Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Lommen skrev:
Du vet hon som sjunger. (tydligen)


Hon som lirar och sjunger med Lasse Winnerbäck heter Idde. Pratar vi om samma eller finns det möjligen en syrra med i bilden?

För övrigt kallade jag mig själv för "Idde" när jag var liten, dock helt utan påverkan från ovanstående :)
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Min pappas fånigaste merit (jag har nog inga egna :D ) är att han satt och pratade med Bob Marley på ett flygplan.

Farsan undrade mest "Vad är det där för knarkare som flyger första klass", mina syskon höll väl på att slå ner stackars pappa när han kom hem utan autograf.

Men när han träffade Leroy, i Fame, så fick han autografen på planets vinmeny och mina systrar var glada igen :hihi ...nu snackar vi ju 80-tal här, så några av de...vuxna, damerna här på forumet förstår säkert!
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Lite uppdateringar..

Sist jag var i hufudstaden så gick jag o några polare förbi grand hotel, fick se en fet Merca limo utanför och några stora svarta livakter, jag blev nyfiken va de va som hände så jag stack in huvet igenom limodörren o där satt Jennifer Lopez, hon såg förvånad ut men vinkade glatt iaf :)

Har fått en ny granne ute i sommar stugan! F.Ljungberg, inte så fotbolls intresserad men fina bilar har han :)
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Lillbabs har kört över min Kinder-äggleksak... :tungan

EDIT: Syrrans man körde Per Gessle från en av GT alla j***a konserter. Han var t o m med på bild i Expressen och Aftonbladet (ja, syrrans man alltså)
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
bivius skrev:
Farfar har stått två meter fråm Saddam Hussein, kommentar från farfar "Fan, om jag haft en planka i handen kunde jag ha ändrat historien"
så jävla ball, synd, mkt synd,,
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
henrikkrueger skrev:
Lillbabs har kört över min Kinder-äggleksak... :tungan

EDIT: Syrrans man körde Per Gessle från en av GT alla j***a konserter. Han var t o m med på bild i Expressen och Aftonbladet (ja, syrrans man alltså)
Just de! Efter premiär konerten så gick ja ut o kröka i halmstad, sen när vi skulle ta taxi hem så kom den där dogge j*vlen o hans tattare och snodde vår taxi :mad:
 

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
har nog sagt det förut.

På GP i Assen förra året kom det en scooter som stannade till framför mektältet. Tjejen som satt bakpå var ganska snygg och hon smilade. Jag kollade ju bara tjejen så jag så inte vem som körde. Fick höra efteråt att det var en liten italienare som tydligen kör en röd hoj i motoGP.


edit: till er som inte vet så är det bara en fru till en GPförare som det alltid talas om i TV.
 
Last edited:

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Vill köpa enduro
kom på en annan grej. Mitt ex hade en tröja som han fått av Fredrik Ljungberg. o en av tjejerna i NG3 å hon den mörkhåriga i a-teens ville att vi skulle komma till sthlm å festa med dem. wow? :va hmm
sen har ett ex varit ihop med amber i gladiatorerna (innan hon blev känd)

å första gången jag var i sthlm så såg jag en av gubbarna från rapport på tågstationen :yoparty
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Kom på några "Lassies" till:

Min mamma har gått i samma klass som Carl Bildt
Min morbror har gått i samma klass Som Nisse Bildt (Calles lillebror)

Prinsessan Viktoria va på fest hos min kompis fd flickvän och va skitfull och pinka i min kompis fd flickväns trädgård. :rolleyes:
 
Last edited:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Lartes skrev:
Kom på några "Lassies" till:

Min mamma har gått i samma klass som Carl Bildt
Min morbror har gått i samma klass Som Nisse Bildt (Calles lillebror)


Det var fan inte illa :Bugar

Sjäv såg jag förra bigbrother vinnaren förra helgen, han hängde bredvid mig i baren :rofl
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Ett ex jag hade förrut var barnvakt åt Sven Mellanders ungar....

När jag jobbade som bud (cykel o bilbud) träffa man många "kändisar"
Ex: Robert Ashberg tagit emot bud personligen (fast det var inte till honom :va ) o signerade :yoparty
Fånigt va... :hihi


.../Yoshi
 

Ernst

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Djursholm
Hoj
KTM 660 RALLY
tjaa..

Jag har släppt en dörr i ansiktet på Bruce Springsteen när jag lämnade Kungshallen vid Hötorget för ett par år sen. Han vart väl inte direkt glad men när jag bad om ursäkt o då också såg att det var han så passade jag på att säga att jag tyckte mkt om hans musik så sken han upp..
/ernst
 

Gubbrejsarn

Ju mer jag hör desto mindre begriper jag
Gick med
21 May 2004
Ort
Haninge
Hoj
Honda VFR 750F
Jag har gökat med en tjej som har legat med Martin Dahlin och den där Robinson-Martin!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Har själv faktisk inte tänkt på det men nu när ni säger det så har man ju faktiskt träffat lite kända ansikten!

# Träffade Carola Häggqvist på SäröGolfkrog, oj det va STORT!! :)

# Tog emot beställning på en STOR Vanilj Shake och en liten Cola från Christian Olsson IDAG!!! också sort, dock inte lika stort som självaste Carola...

# Serverat glass till en i galenskaparna och hans barn och polare!

# Sett magnus uggla promenera inne i Sthlm!

# Sen har jag visst varit med när Anders Svensson och marcus Albäck handlade på Donkan av en arbetskollega...
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Här kommer mina fantastiska meriter:

*Min farbror var med i det svenska simlag som i Brno -62 vann 4x200m. Två år senare deltog han i det lag som kom 5:a på samma sträcka i Tokyo-OS.
*Har gått i parallellklass med Tobias Linderoth.
*Har tränat Ju-Jutsu tillsammans med en f.d. världsmästare i denna sport.
*Denna är väl lite udda, men på påskafton i USA i år fick jag tillfälle att prata med en Överste som har stridit vid fronten i tre officiella krig: Andra världskriget, Vietnamkriget och Koreakriget. Vilken krutgubbe, 90+ och otroligt kvicktänkt, trots granatsplitter och spår efter kulor. Det skall nämnas att i samma sällskap fanns två stridspiloter från Vietnam, varav jag är släkt med en. Man kände sig plötsligt väldigt liten och obetydlig i sällskap med dessa herrar.
 

metalmike

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Surahammar
Hoj
Kawasaki ER6-n, 2007
Måste ju bara klämma in några:
* Sångaren i Iron Fire har bjudit mig på en öl
* En kompis har pissat med Tobias Sammet från Edguy, bakom deras turnebuss
* Jag har öppnat Pandoras ytterdörr åt henne
* Jag har hälsat på Jörg Michael (trummis i Stratovarius)

Ganska så svårslagna :lol
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top