johanrehn80 skrev:I fredags såg jag en snygg brud som kom åkande bakpå en scooter. Flörtade lite och hon log , sen sa polaren åt mig att hon var gift med Loris.
(glömde titta vem som körde scootern)
Mr. Dante skrev:Jasså du var oxå i Assen...
morotspaj skrev:Det hela hände när jag var på väg hem till Umeå från Sundsvall. Jag hade suttit där i bussen någon timma, när jag såg denna enorma gestalt kliva in. Han var gigantisk! Säkert 10 meter lång, 2 meter bred och hade säkerligen 64 i skostorlek (det var iallafall så det kändes som).
Men det var först efter en liten stund slog det mig - det var ju rock-kungen (elvis-med-en-socka-i-munnen) Eilert, EILERT PILARM! WOOOW!
Till slut samlade jag mod till mig och gick fram till honom och sa med darrande röst :
- Är du Eilert Pilarm?
- Ja.
- Hej! sa jag och sträckte fram handen.
Det var den största hand jag någonsin rört vid, kändes som om jag hade en bäbishand själv. Slå det, om ni kan!
Henken skrev:Jag har hälsat på honom flera ggr när jag var i Husum fabriken & lade golv. Kunde inte sluta le eftersom jag i mitt huvud hörde honom sjunga Jailhouse Rock.
morotspaj skrev:men har du skakat hand med honom?? vaa??
Fenix skrev:Vänligen utveckla
Henken skrev:Nä,det gjorde jag aldrig
Däremot så var Mattias Öhlund* tillsammans med morsans "old times" kompis dotter.
* NHL-proffs.
Morsans bästa kompis heter Katarina Mazetti & har skrivit "Grabben i graven bredvid", tror den vart film senare.
Stod bakom Staffan Ling på ICA Gourmé & skulle handla folköl. Han köpte snus tror jag.
Blev utittad av "Vita lögner" eller annan skitsåpa killar & tjejer när de spelade in på Umeflygplats. Såg dock inte avsnittet, jag kanske stod i vägen =)
Fenix skrev:är det bara jag som får känslan av att Ingvar Oldsberg står i behov av proffesionell hjälp. ?
Gustav1 skrev:Nja, det vi gick igenom kan man väl vara lite nöjd med. Det är snarare tillvägagångssättet som man inte pratar högt om.
Mattias skrev:Jag har nuddat hennes högra skinka. Med flit.
Det ni!
Teo skrev:När han var liten och sommarjobbade han i en golfkiosk så brukade det komma en rolig kille som skämtade jätte mycket och som han retade för han hade så fult hår... Henke Larsson.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|