Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Re: Re: Omslagspojke

gulsvartkawwa skrev:
Skoltidningen? Scanna och lägg ut NU! :whip

Nej tack, det går bra ändå. :D

Det var "nån typ av tekniktidning, typ". :p

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
johanrehn80 skrev:
I fredags såg jag en snygg brud som kom åkande bakpå en scooter. Flörtade lite och hon log ;) , sen sa polaren åt mig att hon var gift med Loris.

(glömde titta vem som körde scootern)

Jasså du var oxå i Assen...

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Var i Rossi/Haydens Depå box i Lördags...
Va med på Eurosport..
Är med i senaste MCM Och Vi bilägare.. mm mm

Bifogat

• dcp00973.jpg
    dcp00973.jpg
    62.2 KB · Visningar: 590

morotspaj

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
söker...
Eilert Pilarm

Det hela hände när jag var på väg hem till Umeå från Sundsvall. Jag hade suttit där i bussen någon timma, när jag såg denna enorma gestalt kliva in. Han var gigantisk! Säkert 10 meter lång, 2 meter bred och hade säkerligen 64 i skostorlek (det var iallafall så det kändes som). :crash

Men det var först efter en liten stund slog det mig - det var ju rock-kungen (elvis-med-en-socka-i-munnen) Eilert, EILERT PILARM! WOOOW! :rock

Till slut samlade jag mod till mig och gick fram till honom och sa med darrande röst :eek: :
- Är du Eilert Pilarm?
- Ja.
- Hej! sa jag och sträckte fram handen.

Det var den största hand jag någonsin rört vid, kändes som om jag hade en bäbishand själv. Slå det, om ni kan! :fakta

Henken

Guest
Re: Eilert Pilarm

morotspaj skrev:
Det hela hände när jag var på väg hem till Umeå från Sundsvall. Jag hade suttit där i bussen någon timma, när jag såg denna enorma gestalt kliva in. Han var gigantisk! Säkert 10 meter lång, 2 meter bred och hade säkerligen 64 i skostorlek (det var iallafall så det kändes som). :crash

Men det var först efter en liten stund slog det mig - det var ju rock-kungen (elvis-med-en-socka-i-munnen) Eilert, EILERT PILARM! WOOOW! :rock

Till slut samlade jag mod till mig och gick fram till honom och sa med darrande röst :eek: :
- Är du Eilert Pilarm?
- Ja.
- Hej! sa jag och sträckte fram handen.

Det var den största hand jag någonsin rört vid, kändes som om jag hade en bäbishand själv. Slå det, om ni kan! :fakta

Jag har hälsat på honom flera ggr när jag var i Husum fabriken & lade golv. Kunde inte sluta le eftersom jag i mitt huvud hörde honom sjunga Jailhouse Rock.

morotspaj

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
söker...
Re: Re: Eilert Pilarm

Henken skrev:
Jag har hälsat på honom flera ggr när jag var i Husum fabriken & lade golv. Kunde inte sluta le eftersom jag i mitt huvud hörde honom sjunga Jailhouse Rock.

men har du skakat hand med honom?? vaa?? :crash

Henken

Guest
Re: Re: Re: Eilert Pilarm

morotspaj skrev:
men har du skakat hand med honom?? vaa?? :crash

Nä,det gjorde jag aldrig :(

Däremot så var Mattias Öhlund* tillsammans med morsans "old times" kompis dotter.
* NHL-proffs.

Morsans bästa kompis heter Katarina Mazetti & har skrivit "Grabben i graven bredvid", tror den vart film senare.

Stod bakom Staffan Ling på ICA Gourmé & skulle handla folköl. Han köpte snus tror jag.

