Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Mick

CashMoneyBrotherhood
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 750, Husaberg Fe 450 och en Ciao
När jag va o kollade på INDY 500 för ca en månad sen , fick man se lite...

Dave Letterman stannade brevid mig ( pga mycket folk ) i sin golf bil som han åkte omkring med......i munnen hade han en FET cigarr!!

Tim " tummen mitt i handen " Allen landade med helikopter på området.....för att sen glida in till Helio castroneves HUS-buss

George ( Den äldre ) Bush.......med endast ;) 7 livakter!!!
Folk vart som galna när dom såg honom......han fick skriva MÅNGA autografer kan ja lova!

+ ett antal kändisar som åkte runt banan sittandes i gula Corvette cabbar " a`la vi har tagit studenten " bla
Muhammed Ali........han fick stående ovationer av HELA publiken.....som va ca 450TUSEN st!!!! Rätt mäktigt!!

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Jag slår väl till med den här då.....
Jag till vänster.... :tummenupp

Bifogat

• jaylenoliten.jpg
    jaylenoliten.jpg
    34.3 KB · Visningar: 663

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
hmm vet inte om man kan kalla det för meriter att träffa kändisar men men, här kommer mina meriter.

Har träffat Kajsa Bergqvist, olof melberg, johan emander, kim källström, de har varit förbi på mitt jobb... och sen så har jag även träffat Herbie efter en spelning uppe i urskogen Älvdalen 1994 fick till och med hans autograph... men jag skulle knappast kalla det för meriter...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Den blonda kilen i ica-reklamen tog cert i min hoppklubb förra sommaren,
Jag har kört fatta´ru på mitt pickup-flak (innan de blev kända),
Jag har gått i samma klass som abby i 3-kronor, min syster har gått i samma klass som Lina Englund och varit till sammans med sonen till den karl som är en av rösterna i skrotnisse.
slå det om ni kan!!!!!! :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har dessutom lirat trummor med thomas haake i Meshugga!
Våra trummsett kom i samma leverans till svea musik som det hete då. två trummsett, hans och mitt och så en massa stativ, stockar och annat krams.

B1

Dirtmover!
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
TL 1000s -97
hehe... här komme´re mer...

Min polare har varit på SE&HÖRs förstasida, han var ridlärare till Madeleine och blev utpekad som pojkvän.

Har mött Isabella Scorupco på Arlanda, han var troligen J-ligt bakis, men var ändå snygg som f-n.

Mötte Per Oscarsson på en mack i Skara, han hade sin labrador i en blå bogserlina.

En av mina ex. har en plastpappa som gick i samma klass som Jerry Williams.

Har varit funktionär i stadskampen, och pratat med Sofia.

Firade nyår -98 -99 med Magnus Samuelssons bror som jag tror heter Tommy?!... han var inte så liten, och hade på den tiden skitlångt blont hår.

Har tagit betalt av Janne "Loffe" Karlsson i gästhamnen när jag jobbade där, han e dö cool.

Min morfar var kusin med Allan Edwall.

Svante Thuresson sov över hemma hos min familj när jag var liten.

Har pissat i samma ränna som den mörkhåriga killen i Tripple and Touch. Frågade om vi setts förr, han bara garvade och höll med... :rodnar

Har kört på bana med Mikael Persbrandt, men han kom försent och fick bara åka ett par varv efteråt, han hade en Bimota SB8R.

Har byggt kåpor åt #11 och hans förtjusande filckvän...

Men... Jag tror att jag var med när Gandalf köpte sin första hoj... en grön/vit ZX6R (Om Gandalf e den jag tror... nyfiken?)

Last edited:

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
hehe, inget man skyltar om annars men men...

Är uppväxt med lillebrorsan till en av grabbarna i looptropp :D Har hört dom live X antal gånger kan nämnas :rodnar

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Gustav1 skrev:
Får väl bli ett tillägg då. Inget jag är stolt över men jag har kramat och pussat Amber på kinden. Ni vet hon i Gladiatorerna. Historian bakom vill ni inte veta.

Fan ditt svin!!! Ahhh henne hade jag gärna varit mycket privat med :slicka

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
För nåt år sedan höll jag på nån centimeter när på att backa in i en bil när jag spanade på Finlands då mest kända porrstjärna(Mariah eller nåt). Fick senare knäppa upp hennes bh och en puss fick jag med...

Har tiggt cigg på krogen av Victoria Tolstoy. Fick en cigg och när hon sedan tittade bort drack jag upp hennes vin och gick...

...äkta "jag mötte lassie" grejer !

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Min morsa har gått i samma klass som Carl Bild (var klassens råtönt) och min morbror gick i samma klass som hans lillebror Nisse Bild (Hans var också klassens råtönt). Min morbror lurade upp Nisse i ett träd utanför skolan (Norra real tror jag att det var) sen vågade han inte klättra ner. När han gjorde det rammlade han ner och bröt armen :fakta

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
cbjorkman skrev:
För nåt år sedan höll jag på nån centimeter när på att backa in i en bil när jag spanade på Finlands då mest kända porrstjärna(Mariah eller nåt). Fick senare knäppa upp hennes bh och en puss fick jag med...

Härligt!! Du fick alltså göra det för att du bara NÄSTAN backade på henne?? :whip
Var hon snygg då? Eller "dom" :crash

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
SFB skrev:
hehe, inget man skyltar om annars men men...

Är uppväxt med lillebrorsan till en av grabbarna i looptropp :D Har hört dom live X antal gånger kan nämnas :rodnar

Jag har spelat handboll med Promoe/Mårten i looptroop. När ska han raka sig? :D

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Waiden skrev:
Härligt!! Du fick alltså göra det för att du bara NÄSTAN backade på henne?? :whip
Var hon snygg då? Eller "dom" :crash

Hehe, jag berättade inte riktigt alla omständigheterna...att jag fick pilla av bh:n var bara för att jag råkade befinna mig på rätt plats vid rätt tillfälle om vi säger så...jag var fyllechaffis åt några kompisar den kvällen och de ville gå in och kolla på hennes "uppträdande"...

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
B1 skrev:
hehe... här komme´re mer...

Firade nyår -98 -99 med Magnus Samuelssons bror som jag tror heter Tommy?!... han var inte så liten, och hade på den tiden skitlångt blont hår.

Men... Jag tror att jag var med när Gandalf köpte sin första hoj... en grön/vit ZX6R (Om Gandalf e den jag tror... nyfiken?)

Nepp du va inte med när jag köpte hojen..
Det e ju en ZX9a som första hoj..

Sen heter Magnus bror Torbjörn..

B1

Dirtmover!
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
TL 1000s -97
Just det, så heter han...

Nej då var det inte du, det var får 3-4 år sedan, jag bodde i Bålis då och följde med en kille som kallades "Bobo" som köpte en 600 i Hultsfred... det var ju i mina hemtrakter...

(jag har spytt på lastbilshytten inne på 4 you... :zpy )

Duke

SDK Socio #2611
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Slö DuCaTi Monster 620 med kortad röv.
Jag har en 10 kronors sedel med La Camillas autograf.

I en intevju fick Johannens Brost frågan vilket hans sämsa minne var. Han svarade att han jobbat som ståupp komiker i Mora på Lucia 1991. Publiken buade åt alla hans skämt, jag var med i publiken.

Jag var inne på plan (vid hörnflaggan) igår när Hammarby och Djurgården möttes!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning