
929a
Hehe okej då..
Men det var ett opassande namn tycker jag, men vi norrlänningar e ju lite störda..

Vad är det för monster?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ööh

Jädrans vilken respons hon fick. Det fick minsann inte jag när jag var ny här ;)

Välkommen btw !
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Starstriker skrev:
Jädrans vilken respons hon fick. Det fick minsann inte jag när jag var ny här ;)

Välkommen btw !

Du har heller inte blondt hår och tuttar. :rolleyes:






eller vad vet jag... ;)
 

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Starstriker skrev:
Jädrans vilken respons hon fick. Det fick minsann inte jag när jag var ny här ;)

Välkommen btw !

Hehe, nej, en trevlig avatar verkar HJÄLPA TILL...våra djuriska instinkter må antas vara bortslipade av civilisationen, men icke! :lol

Välkommen förresten. :hej
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Välkommen, :banana
jag tänker inte stöta på dig, sånt sparar jag till en dag när jag vågar stöta på polly,,,,,, oj, nu försa jag mig ju :rodnar
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
R2 skrev:
Välkommen, :banana
jag tänker inte stöta på dig, sånt sparar jag till en dag när jag vågar stöta på polly,,,,,, oj, nu försa jag mig ju :rodnar

Stöt på Settan istället. Du kommer att tacka mig.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
? nja jag tar nog reda på vad jag tycker själv, men så va jag ju inte så jätte allvarlig heller, eller jo.......problemet är att jag nog aldrig kommer att träffa nånn av dom IRL, och så va ju settan inte singel, vilken jag faktiskt inte vet om polly är heller.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top