Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

BlackArmy

Member
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Suka gsx750f...numera repig vänstersida...
Jag har rappat Pontus Gårdinger på benen med en innebandy-klubba i Korpen för 8 år sedan....sen har jag kört om Robinsson-Martin vid ett övergångsställe på K-holmen.. :cool:

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
NoicE skrev:
Jag har haft sex med Pippi Långstrump (iaf hon som spelade Pippe på Atrid Lindgrensvärds teatern )

Uuaah! Det är ju för barn ju! :skrämd

Edit OT: Känt citat ur den seriösa klassikern S:t Agathas Pensionat, scenen med Pippa Långstund och Dirty Harry Klang:

-Nu säger du inget till Prusseluskan, då ska du få smaka den andra batongen!

Last edited:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Stått å pissat i samma ränna bredvid Dregen.

Snackat med Mika Kallio å Aki Ajo(stall chef), Aki Ajo kom faktiskt fram å snacka med mig när dom va å träna på Botniaring i Jurva.

Tafsat på Rossis hoj när den va på mc-mässan i Hfors.

hmm...kommer inte på nåt mer......

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Långväga släkt med någon Tsar i ryssland.

Min farbror har tydligen slagits med Tomas Ledin, bör tilläggas att de var 8-9 år gammla.

Skakat hand med kungen...jag var kanske 3 eller 4 bast när han hälsade på vårat dagis av någon anledning jag inte kommer ihåg.

Spelat gitarr helt ensam i rikstäckande radio för 1 eller 2 år sedan ungefär....jag är alltså en kändis, eller?

Känner lillasyster till Malin i excellence.

Har gått i samma klass med en kille som i rakt nedstigande led är/var släkt med Johan och Jakob Ankarström

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
Jobbade pa ett hotell i malmo for nagra ar sedan som piccolo o fick darmed kora skiten ur (parkera) en del kandisars bilar:

Per Gessles Merca cl 500. Tack for turen pelle lille jag tog det lugnt (sarskilt efter gathornet da du inte kunde se din ogonsten langre) muuhahahaha

Lillbabs gubbmerca clk 320. Trakig bil med trevlig agare

Korde en del halvkandisars bilar me men ingen som jag kommer ihag just nu. Tillagas bor att vanliga gaster var Marie fredriksson ( supertrevlig ) Robert Perlskog ( tv4 sporten. Uppblast tv-fjant medelst mobiltelefonmissbrukare ) Martin Dahlin ( Helt ok men lite for cool for denna varld ). Patrik Ekwall (se Robert perlskog o ganga me 10 )

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Kenta Nilsson har slipat mina skridskor samt att jag har spelat innebandy med honom.
Sen har jag suttit bredvid Robert Broberg och hans dotter på cosmonova.
Dalai Lama (stavning?) har kramat min farfar.

Det var väl allt från mej.

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Jag har kört sönder en av Tobias Anderssons Gokartar (Han tävlar i Synsamtrofy, eller vad det nu heter, han är #18)
Stått en meter från självase Kungen och gjort scouthälsning(han hälsade artift tillbaka)
Har vid ett annat tillfälle sjungit för Knugen när han var på besök i vår lilla stad:)
Släkt med Peder Karlson i "The Real Group"
Brevväxlat med "Sune"(Sunes sommar)
Sett hans lillebror Håkan på Cosmonova
Och så bor jag granne med en ITmiljonär (för dom hör väl till det utdöda släktet??)

Thats was all for me!

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Tjena! här kommer min lilla meritlista!
Känner och har tvättat Anders Valentins bil! (Fotbollslandslagets läkare) Har varigt kompis med hans son sen tidernas begynnelse!

Min syssling heter Maria Elfman tror ja o hon vann VM i puckelpist 98 och 99 (Hon är numera gift med SM vinnaren i trampolin) kommer ej ihåg vad han heter men han har varigt hemma hos oss på min lillsbrors kalas och gjort en liten uppvisning på våran gräsmatta! :fakta

Har en komis som är nära säkt med Jalle och Heavy ifrån "På Rymmen" :rock

En annan kompis har haft Andreas Andersson som förskolelärare!
Här även sett The Ark :zpy på bromma flygplats! (Inte för att dom e speciellt bra men ändå)

Har varigt inne i Jesper Parneviks hus!

Crashman

Gasen halvtom lr halvfull??
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
yz450, plus en del rat, och en R-evo
Hallå gula gubben satt vid vårat tält å sjöng på Yran i helgen, en riktigt hyvens kille

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
Träffat Telly "Kojak" Savalas och fått hans autograf.

Jag var 4 år gammal.. och har kvar autografen

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
jepp

Ska vi se här....
Jag har stått på MAX i Linköping och snackat dynga om EY n eye (???) (petters sidekick) och försent sett Petter on tour bilen utanför, varpå killen framför vänder sig om.....gissa vilken...:-D

Jag har kört samma Jaguar XKR som Pierce Brosnan

Jag har suttit bakom "Jörgen" från Vänner och fiender på tåget :skrämd

En kompis till mig vart beskjuten av E-types fyrverkerier på en spelning.....blödde som fan i nyllet.

Jag har haft en Golf VR6 som Gunde Svan sålde som ny.

Blivit halvt omkullsprungen av KP Victorias livvakt på Arlanda + flugit samma flight som dom.

Jaja....jag bor också på landet.... :D

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Gå in på http://www.flickor.se/ , och välj "Nina" bland modellerna till vänster.
Hon gick i min parallel-klass i högstadiet, och jag raggade som fan på henne. Fick dock inget mer än en kyss av henne... :crash Hon var med i Slitz för ett tag sen. Bruden som tvättade en Ferrari 550 Maranello om ni kommer ihåg.

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Anthrax_e_gott skrev:
Hon gick i min parallellklass i högstadiet och jag raggade som fan på henne. Fick dock inget mer än en kyss av henne... :crash
Du tvättade inte punkten du fick den på på flera veckor va? :cool:

Shit allså. Hon va inte ful :)

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Ja har stått mittemot Thomas Dileva på tunnelbanan.
De va lite beklämmande :rolleyes:

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Igår när jag satt på McDonalds på Avenyn gick Janne Josefsson förbi med tillhörande fru eller vad det nu kunde vara.

Sen följde jag efter dem i en halvmil. Jag satt även bredvid honom på en parkbänk vid Korsvägen.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Estremo skrev:
Igår när jag satt på McDonalds på Avenyn gick Janne Josefsson förbi med tillhörande fru eller vad det nu kunde vara.

Sen följde jag efter dem i en halvmil. Jag satt även bredvid honom på en parkbänk vid Korsvägen.

:skrämd :skrämd :skrämd

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Håll i er nu jag har 2 dynamit meriter!!1 Min mammas mosters bekant är gift med robert Gustavsson :D Men SUG på den här!!!Min tjejkompis känner en som är nån internetpolare med en annan vars syssling är kompis med en som har Arnold Schwarzenegger i släkten!!!!!! :rock :rock :rock Den tycker jag klår er alla :crash

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
SimmPsi skrev:
Håll i er nu jag har 2 dynamit meriter!!1 Min mammas mosters bekant är gift med robert Gustavsson :D Men SUG på den här!!!Min tjejkompis känner en som är nån internetpolare med en annan vars syssling är kompis med en som har Arnold Schwarzenegger i släkten!!!!!! :rock :rock :rock Den tycker jag klår er alla :crash

Om man leker lite med miniräknaren så kan man enkelt komma fram till att det inte krävs fler än 6 eller 7 mer eller mindre personliga länkar för att nå fram till precis vem som helst på hela jorden. Det gäller bara att hitta de rätta 6/7 kontaktlänkarna...

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
SimmPsi skrev:
Håll i er nu jag har 2 dynamit meriter!!1 Min mammas mosters bekant är gift med robert Gustavsson :D Men SUG på den här!!!Min tjejkompis kompis mamma är kusin ..eller syssling med Arnold Schwarzenegger!!!!!! :rock :rock :rock Den tycker jag klår er alla :crash

Blev osäker på hur det var så var tvungen att höra med henne och NU är det helt rätt!!!! :fakta

Last edited:

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
berggren_martin skrev:
Om man leker lite med miniräknaren så kan man enkelt komma fram till att det inte krävs fler än 6 eller 7 mer eller mindre personliga länkar för att nå fram till precis vem som helst på hela jorden. Det gäller bara att hitta de rätta 6/7 kontaktlänkarna...

Ja visst är det UNDERBART :slicka

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...