Jag kom hit nu!

Status
Ej öppen för fler svar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
D-one skrev:
1. Om alla tjejer e hemma o tar hand om hem o barn, vem ska ni då impa på med era slangningar o stoppies :kocko

2. Fast jag skulle gärna vara hemma med hem o barn dagtid, och när killen kommer hem, ut o köra med hojen :tummenupp

3. Fast jag skulle ju behöva en nyfödd baby för att göra det :rolleyes:
1. Riktiga män försöker inte imponera med såna taskkonster. Vi bara är. Det är imponerande nog - om man är en riktig man, vill säga. Jag kan förresten dra i mig tolv folköl på en timme. Nu blev du allt tyst va!?

2. Barnen behöver sin moders kärlek på kvällen också. Fast lugna kvällar med barnen i hemmets trygga hägn är kanske inte modernt längre? Kvinnor som ägnar sig åt sömnad är bra både för husfriden och familjens ekonomi.

3. Baby, den saken fixar vi lätt :banana
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Bingo skrev:
1. Riktiga män försöker inte imponera med såna taskkonster. Vi bara är. Det är imponerande nog - om man är en riktig man, vill säga. Jag kan förresten dra i mig tolv folköl på en timme. Nu blev du allt tyst va!?

2. Barnen behöver sin moders kärlek på kvällen också. Fast lugna kvällar med barnen i hemmets trygga hägn är kanske inte modernt längre? Kvinnor som ägnar sig åt sömnad är bra både för husfriden och familjens ekonomi.

3. Baby, den saken fixar vi lätt :banana

1. Bingo, Det är helt okey att du INTE kan slanga eller göra stoppies. Vi tycker om dig iallafall :kär

2. Finns ingen bättre kärlek än den mellan mamman o barnet :fakta
Men jag trodde att du tyckte det var :tuttar :krama :slicka som höll husfriden i skick. :hihi

3. Oj en inbjudan till :3freak
Två på samma dag :confused:
Lilla vännen, ta det lungt så du inte får en hjärtattack,
gammal man som du e :D
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Välkommen, välkommen!

Med oss kan du nog överleva vinterdepressionen utan hojåka. Så upp med hakan bara, snart är det sommar igen :)

Jag förstod aldrig riktigt vad det var för hoj du hade. Är det en Ducati Monster?
 

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Ort
I gult tegelhus i Skåne.
Hoj
flyttat hemifrån
berggren_martin skrev:
Välkommen, välkommen!

Med oss kan du nog överleva vinterdepressionen utan hojåka. Så upp med hakan bara, snart är det sommar igen :)

Jag förstod aldrig riktigt vad det var för hoj du hade. Är det en Ducati Monster?


Du förstod rätt!
:tummenupp


Tack Mattias för ändringen i rubriken!
Det var inte riktigt tanken att den skulle uppfattas som den gjorde, men nu är den ändrad så nu blir den nog inte missuppfattad -hoppas jag. :)
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Jasså, sköna fröken har hittat hit också- Trevligt !!

Hinner Duccen svalna mellan garagebesöken :D
Vovven mår bra ?

/Triggerhappy
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
~Settan~ skrev:
Du förstod rätt!
:tummenupp


Tack Mattias för ändringen i rubriken!
Det var inte riktigt tanken att den skulle uppfattas som den gjorde, men nu är den ändrad så nu blir den nog inte missuppfattad -hoppas jag. :)
Jaha, nu hajjar jag! Jag tyckte faktiskt att det var en ganska stark introduktion. "Den här tjejen vet inte riktigt hur man stiger in i ett rum fullt av folk", tänkte jag. Men nu är jag upplyst.

Edit: hmmm... Vad oartig jag är! Välkommen skall du vara! Snart blir det ännu bättre för er tjejer här. Swedie skall öppna ett tjejforum där ni kan iskutera recept, heminredning och sånt. Välkommen!
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Öh! Jag har ju inte sagt välkommen!... ska jag det ? kommer det räknas bland XXX antal porrhej? lol.

Äsch! Välkommen till sajten och hoppas du kommer trivas.
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Bingo skrev:
Edit: Snart Swedie skall öppna ett tjejforum där ni kan iskutera recept, heminredning och sånt. Välkommen!

Får vi behålla våra bilder där oxå om vi lägger upp ngr på dig oxå Mattias??
Jag har en känsla av att vi kommer att se dig där inne ofta Bingo. :rolleyes:
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Om jag öppnar ett tjejforum, kommer inga andra än tjejer vara tillåtna att läsa och skriva. Intresse kan skickas via PM.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
D-one skrev:
Får vi behålla våra bilder där oxå om vi lägger upp ngr på dig oxå Mattias??
Jag har en känsla av att vi kommer att se dig där inne ofta Bingo. :rolleyes:
Nu är jag ju inte moderator, men jag gissar att Mattias inte har några invändningar mot att ni har idol-posters på väggarna i flickrummet. Klart jag kommer att visa mig där. Lyckliggörande av flickor är en plikt som jag tar på största allvar.
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Swedie skrev:
Om jag öppnar ett tjejforum, kommer inga andra än tjejer vara tillåtna att läsa och skriva. Intresse kan skickas via PM.


HAHA Bingo, där ser du . Du e inte välkommen :arsele
Men kan det vara så att Swedie vill ha oss tjejer för sig själv? :rolleyes:

F´låt Settan, för att vi spamma sönder din tråd! :(
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
D-one skrev:
HAHA Bingo, där ser du . Du e inte välkommen :arsele
Tja, det drabbar ju inte mig. Men jag tycker faktiskt att Swedie är väldigt hård mot er - missunnsam. Han verkar inte tåla lyckliga kvinnor.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
D-one, klassificera (stavning?) inte det du skriver som Spam, det är det inte. Skulle du skriva "Jag gillar äpplen, vad gillar du?" .. då är det Spam. Det är nått det helt ändrar ämne som jag reagerar.

Dock är det ju på väg ;) Men att diskutera tjejforum i en tråd som en tjej startat är inte helt fel. Ok, nu säger jag inte såhär bara för att du är tjej. utan, tänkte bara nämna att Spam är inte alltid vad vissa tycker är Spam.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
öh... hård? okej.. visa vart jag är hård? HÄR!! *smäck* .. lol. Näru! Nu lekar du med döden. Tjejer är nog det bästa som finns i livet, men måste jag bara för det skriva att jag blir dökåt för att jag ser en ny tjej på forumet eller måste jag särhandla dem?
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
Mamma mia... Stackars flicka hon kommer ju aldrig hit igen :3freak
Eftersom alla 5646 medlämmar ska hälsa så får väl jag inte vara sämre.

Välkommen! :tummenupp
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Bingo skrev:
Snart blir det ännu bättre för er tjejer här. Swedie skall öppna ett tjejforum där ni kan iskutera recept, heminredning och sånt. Välkommen!

Äh... vaffan ska vi med ett sånt till..!! :kocko

Jag är här för att jag gillar hojar o det som hör till + att dom flesta som kör hoj är trevliga o fattar känslan med att köra RR hoj.. vilket inte mina "vanliga" kompisar gör. :rolleyes:

Det är med dom...man pratar om recept o skit... men inte HÄR..!! :7peta
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
The_Wanderer skrev:
Mamma mia... Stackars flicka hon kommer ju aldrig hit igen :3freak
Eftersom alla 5646 medlämmar ska hälsa så får väl jag inte vara sämre.

Välkommen! :tummenupp

Det är här en särskrivning passar in.

Eftersom alla 5646 med lemmar ska hälsa så får väl jag inte vara sämre.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Mattias skrev:
Det är här en särskrivning passar in.

Eftersom alla 5646 med lemmar ska hälsa så får väl jag inte vara sämre.
Har alla 5646 lemmar? Eller lämmar? Förvirringen är total....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top