TuttEmma?Rigge skrev:Jag är också bukis med en Robinsonvinnare.
kajlyl skrev:TuttEmma?
Rigge skrev:Jag antar att du inte vet vad en buksvåger är? Men Emma skulle va nånting det!!!
CayLe skrev:Jag har träffat RoLLER och Mattias och några andra pojkar när DTM's rekordrepa filmades
Rigge skrev:Jag är också bukis med en Robinsonvinnare.
Therudeboy skrev:Är det med kent, den gamle gubben som var med i första robinson?
Rigge skrev:Nä den där dryga Mattias Kom inte Kent 2:a efter Martin?
Inte en aningRigge skrev:Jag antar att du inte vet vad en buksvåger är? Men Emma skulle va nånting det!!!
Jag var "Kegelmeister" i Mayrhofen redan 1988 så du är slagen.Dragon skrev:Jag har varit Sölden mästare i "Keggel" -98.(Typ bowling)
Slå det ni!
MattNYR5 skrev:Stått på scen när Slayer lirade på Dynamo och hånglat med Paris Hiltons kusin.... samma vecka!
Konkurrensen är mycket tuffare i Sölden..desutom har jag sprungit om Sven Nylander i broloppet + sett Henke Larsson och Stefan Schwarz nakna.Torkel skrev:Jag var "Kegelmeister" i Mayrhofen redan 1988 så du är slagen.
Villee skrev:Hiltons kusin?? Hon borde också vara svinrik, varför tog du inte o gifte dig rikt?!?
Thundercat skrev:För ett par år sedan så chattade jag och en kompis med Lasse Kronér och efter att han hade uppträtt på Liseberg så tjötade vi med honom i verkligheten.
Jag har också tränat fotboll med Magnus Wislander, världens bästa handbollsspelare genom tiderna.
Är det någon som vill ha min autograf nu?
Är det någon annan som har någon rolig merit?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|