Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
En riktig "jag mötte lassie historia" ska enligt mig vara låååång och innehålla många vänner och släktingar helst.. Min är lång och förmodligen otäckast..

Min fd sambos väns morbror var i sthlm på 80-talet (eller om det var på det sena 70? ja ja..) och jobbade extra som snickare. Han åkte buss till sitt jobb och en dag så som en kille i en flådig Merca förbi och undrade vad klockan var och samtidigt så frågade han om han ville ha skjuts istället för att åka buss.

Snickaren tyckte det skulle vara guld värt så han hoppade in och åkte med.
Killen som körde bilen frågade honom väldigt mycket om hans liv och leverne och var väldigt trevlig..nästan övertrevlig. Och han berättade knappt något om sig själv.. Men han var verkligen supertrevlig.

När de var framme, så hoppade snickaren ut och tackade för skjutsen, varpå killen säger; Ja du grabben, nu hade du tur!!

Jaaa säger snickaren verkligen...

Ett X antal år senare så slår snickaren upp Expressen och när han ser en stor bild på ett ansikte så håller han på att få en hjärtattack.

Mannen han liftat med heter Thomas Qvick.

Så nog hade han tur alltid... :brinnerup

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Jag har kramats med Pernilla Wahlgren, om hon tyckte om de skiter jag i, jag gilla de väldigt mycket, antagligen hon oxå! :tuttar

Sen så har jag träffat min pappa ett antal gånger, även min bror, de har fan inte ni!

MikkE

Guest
Em74: Fy fan. har bara sett den snubben på Tv och han e ruggig alltså! blää

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
Min kille har stått och snackat med Foppa en stund på krogen..de snackade om....sport?
Men inte hockey, utan innebandy?!

ja ja..avis är jag iaf. :Bugar

Ja å så en sak till då.. Min fd sambos jaktguide brukar träffa på Kevin Costner ibland..de håller till i samma vikar i Canada. Lite jäkla avis på honom också!!! :huvet

Själv har jag knappt träffat någon kändis alls..bara varit på väg att köra över Rolf Lassgård på ett övergångsställe.

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
MikkE skrev:
Em74: Fy fan. har bara sett den snubben på Tv och han e ruggig alltså! blää

mmm och med tanke på att han har en förkärlek för unga killar så hade nog killen i fråga en stor portion tur... :)

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
Aaaahhh!

Jag kom på två!! Men de är inte så värst kända.. men ändå!!

Jag har haft Mona Sahlins livvakt som tränare i självskydd!

Och så har jag haft Lillen Eklunds fd tränare som personlig tränare! De ni! :banana

Mouse

Nasare
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
RSV4 Factory
jag vet inte om att supa skallen av sig med hellacopters i en lägenhet är en bedrift men ändå :yoparty ...efterfest med Kent är kanske nåt med... :fyllisar

flemming

110 e för sakta
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
Suzuki gp 125, GSX R 1000-01,Rödmyra 98cc
Em74 skrev:
Jag kom på två!! Men de är inte så värst kända.. men ändå!!

Jag har haft Mona Sahlins livvakt som tränare i självskydd!

Och så har jag haft Lillen Eklunds fd tränare som personlig tränare! De ni! :banana

WOW! :Bugar Lillen "glaskäken" Eklunds tränare! Fan bästa reklamplatsen på honom var skosulorna :hihi
Var tränaren bra?
Flemming :hihi

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
Garret_Power skrev:
Pratat med Seth Enslow när han var här uppe i Gällivare, han har då inte alla flingor i paketet om man säger så :kocko
Han har jag pratat med i tyskland. Han sludrar lite och spottar när han snackar :D Men vad ska man begära efter den smällen han fick i huvudet?

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Nu kommer mina bidrag:

Jag har..
1. Hållt om Mike Valley
2. Bott hemma hos Per Carlén (handbollsspelaren)
3. Haft Malin Bayard bakom mig i kön till bankomaten på Hultsfred
4. Hälsat på Bengt Johansson
5. En pappa som kört motorcykel tillsammans med Stefan Folkessons pappa när dom var yngre(svårslaget)

(Mike Valley i mitten)

Bifogat

• DSC005782.jpg
    DSC005782.jpg
    112.6 KB · Visningar: 196

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
När jag var på semester i går så såg jag följande kändisar:

1. Peter som vann Campmaloj (eller hur det stavas) på stranden i Halmstad när han höll på med drakflygning.
2. Magnus Uggla såg vi på stan i Borgholm på Öland.
3. Robbert Wells på hotellet "Strand" i Borgholm.
4. Han som vann tävlingen "Sveriges bästa standupkomiker". hehehe, han är rolli :D

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Jobbade som kock för några år sen i småland,telefonen ringer å ägarinnan svarar,när hon pratat färdigt säger hon att nått hockeylag ska stanna å äta,visar sig vara Frölunda,tog ett tag innan dom betalade fakturan!!! På samma ställe lagade jag mat å Jessica Olers(fröken sverige),Peter Sipen å han som spelade Olyckan i trazan å banane.När farsan var liten lekte han m Erik Fernström(Jerry Williams) å så har jag pratat m Simon Phillips,trummis i Toto.....

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
När jag vikarierade i somras så bodde Avril Lavinge på hotellet brevid, henne gick jag bakom efter att ha handlat på 7-eleven. Kul att se hur kändisar ser ut utan smink och massa styling :)

Sen har jag sett Nick Carter och Paris Hilton som också bodde på hotellet brevid.

Benny Andersson i ABBA har handlat utav mig och Lisa Ekdahl samt en kille i Bo kaspers orkester har varit inne i butiken.

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Snackade med Jennifer Brown i kön till en toalett på en pub, hennes initiativ faktiskt.

hjelmfrillan

En otrolig blick för spelet
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
xt660r
höll på att bli överkörd av kungen på en klassresan, utanför slottet, han nitade så det stod härliga till.

såg christian "chippen" wilhelmsson i sin bil vid ett övergångsställe i köpenhamn.

farsan hälsade välkommen till mick jagger när han precis klev ur flygplanet på landvetter.

bert karlsson skulle köpa popcorn av min farsa med en tusenlapp, det fick han inte. :fatta!

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Anthrax skrev:
Kom förresten på att jag är född samma dag som Anna Kournikova.

Ingen som vill ta på mig?.. :crash

Jag å Pernilla Wallgren har samma födelsedag :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM