Pär
Det var inte jag
V älkommen till galenskapen!
1. Riktiga män försöker inte imponera med såna taskkonster. Vi bara är. Det är imponerande nog - om man är en riktig man, vill säga. Jag kan förresten dra i mig tolv folköl på en timme. Nu blev du allt tyst va!?D-one skrev:1. Om alla tjejer e hemma o tar hand om hem o barn, vem ska ni då impa på med era slangningar o stoppies :kocko
2. Fast jag skulle gärna vara hemma med hem o barn dagtid, och när killen kommer hem, ut o köra med hojen
3. Fast jag skulle ju behöva en nyfödd baby för att göra det
Bingo skrev:1. Riktiga män försöker inte imponera med såna taskkonster. Vi bara är. Det är imponerande nog - om man är en riktig man, vill säga. Jag kan förresten dra i mig tolv folköl på en timme. Nu blev du allt tyst va!?
2. Barnen behöver sin moders kärlek på kvällen också. Fast lugna kvällar med barnen i hemmets trygga hägn är kanske inte modernt längre? Kvinnor som ägnar sig åt sömnad är bra både för husfriden och familjens ekonomi.
3. Baby, den saken fixar vi lätt
berggren_martin skrev:Välkommen, välkommen!
Med oss kan du nog överleva vinterdepressionen utan hojåka. Så upp med hakan bara, snart är det sommar igen
Jag förstod aldrig riktigt vad det var för hoj du hade. Är det en Ducati Monster?
Jaha, nu hajjar jag! Jag tyckte faktiskt att det var en ganska stark introduktion. "Den här tjejen vet inte riktigt hur man stiger in i ett rum fullt av folk", tänkte jag. Men nu är jag upplyst.~Settan~ skrev:Du förstod rätt!
Tack Mattias för ändringen i rubriken!
Det var inte riktigt tanken att den skulle uppfattas som den gjorde, men nu är den ändrad så nu blir den nog inte missuppfattad -hoppas jag.
Bingo skrev:Edit: Snart Swedie skall öppna ett tjejforum där ni kan iskutera recept, heminredning och sånt. Välkommen!
Nu är jag ju inte moderator, men jag gissar att Mattias inte har några invändningar mot att ni har idol-posters på väggarna i flickrummet. Klart jag kommer att visa mig där. Lyckliggörande av flickor är en plikt som jag tar på största allvar.D-one skrev:Får vi behålla våra bilder där oxå om vi lägger upp ngr på dig oxå Mattias??
Jag har en känsla av att vi kommer att se dig där inne ofta Bingo.
Swedie skrev:Om jag öppnar ett tjejforum, kommer inga andra än tjejer vara tillåtna att läsa och skriva. Intresse kan skickas via PM.
Tja, det drabbar ju inte mig. Men jag tycker faktiskt att Swedie är väldigt hård mot er - missunnsam. Han verkar inte tåla lyckliga kvinnor.D-one skrev:HAHA Bingo, där ser du . Du e inte välkommen
Bingo skrev:Snart blir det ännu bättre för er tjejer här. Swedie skall öppna ett tjejforum där ni kan iskutera recept, heminredning och sånt. Välkommen!
The_Wanderer skrev:Mamma mia... Stackars flicka hon kommer ju aldrig hit igen
Eftersom alla 5646 medlämmar ska hälsa så får väl jag inte vara sämre.
Välkommen!
Har alla 5646 lemmar? Eller lämmar? Förvirringen är total....Mattias skrev:Det är här en särskrivning passar in.
Eftersom alla 5646 med lemmar ska hälsa så får väl jag inte vara sämre.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|