Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
En gång när jag skulle gå in på Donken såg jag mig inte för när jag skulle gå in genom dörren, då tog det tvärstopp! Jag vänder blicken framåt och ser bara en bringa bred som en lagårdsvägg, tittar uppåt och ser att jag sprungit in i Magnus Samuelsson. Hoppsan, lyckas jag bara klämma ur mig. Han var/är STOOOR!!

har också råkat på magnus han är ju skittrevlig stog å prata skit med honom på mila en bra stund han är inte liten precis

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Har jobbat som logevakt(inne vid deras loger) åt både Deep purple (i Uppsala) och Kiss(Stadion, Sthlm) när de har varit här, Jag har sett en hel del var herr Simons hade för sig:bow
:rock

Var Eskort och personlig vakt åt Maud Adams När hon var här för en modegala... (Stroppig)

Hånglat med Pandoras Dansare ..hahahah!
:slicka

XXXX

experience,..what's that?
Gick med
3 May 2003
Hoj
FZR1000, TT600R
Viktig info..

Jag har pratat med en sketfull Ingvar Oldsberg på Hotell Eggers i Göteborg.. :öl
Han var steget från medvetslöshet så "pratat" kanske är att överdriva, förresten.. :rock

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
är det bara jag som får känslan av att Ingvar Oldsberg står i behov av proffesionell hjälp. ? ;)

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
jag har bytt några ord med "bigbrother malin" även känd som "Sveriges sexigaste kvinna" enligt slitz...

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Satt brevid Pillan 2 timmar i ett flygplan.

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Thundercat skrev:
Jag har flugit med Robert Gustavsson, satt och småflinade hela vägen när han gjorde lustiga miner... :D

Du hade tur du. Hon pratade bara biologi hela tiden. :rodnar

Alltså blodplättar och homoglobin och grejer,,

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Det här var kul. Vänta nu...

- Jag gick i samma klass som Dottern till ABBA Frida. Lotta tror jag att hon hette. Detta var när ABBA var som störst. Och ja, hon var snyggaste tjejen i plugget :D

- I min ungdom festade jag med dottern till Nygammalt Bosse Larson. Sanna hette hon

- Min lillasysters bästa kompis Latifa blev så småningom fru till boxaren George Scott. Hon hade dessutom en ursnygg storasyster som jag dejtade. Naima hette hon

- Jag har köpt en synt av en kille i gruppen Lucky People Center

- När jag jobbade som fritidsledare var en av ungdomarna på fritidsgården Magdalena Graaf

- Jag bor granne med Börje Salming

- Jag har stått i samma korvkö som Brasse Brännström. Han hade kört sin HD till Vaxholm

- Jag har köpt en motorcykel av Mattias

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Jag "känner" en kille på samma hoj-forum som jag som har varit med i tidningen Bike (Ravetrancer) :D :rolleyes: :crash :squid :1pajas :lol

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Omslagspojke

Jag har varit omslagspojke på en tidning. Det var bara mig mig mig mig MIG! på framsidan. Hela framsidan. :rodnar

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Re: Omslagspojke

Rymding skrev:
Jag har varit omslagspojke på en tidning. Det var bara mig mig mig mig MIG! på framsidan. Hela framsidan. :rodnar
Skoltidningen? Scanna och lägg ut NU! :whip

Själv har jag varit med på DN.s förstasida med hoj (Gpz 600) för en artikel om hojåkare.

InTrUDeR

Använder bara Global
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
lös
Här kommer lite upplevelser jag varit med om...

*Jag har lirat hockey med Håkan Loob, Tomas Rhodin, Claes Ericsson, Jan Hoocko, Tomas Steen samt Alexi Zamnov (ryssen som lirade i Winnipeg Jets).

*Gjorde Lumpen samtidigt som Carl-Philip, jag var kock ombord på HMS Falken och han var med på den i 1 vecka som kadett....jag har alltså kockat åt kronprinsen som berömde min mat... :fakta :rock

*Har spelat lite tennis med Björn Hellberg (ett jädra krut i den "gubben"), pratat med Gunde Svan, Tomas Steen, Håkan Loob, var på en föreställning med Jan Banan (Felix "Dan Bäckman" Härngren, han gick ut i publiken och gjorde bort en stackars kille en halv meter ifrån mig....jag var då liiiiiiite skraj.. :skrämd

Har pratat med Johan Stigefeldt, och Lasse Åberg, delade plats på en spårvagn med Kent Andersson.

*Känner en kille som spelar i Frölunda (elitserien, Fredrik Johansson)

*Har tagit ett par öl med Stefan Sauk i Smögen

*Har en släkting i USA som har ägt ett Formel1-stall tillsammans med Paul Newman...gissa vilken som var deras förare......Steve McQueen.. :fakta :fakta :rock :rock

jaha....va det allt??......kommer jag på mer så lägger jag till det...

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
955i skrev:
Jag "känner" en kille på samma hoj-forum som jag som har varit med i tidningen Bike (Ravetrancer) :D :rolleyes: :crash :squid :1pajas :lol
Jag "känner" en kille på samma hoj-forum som jag som har satt slangrekord i TV3 och vatt med i folkradion :rolleyes:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Mattias skrev:
Han har ju eget program på Z-TV nu, den killen.

He,he Jag förstod att någon skulle skriva något dyl. när jag skrev dansare istället för dansös!! Pandora hade ju en manlig och en kvinlig dansare , och jag , som är hetero, hånglade således med den kvinliga. :fakta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning