NoicE skrev:Jag har haft sex med Pippi Långstrump (iaf hon som spelade Pippe på Atrid Lindgrensvärds teatern )
Du tvättade inte punkten du fick den på på flera veckor va?Anthrax_e_gott skrev:Hon gick i min parallellklass i högstadiet och jag raggade som fan på henne. Fick dock inget mer än en kyss av henne...
Estremo skrev:Igår när jag satt på McDonalds på Avenyn gick Janne Josefsson förbi med tillhörande fru eller vad det nu kunde vara.
Sen följde jag efter dem i en halvmil. Jag satt även bredvid honom på en parkbänk vid Korsvägen.
SimmPsi skrev:Håll i er nu jag har 2 dynamit meriter!!1 Min mammas mosters bekant är gift med robert Gustavsson Men SUG på den här!!!Min tjejkompis känner en som är nån internetpolare med en annan vars syssling är kompis med en som har Arnold Schwarzenegger i släkten!!!!!! Den tycker jag klår er alla
SimmPsi skrev:Håll i er nu jag har 2 dynamit meriter!!1 Min mammas mosters bekant är gift med robert Gustavsson Men SUG på den här!!!Min tjejkompis kompis mamma är kusin ..eller syssling med Arnold Schwarzenegger!!!!!! Den tycker jag klår er alla
berggren_martin skrev:Om man leker lite med miniräknaren så kan man enkelt komma fram till att det inte krävs fler än 6 eller 7 mer eller mindre personliga länkar för att nå fram till precis vem som helst på hela jorden. Det gäller bara att hitta de rätta 6/7 kontaktlänkarna...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|