Blev utittad av "Vita lögner" eller annan skitsåpa killar & tjejer när de spelade in på Umeflygplats. Såg dock inte avsnittet, jag kanske stod i vägen =)

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Fenix skrev:
Vänligen utveckla :D

Det var på matfestivalen i Skövde 95 när han hade varit presentatör där. Festivalen stängde vid 12. Precis då kom jag och mina vänner på att vi vill ha öl. Sagt coh gjort, vi krälade oss in i ett stängt öltält. Vem sitter/ligger inte där om inte en halvt medvetslös Ingvar Oldsberg! Troligen hade någon börjat städa för det stod framme en skurhink och en stor ekonomiförpakning flytande tvål. I fyllans logik fick jag för mig att det var en jättebra idé att hälla flaskan över honom. Och så gjorde jag också. Dock blev det inte nån öl i det tältet....

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Re: Re: Re: Re: Eilert Pilarm

Henken skrev:
Nä,det gjorde jag aldrig :(

Däremot så var Mattias Öhlund* tillsammans med morsans "old times" kompis dotter.
* NHL-proffs.

Morsans bästa kompis heter Katarina Mazetti & har skrivit "Grabben i graven bredvid", tror den vart film senare.

Stod bakom Staffan Ling på ICA Gourmé & skulle handla folköl. Han köpte snus tror jag.

Blev utittad av "Vita lögner" eller annan skitsåpa killar & tjejer när de spelade in på Umeflygplats. Såg dock inte avsnittet, jag kanske stod i vägen =)

Mycket riktigt så blev det en film :) Boken är nog mycket bättre än filmen iaf! :p ;)

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Fenix skrev:
är det bara jag som får känslan av att Ingvar Oldsberg står i behov av proffesionell hjälp. ? ;)

Han har grova problem med alkoholen. Han skämde ut sig ordenligt i Trollhättan när han var där på fallens dagar för några år sedan. Sprang omkring asfull och käftade på folk :eek:

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Gustav1 skrev:
Nja, det vi gick igenom kan man väl vara lite nöjd med. Det är snarare tillvägagångssättet som man inte pratar högt om. :rodnar

Men för f** Gustav berätta nu då...... klämde du på lökarna?! :slicka

Eric

Ny medlem
Gick med
8 May 2003
Hoj
Ingen Just nu
Har fått gänga 2 kvinnor som båda har varit med i Cafe's lista över de 50 sexigaste kvinnorna i sverige. nämner inga namn!

Eric

Ny medlem
Gick med
8 May 2003
Hoj
Ingen Just nu
En polare har sett Tori Wells live i Las Vegas där han även fick smaka på hennes finger som precis hade varit i hennes F****!! smaka på det!! hehe

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Re: Satan sikken matodont tråd!!

Grymt!! vilken släkt!

Det här då! I min fallskärmsklubb tog killen med blont hår i ica reklamen cert och i fredags festade med en kille som...

är släkt med Balsar von Platen (uppfan kylskåpet och byggde götakanal, kullagunnarstorp m.m.),
är släkt med Peter Lundblad.
morsatn tilln denne var tillsammans med Björn Borg(dom var jätte små) och med banane (i trasan&banane ;))

När han var liten och sommarjobbade han i en golfkiosk så brukade det komma en rolig kille som skämtade jätte mycket och som han retade för han hade så fult hår... Henke Larsson.
Har även serverat paj till foppas farsa.

Har Smsat och varigt backstage med markoolio, då fick han även träffa Bubbles :cool:

Var även med när det officiela hastighetsrekordet med M5an sattes! :D :D :D :crash

...... Nä Grymma lassie merite helt enkelt fast han heter banaRne..

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
.. sen har jag en kompis som stått skinka mot skinka med Anders Berglund.. :fakta

Ascender

Pappas leksak
Gick med
12 May 2003
Hoj
CBR 600 (syns väl?)
Re: Re: Satan sikken matodont tråd!!

Teo skrev:
När han var liten och sommarjobbade han i en golfkiosk så brukade det komma en rolig kille som skämtade jätte mycket och som han retade för han hade så fult hår... Henke Larsson.

Henke Larsson har jag sparkat på smalbenet hundra gånger. Det var målet varje gång vi möttes i fotboll på gården. Han bodde i huset bredvid. Divig så det stänkte om det. Fast bra på boll var han redan då.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning