Forsberg
Den som söker han letar...
d1ce skrev:Jag har träffat Moraträsk, fick deras autografer på ett idolkort t.o.m!
//@
En av dem i Moraträsk bor cirkus 500 meter från mig
d1ce skrev:Jag har träffat Moraträsk, fick deras autografer på ett idolkort t.o.m!
//@
Prez skrev:Jag har träffat Steven Seagal....fått autograf på Thaiairs meny...
Thundercat skrev:För ett par år sedan så chattade jag och en kompis med Lasse Kronér och efter att han hade uppträtt på Liseberg så tjötade vi med honom i verkligheten.
Jag har också tränat fotboll med Magnus Wislander, världens bästa handbollsspelare genom tiderna.
Är det någon som vill ha min autograf nu?
Är det någon annan som har någon rolig merit?
Tofast4Hjo skrev:Åker dagl tåg Gtb-Skövde, träffade Rebeka (hur stavar hon egentligen) från Big Brother. Bert Karlsson har man ju både hört och sett ett antal gånger. Farsan har berättat att han var portvakt tillsammans med Robert Gustavsson innan han var känd och att han privat är väldigt blyg och tystlåten.
Tofast4Hjo skrev:Åker dagl tåg Gtb-Skövde, träffade Rebeka (hur stavar hon egentligen) från Big Brother. Bert Karlsson har man ju både hört och sett ett antal gånger.
Teo skrev:Min kompis har haft erotiska, gymnastiska övningar med henne! Han slet även med mig då hon skulle strippa på erotikmässan, så henne har man "sett".
Ja, jag skulle då inte villja ha erotiska, gymnastiska övningar med henne. , pratade över 2 timmar med henne, mycket trevlig och snäll person för övrigt.
Tofast4Hjo skrev:Ja, jag skulle då inte villja ha erotiska, gymnastiska övningar med henne. , pratade över 2 timmar med henne, mycket trevlig och snäll person för övrigt.
.Teo skrev:Nej Jag och min kompis har lite olika smak kan man säga... Men han var väldigt stålt över att ha petat in den i en "kändis" ända tills hon öppnade munnen, då försökte han mörka det hela..
hymac skrev:jag jobbade som roddare på 70-talet när fäbojäntan spelades in och sen bjöd de oss på korvgryta efter det fick vi se filmen, höll på att spy
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari