Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
..och jag har ju kört om kungen i hans blå Ferrrari som ni vet :)
Övrigt kungligt:
mötte Victoria utan livvakter på Tegnérgatan en gång när hon gick i skolan där vid Tegnérlunden.

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Jag har mött stora sessan med livvakter (de behövde inte hjälpa henne gå men lite vinglade det allt), skällt på hennes lillebror och gjort honör åt hennes pappa :)

Dessutom gömde sig prinsen fv för pressen i vår lilla vaktkur, kommer inte ihåg namnet dock

//NT33

petter

aka [telia]sketatufftnamn
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
mellan hojar
min farsa hjälper peter sundfelt (motorjournalen) med hans sittoträng då o då och han skjutsade mig o tjejen innnan jag visste vem han var, farsan medverkade även i ett av programmen förra säsongen. min far är förövrigt "tuppmördaren".

i övrigt så känner jag aldrig igen kändisar när jag ser dom men jag bygger iaf slutsteg som som clapton, sprigsteen och liknande använder.

jag såg kungen o dom andra när jag stod vakt på drottningholm där jag också trampade upp en skitstor smileygubbe på deras privata båtbrygga.

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Jaha, vet inte om det är så märkvärdigt men har jobbat & spelat med Harry i Kent. Under det glada 80-talet jobbade jag ibland som humpare & träffade & snackade med alla "de stora" nationella kändisarna. Dessutom så är Carola tänd på mig (hon vet bara inte om det). Slå det om ni kan! :p

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
tks skrev:
Min pappa har vunnit över JO Waldner i pingis (iofs då farsan var 15 och JO 12 eller något sånt :rodnar)
Min morbror har vunnit över Björn Borg i tennis (iofs då min morbror var 11 och Björn 9 eller något sånt :rodnar)

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
När jag var 15 år (jättelängesedan) och jobbade på lokala tv-affären, så hade de bokat in Jakob Hellman för att han skulle sjunga två-tre låtar och signera sin nya singel.

Men när han väl kom till affären och sjöng, så var bestod publiken endast av mig själv, mina 3 jobbekompisar och en mamma med hennes dotter + en barnvagn... Jakob var helt knäckt efteråt och min chef försökte uppmuntra honom och gav honom en klapp på axeln och sa typ att det kommer säker att lossna någon vacker dag :)

Min chef fick sannerligen rätt :)

Smulan

Vad fan vill du ?
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Ingen än
Re: Eilert Pilarm

morotspaj skrev:
Det hela hände när jag var på väg hem till Umeå från Sundsvall. Jag hade suttit där i bussen någon timma, när jag såg denna enorma gestalt kliva in. Han var gigantisk! Säkert 10 meter lång, 2 meter bred och hade säkerligen 64 i skostorlek (det var iallafall så det kändes som). :crash

Men det var först efter en liten stund slog det mig - det var ju rock-kungen (elvis-med-en-socka-i-munnen) Eilert, EILERT PILARM! WOOOW! :rock

Till slut samlade jag mod till mig och gick fram till honom och sa med darrande röst :eek: :
- Är du Eilert Pilarm?
- Ja.
- Hej! sa jag och sträckte fram handen.

Det var den största hand jag någonsin rört vid, kändes som om jag hade en bäbishand själv. Slå det, om ni kan! :fakta

Jag har då sett denna man i bar överkropp när han var i Jönköping och uppträdde :D Till råga på det hade han byxorna VÄLDIGT långt nere :skrämd

Jag jobbar i reception där jag "tar hand" om kändisarna som kommer. Kan säga att det tog ett tag innan jag kunde smälta denna syn.... Inte det vackraste jag sett :)

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NULL
Förra sommaren, på en krog i haparanda snackade jag med killen som spelade Karlsson i Karlsson på taket.

Han har blivit gammal nu. :tummenupp

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Urinerat samtidigt med Johan Kinde på offentlig pissoar ( Coq Blanche Stockholm 1991 )

Varit på samma fik som Nicole Kidman, Lars von Trier och Stellan Skarsgård samtidigt var där och åt bullar ( Bergagården Hunneberg 2001 )

Kasta sten på Ebba Gröns Turnebuss och fått skäll av Fjodor ( Ellös, början på 80-talet )

Sett Ronnie Peterson köra F1 Racer live ( Brands Hatch 1978 )

Tjingen

Höjda trottlar!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawazaki GPZ900R
Jag har fått mat av kungen som han lagade själv!!

Det var på en resa till england i slutet av åttiotalet. Jag var scout på den tiden och svenska scoutförbundet hade hyrt en färja för att åka över till england och hälsa på scouterna där i en vecka. Kungen var med som hedersgäst eftersom han är hedersordförande i svenska scoutförbundet. På vägen dig stod han och provade laga frystorkat på triangiakök tillsammans med några höjdare ur förbundet. Jag stod då precis framför kungen och var en av dem som han bjöd att smaka på hans anrättning.

Så kan det gå... :p

Räcerman

Ställer dumma frågor
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC
Jag har spelat Gitarr med Tomas Ledin på Storsjöyran, :rock samt att min farsa har buggat ett privat samtal mellan Kungen och Olof Palme på slottet när han jobbade som ljudtekniker :fakta

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Igår så körde Thomas (den stora killen ifrån Camp Molloy som var polis) min R1:a ett par varv runt Gelleråsen.

Han var en av instruktörerna på Christer Miinins körning och han väger på ett ungefär lika mycket som jag så han kände av min fjädring, jävligt trevlig kille faktiskt.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
För närmare 10 år sen hade jag och några kompisar en lång busringningssekvens med Martin Timell från en fest. Det ska tilläggas att vi varken var särskilt gamla eller nyktra för tillfället och hade stereon så högt på att vi fick skrika för att göra oss hörda (vi var närmare bestämt såpass fulla att vi inte fick ur oss några sammanhängande meningar över huvud taget). Det hela slutade med att det var Timell som ringde och trackade oss flera gånger och demonstrerade stolt att han hade minsan en nummerpresentatör (vilket var rätt ovanligt då) och kunde kolla upp vilka vi var och "ställa till med problem för oss" :).

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning