Von Vettet skrev:Sorry djungeln av anarkister vid tangentborden hos våra FB ökar!!
Själv så var det besked åt andra hållet. Köpte mig en retta-98 och fick betala 2986 kr hel/hel hos LF
Så den som söker skola finna
P.s hade en gixxer 1000-R modell 03 som jag betalade 1100 kr/mån hel/hel med möjlighet att ställa av innan.Alternativt hade jag fått en hel/hel för 10400kr d.s
Tom skrev:De kan inte gilla dig , jag fick svaret maxpremie på precis samma cykel som du frågade på, men jag har för mig att maxpremien var 48 KSEK.
Det kostar att ligga på topp tydligen, så det är tur att man inte gör det
eus skrev:Oj, missade det!
Men Jens ligger väl i samma liga? 120:-/dag har jag för mig
Von Vettet skrev:jag kollade mina papper som kom hem och det står däri att hojen e försäkrad på 55 kw.skulle något hända så känner jag inte till någonting om hur effekt å så räkans.spelar heldum helt enkelt
Von Vettet skrev:jag kollade mina papper som kom hem och det står däri att hojen e försäkrad på 55 kw.skulle något hända så känner jag inte till någonting om hur effekt å så räkans.spelar heldum helt enkelt
MrGooFy skrev:Om någonting händer så säger dom att det är din uppgift att kolla så att allt stämmer och om det inte gör det så får du inte ut några pengar vid en eventuell vurpa.
Det hjälper inte att spela dum.
Kreuger skrev:Kvinnan jag prata med på Länsförsäkringar svarade då rakt ut på min fråga att det var deras skyldighet att kolla upp effekten och att jag inte kunde belastas om de gjort fel där.
Men hur det nu verkligen blir när skadan är framme har jag ingen erfarenhet av, tyvärr har man ju inte hennes svar på band heller.
heretique skrev:du kan ju höra av dig om/när du krashar o säga hur det blev
eus skrev:
blom skrev:jag har fått en på 247000kr.. billigt faktiskt så jag tog den
nej precis det var så jag tänkte så det var ju inte mycket att fundera påZeb_Macahan skrev:Förstår det, med en sån låg premie så behöver man ju inte ställa av på vintern
//jaG
Kreuger skrev:Kvinnan jag prata med på Länsförsäkringar svarade då rakt ut på min fråga att det var deras skyldighet att kolla upp effekten och att jag inte kunde belastas om de gjort fel där.
Men hur det nu verkligen blir när skadan är framme har jag ingen erfarenhet av, tyvärr har man ju inte hennes svar på band heller.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |