Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
jag har en kompis som knullade med Janne Bylund, han ståupparen. Veckan efter var han med i tidningen där han skröt om sin nya bäbis och hur fint han hade det i sin familj.. :3freak
 

Jonathan

Guest
crashtestdummy skrev:
2049447 jag har en kompis som knullade med Janne Bylund, han ståupparen. Veckan efter var han med i tidningen där han skröt om sin nya bäbis och hur fint han hade det i sin familj.. :3freak

Ganska tragiskt..













.. men kul :hihi
 

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sodertalje
Hoj
Honda
crashtestdummy skrev:
2049447 jag har en kompis som knullade med Janne Bylund, han ståupparen. Veckan efter var han med i tidningen där han skröt om sin nya bäbis och hur fint han hade det i sin familj.. :3freak

Tjej- eller killkompis?
 

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sodertalje
Hoj
Honda
Jag har varit och hälsat på och skakat hand med han som skrev manus till Brokeback mountain och fick en oscar för det. Han har också fått the Pulitzer prize. Jag har även skakat hand med en vän till George Bush samt Robert Duvall.
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Micke Rickfors handlar i min affär om somrarna, Peter Dalle har också gjort det vid något tillfälle. Ett antal av kändisarna från dokumentären "snickeriet" har handlat snus också.

Fy fan vilka TUNGA namn! :lol

/I
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
var och monterade gångjärn i systembolagets styrelserum i veckan.
Passade då på att olla Anitra Steens stol :banana
 

Quest

För fort för tidigt
Gick med
1 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster
Jag small av i knäet på Jean Pierre Barda. Det var en fest efter en mode/hårshow. Kommer nog aldrig att bli mig riktigt lik efter den incidenten.
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
Quest skrev:
2050441 Jag small av i knäet på Jean Pierre Barda. Det var en fest efter en mode/hårshow. Kommer nog aldrig att bli mig riktigt lik efter den incidenten.



Eller han "small av" när du var i hans knä, skulle det nog vara eller ?



















:rofl
 

MDM

Livet är hårt.
Gick med
19 Oct 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr -00
Trist att erkänna men jag har nog aldrig träffat en känd person... inte vad jag vet i alla fall.. så förbenat dåligt minne... JO!!!!! Jag såg "Loket" på nån jordgubbsmarken nån gång... han såg halvseg ut där han dela ut lövbergs lila paket... :banana :banana

EDIT:
Och nej fråga inte vad jag gjorde på en jordgubbsmarken.... tror det var tjejens fel...
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Jag har fått ett skott rakt i plytet av Per Carlén. Min snus satt som en smäck upp i gomen.
 

Jonathan

Guest
Kerplunk skrev:
2049493 Hörredu, det är skillnad på söt och söt. Vad tror du jag är för jävla peddo... :rofl

Vadå, han är väl bara ett eller två år yngre än mig ?

Iof, du är ju rätt gammal när jag tänker efter.. :7peta

snabbåka skrev:
2050444 Eller han "small av" när du var i hans knä, skulle det nog vara eller ?
:rofl

Det där var faktiskt riktigt jävla kul :rofl :rofl :D
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
Jonathan skrev:
2050551 Vadå, han är väl bara ett eller två år yngre än mig ?

Iof, du är ju rätt gammal när jag tänker efter.. :7peta

Det var den lilla jag var barnvakt åt (Fredrik?), inte han som är med i Äntligen hemma, fast han är väl bara något år yngre iof. Trodde dom var runt 14-15 nu men det skulle inte förvåna mig om dom är i 18-årsåldern. Tack Jonathan, nu känner jag mig som en gammal kärring igen! :4skrika
 

Glad.I.Gas

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Ort
Norrköping/Sthlm
Hoj
hojlös
Itssoeasy skrev:
2049869 Micke Rickfors handlar i min affär om somrarna, Peter Dalle har också gjort det vid något tillfälle. Ett antal av kändisarna från dokumentären "snickeriet" har handlat snus också.

Fy fan vilka TUNGA namn! :lol

/I

Shit, cool man!! Rickfors är han som ville "ha en synth farsan, jag vill ha en synth när jag konfirmerar mig..." va?

Funderarade på snickariet-killarna oxå... Köpte dom inget annat alls? Jag hörde om en av dom, lång mörk, som faktiskt hade handlat smörgåsgurka på Ica Diggis på Lindövägen. Tror inte på det ifs sig men man vet ju aldrig...

Håll oss uppdaterade. Spekulationerna kring vilken som är din butik är redan igång men vi accepterar att du inte kan avslöja det. :Bugar

Ride on!! // G

(ps. Jag tror att det är du som har konsum i Gistad...)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top