Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Björn Hellberg är min far-kusin. Är inte så speciellt sugen på att träffa honom någon gång då jag är helt ointresserad av sport (åtminstone om inga motorer är inblandade).

/Martin

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Gustav1 skrev:
Får väl bli ett tillägg då. Inget jag är stolt över men jag har kramat och pussat Amber på kinden. Ni vet hon i Gladiatorerna. Historian bakom vill ni inte veta.

Varför inte stolt, hon är ju dyngfräsh!!! :fakta

Har några tillägg själv också:
Snackade med Markoolio efter en konsert eftersom att alla småkidsen ville ha hans autograf, var bakom scen och frågade när han skulle ha tid med det.

Samma kväll satt jag och festade ihop med Thomas Ravelli. En polare sa till han: - Det är lugnt, Mannen! Då blev han lite irriterad och trodde att kompisen menade att han var utlänning. Kompisen blev tvungen att förklara sig lite granna... :D .

En gång när jag skulle gå in på Donken såg jag mig inte för när jag skulle gå in genom dörren, då tog det tvärstopp! Jag vänder blicken framåt och ser bara en bringa bred som en lagårdsvägg, tittar uppåt och ser att jag sprungit in i Magnus Samuelsson. Hoppsan, lyckas jag bara klämma ur mig. Han var/är STOOOR!!

Har snackat med Peter Harrysson i telefon också.

friction

Professor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z400F -83
Rodentboy skrev:
Jag har haft Magnus Bjurén (ex Asta Kask) som trumlärare...

jobbar ihop med honom just nu... :fakta

har vart hemma hos Magnus Carlsson, dubbelfucken , Whellie m.m.
på den tiden han fortfarande bodde hemma i töreboda...

Last edited:

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Får väl också göra några tillägg då.

Jag har tappat nötnougat på Robert Wells sko utanför Gekås.

Har pratat med Christer Glenning flera gånger, både i verkligheten och i telefon.

Pappa känner Rickard Rydell, Peter Auguston (Saabs vd) och har gått i skola med Teknikens Världs chefredaktörs lillebror. Jag har även åkt Corvette med vad han nu heter som är redaktör för TV.

Min flickvän har modellat för Åhléns två gånger.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Gustav1 skrev:
Får väl bli ett tillägg då. Inget jag är stolt över men jag har kramat och pussat Amber på kinden. Ni vet hon i Gladiatorerna. Historian bakom vill ni inte veta.

Jag har nuddat hennes högra skinka. Med flit. :fakta

Det ni!

Ginton

bla bla bla
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha XT 600E -00
Försök hänga med nu.

Min morsas systers sambos dotter är gift med clownen Manne!
En BAANAAN ! :)

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Har många små kändispoäng:

Satt bakom matlagningstina 2 flyg irad

Min nästkusin spelar i Benfica.

Träffat Bert när jag jobbade på Tomelilla Sommarland, han var där och kollade läget.

Träffat Mif-percy när jag gjorde lumpen, han var sugen på att köpa hela Lv4 när det skulle läggas ner.

Suttit bredvid "professorn", (han på travet) på mcdonalds på Arlanda.

Sett Jerry Williams på Arlanda, han är typ 1.50 lång. :D

Polarens syrra var ihop med Sylvester Stallone ett tag, så när han ringde hem till dem (när hon var på besök) så presentera han sig alltid med "Hi, it's Sly".

Känner Oscar Swärd som vann Wasaloppet i år.

Träffat ÖB, och tog emot honom och hela hans följe när de kom på besök med frasen: "Tjena tjena, vi skulle just gå och fika".
Han flina mest men min chef var mindre nöjd. :D

Förevisat Luftvärnssystem för Thailands ÖB, och nån i Storbrittaniens högsta ledning vid ett annat tillfälle.

Har kört Duke II:an som Sune Andersson hade för 2 somrar sen, polaren köpte den för en billig peng, den har sjyssta skrapmärken på avgasrören. :tummenupp

Köpt Öl av Lemmy på storsjöyran.

Jackie Arlöv har raggat på min flickvän (innan jag träffade henne och innan han blev kändis) Bodde dessutom nästan granne med honom också. Han var över med blommor till en tjejpolare som bodde mittemot honom också, tydligen var han trevlig som fan när han satte den sidan till.

En tjejpolare har delat pissgrop med kronprincessan när hon gjorde "lumpen" på Almnäs.

Satt bredvid Lars ifrån Lars Vegas Trio på badet i Östersund.

Sist, men inte minst; sett Thomas Wassbäck köra Gräsklippare!

Last edited:

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Jag har:

Tankat Sveriges Starkaste Mans bil :bow

Dansat bredvid Gudrun Schyman på en Finlandsfärja :öl

Fått en autograf på armen av Carola :rodnar

Och eftersom alla snackar om Sveriges Klaviaturkung:

Fått mail av Robert Wells :rock

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Min fd klasskompis syster är (alternativt var) tillsammans med Tommy Salo. Hockeymålvakten, ni vet. Sportfånar. :whip

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Kom på ytterligare en.
När jag körde 9 timmarsrally för några år sedan så hade Rickard Rydells bror depåplatsen bredvid vår.
Kan även tillägga att Rickard him self var där och hånflinade åt vår 240! Elakingen, vi var ju i alla fall märkesbröder :rolleyes:

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Pseudonymer

Nu begriper jag varför ingen heter sitt riktiga namn här,,,,,
fasen har nu suttit o läst i 20 min och det här med lassiie e ju riktigt pinsamt ju,,,.

ok här kommer min lassie:
lumpade i Gävle och krökade loss lite på blå grottan,
gissa vem som jobbade som utkastare där :(
Lillen Eklund var det visst,,,och efterssom personalen på stället inte tyckte att jag riktigt var en mönstergäst så skulle han visa ut mig,jag blånekade givetvis till att avlägsna mig,,som parantes så kan jag berätta att det gick blixtsnabbt att stå utanför på gatan med mr:Eklunds hjälp,,,,,,
saken var ju det att jag inte kände igen honom då(pga av mitt tillstånd)så det berättade lumparpolarna,,,,,u uj uj det kunde ha slutat riktigt illa,,det sista jag kommer ihåg att jag sa till honom var att han borde få däng på fläcken(tur man inte tog mig på allvar)

Kapten Stofil

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
gpx 600
oki, kör en vända till då...

jag har visat runt större delen av Biohazard på diverse strippklubar i köpenhamn

...har blivit bjuden på öl av Dio

...bjuden på kaffe av Peter Steele

dessutom brukar Joseph Elanga handla bensin av mig

Pettersson

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
KTM 625 SXC -05
Bidrar mina små möten

Käkat Julmiddag med Christer Ulfbåge (SVT Sporten)
Nästan blivit påkörd av Jerry Williams (borde slängt mig på marken o fått stort skadestånd)
Snackat med Gert Fylking på en Speedwaymatch
Tacklat Kronprins mer än en gång (spelar amerikansk fotboll och vi mötte militärhögskolan i en träningsmatch)
En snubbe från skeppsholmen (tv såpan) bor i huset där farsan jobbar.
Har bjudit både Therese Alshammar och sveriges starkaste man på en drink, enda problemet var att det va grattisbar så de bjöd mig istället.

Har stått o snackat gymnastik med två snubbar från gladiatorerna (jag stog en dag åt en tjejkompis på fitnessmässan i svenska gymnastikförbundets monter, vet inte ett skit om gymnastik men mycke snygga brudar som trodde det.)

Thats all

Gixxer

Full Throttle
Gick med
13 Apr 2003
Hoj
Aprilia Falco -00 , tidigare GSX-R 750, därför GIXXER
Har tränat med Prinsen Carl P ett par gånger när han gjorde lumpen i K-na

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Gustav1 skrev:
Dagens sanning. :tummenupp

Få höra nu var du träffade på Amber, och varför du inte är stolt över det!!!
Måste vara nåt ordenligt, för en annan skulle ju vara skitnöjd över det du fått göra :crash

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning