Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Har druckit ansenliga mängder alkohol med Ingvar Oldsberg, vi sprang på honom på innehaket No.1 i Linköping, dvs Basement :3freak en vanlig sketen onsdagskväll.

Den mannen är törstig,, särskilt när det bjuds. Dock mycket trevlig.
 

Heinrich

Puderluder
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
B
Såg Mel B i Spice Girls på en bensinmack i England -97. Hon åkte Jagga som hennes butler tankade upp. Han hade vita handskar på sig.
En av kompisarna tog hennes autograf...
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Min farbror är sambo med morsan åt sångaren i Hammerfall, det gör väl att vi är halvkusiner va?
Jag är fyrmänning med mörkhåriga tjejen i A-Teens.

Inte undra på att jag är så musikalisk! :rock
 

MR.Robin

Bannad
Gick med
31 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
Kommer nog...
Hinkas skrev:
2069252 Min farbror är sambo med morsan åt sångaren i Hammerfall, det gör väl att vi är halvkusiner va?
Jag är fyrmänning med mörkhåriga tjejen i A-Teens.

Inte undra på att jag är så musikalisk! :rock

O jag är Elvis.. :yoparty
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
- På väg ut genom grindarna med bil på Universal Studios i Burbank 1997, efter en guidad tur så kom Kevin Costner gåendes med sin dotter. Så jag kunde lägligt glida upp brevid och be om en autograf och skakade hand med honom. Han sa bara: "Uhhu.. Sure!" och sen: "Yeah, bye..." Verkade smått blasé.

- Träffat Micke "Svullo" Dubois med familj på den lokala badplatsens parkering 1994 (dom hade sommarstuga några mil härifrån då) och undrade om jag kunde få en autograf. Varpå han plockade fram en "Elaka Polisen" VHS ur bakluckan på sin småfeta silverfärgade Mercedes åttiotalare och skrev autograf på omslaget, och tyckde det var fint häromkring. Han 'övningskörde' också p.g.a. förlorat körkort.

Det var vad jag kunde bidraga med...
 

bikeemike

noobie
Gick med
6 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
yz125
har suttit brevid vanheden från jönssonligan och två timmar efter på ett annat plan suttit bakom Tom Jones :cool:

idag har ja varit och rivit mangnus wernblom(elitseriens bästa spelare :rolleyes: ) garage

edit: har fikat hos brolle JR´s mamma :yoparty
 
Last edited:

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Ort
Skene
Hoj
VFR 750 -95
Min ingifta farbrors kusin är med i samma bönegrupp och samma golfklubb som G W Bush:s bröder
...den ni... :hihi
 

FORSLUND

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2005
Ort
Mariestad
Hoj
GSX-R 750, KTM 625
Sven Göran Ericsson va en decimeter från å köra över mig när ja cykla ut framför hans bil när han va me lazio på nåt träningsläger i Varber fören massa år sen.
 

Möller_82

O|||||||O
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Markaryd
Hoj
Drömmer om en 999S
Har snackat med Ingemar Stenmark på idre fjällhotell, på sommaren.
Lillebror kallade Cattis Ahlström (?) för grodtanten när han mötte henne i Lund, hon sa det i tv sen :D
Min godmors kusin är Håkan Brink om nån här vet vem det är :D
Farsan har tränat Martin Dahlin och tack vare det har jag en tröja hemma hon päronen som det står "Till Patrik från svenska landslaget" och med alla i VM -94 truppens autografer på.
Tagit emot sträcktider på sydsvenska rallyt från "Gullabo" Jansson.

Mvh
Möller
 
Last edited:

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Ort
helsingborg
Hoj
yamaha r6 2000
Halloowww

Vet inte om det är en merit. Har en sommarstuga ca 3 mil utanför växjö. På midsommar afton varje år åker vi till en liten kyrka där äre för de lokalbefolkningen dans. Men denna afton var det också ett bröllop då kommer petters dj sleepy. I kavaj och ett par adidas vit och orangerandiga skor. Riktig shock fick man hehe man autograf skrev han.
 

Vantskruv

Övning ger färdighet
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Sillfittan
Hoj
Triumph Sprint ST ABS -06, CRF300L
* Ann-Britt Ryd Pettersson (nyhetsuppläsare Aktuellt) var min barnvakt när jag var liten

* Sett Christer Petterson ett flertal gånger, fick varje gång en hotfull blick av honom.

* Släktrykten om att någon hade flörtat med kungliheter på farmors sida. Det måste tyda på att jag har kungligt blod inom mig. :yoparty :Bugar
 

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R6-03 SÅLD
Har vart Kareokevärd ( :3freak stavning) på en festival! Där stötte jag på Nenne Grönwall och Jerry Williams!

Ragglat fram till Brolle jr på en krog och sagt:
-Tjena Brolle!! Läget??
Han svarade:
-Fint! Själv då? Har du trevligt?
Sen kom en fet vakt och stängde dörren mellan oss! :D

Vi var ute och samåkte en sväng för ett par vackor sen då vi träffade Ingvar Oldsberg!! :yoparty
 
Last edited:

Mr. President

Luspank
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Älvkarleö Bruk (Gävle)
Hoj
En 86:a GSX-r 750, en ProStreet Gsx-r1100 Turbo, en ProStreet Hayabusa och har blivit med Honda oxå
För några år sen så sparkade min dotter prinsessan Madeleine i rumpan under Falsterbo Horse Show.

Jag har kört Titti Schultz pappas motorcykel, tyvärr så var det bara en Yamaha Virago 535cc.

Min sambo har ätit knäck som samma Titti har kokat (den var enligt utsago god).
 
Last edited:

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Jag var med på inspelningen av Göta Kanal 2, scenerna i och runt ICA butiken. Snackade lite med Svante och Julia.
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Har putsat fasaden på Marie Fredrikssons villa i Djursholm, samt diskuterat struktur på putsen o färgprover me henne o hennes gubbe!

Har oxå kramat Jill Johnson!!:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top