Bikerbitch
Stolt mamma
Välkommen hit Settan!
~Settan~ skrev:Men åh så fort ni svarar, snabba ryck här!
Trevligt välkommnade tycker jag, tror jag trivs bra här
Jämfört med hur forumet var innan kraschen så är det en STOR skillnad mot nu kan jag lovajezziiie skrev:Välkommen hit Settan.
Hoppas du ska trivas. Såg många varningar om hormonstinna småpågar, galningar och en hel del ironi. Men det är faktiskt inte så farligt som det låter!
Du kommer in i svängen ganska fort, vill jag lova.
Vi ses!
Bikerbitch skrev:Jämfört med hur forumet var innan kraschen så är det en STOR skillnad mot nu kan jag lova
Hormonstinna pojkar finns det gott om, men likväl finns det också hormontjejer här.
~Settan~ skrev:Dra plastfolie över trynet så kan du få en puss på näsan... Jag vet ju inte om du har herpes eller annat smittsamt!
Polly skrev:. Sen ska du veta att det är krig mellan skeuningar och tokholmare, göteborgare och tokholmare etc. På blodigt allvar
Kör du fortfarande hoj eller har du ställt av än? Här i Sthlm är det ingen snö än så det räknas som sommar. Alltså kör man fortfarande hoj
Och spamma inte för mycket, då får du Mattias efter dig och tro mig, det vill du inte!
Bikerbitch skrev:Jämfört med hur forumet var innan kraschen så är det en STOR skillnad mot nu kan jag lova
Hormonstinna pojkar finns det gott om, men likväl finns det också hormontjejer här.
Starstriker skrev:Jädrans vilken respons hon fick. Det fick minsann inte jag när jag var ny här
Välkommen btw !
Starstriker skrev:Jädrans vilken respons hon fick. Det fick minsann inte jag när jag var ny här
Välkommen btw !
EBS skrev:Du har heller inte blondt hår och tuttar.
eller vad vet jag...
R2 skrev:Välkommen,
jag tänker inte stöta på dig, sånt sparar jag till en dag när jag vågar stöta på polly,,,,,, oj, nu försa jag mig ju
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|