Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Bertborge

"kan rekomendera en knippe våt persilja"
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
en går hjävligt fort......
Jag träffade Bill Clinton när jag jobbade på Lindöpark golfklubb samtidigt träffade jag Alise Cooper (vet inte hur det stavas), Ozzy och så spelade jag golf med Joe Labero.

Sen har jag suttit brevid Tina Turner på ett plan från Paris.
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Liten uppdatering, vad har hänt de senaste två åren?

Bor nu mera granne med Kim Larsson (henkes bror) och Fredde Ljungberg (jag som hatar fotboll :död)
Har suttit i "It's fun" Porschen(den som är med i nästan alla GiS-filmer) och kollat på GiS 3, även hjälpt till och meka med den och bilen i GiS 5(kan inget så vet inte om jag hjälpte så mycket).
Filmat lite för GiS.
Editerat bilder för Slitz.
Festat med Bingo Rimé.
Bott hemma hos Jonas Bergqvist i lexand några nätter.
Haft Peter (som vann camp moloj(Staving)) som Kite lärare
När jag gick utanför grand i sthlm så såg jag två stora negerbiffar som stod vid en Svart tonad MB Limo utanför och massa folk mellan grand och limon.. blev lite nyfiken och eftersom det inte stog någon på "gatsidan" av bilen och dörren var lite öppen så stack jag in huvudet, där satt Maria Carrie(stavning) hon log och vinkade lite men såg mest förvånad ut :)
Jag och några kompisar var med o tävlade i Ung Företagsamhet, då kom Kronprinsessan och hälsade på oss. Hon var jätte trevlig och låsades verkligen vara intresserad av vad vi gjorde (ett datorprogram).
Har hånglat med Mats Magnussons dotter (gammal HiF-stjärna).

Får se om jag kommer på nått mer sen :)
 

El Phantasmo

Snygg. Sexig. Singel.
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Innan hårnålen på kullen , V-ås.
Hoj
inte ens en sparkcykel
Jag har:

Varit hemma hos Hans Scheike :whip :yoparty
Varit hos Brigitte Söndergaard i hennes ateljé på östermalm (målar jävligt skumma grejer)
Gått in i Mona Sahlin på Arlanda
Varit i kungens garage och spanat in hans bilar
Suttit bredvid Maurece Green på Mc Donalds
Pratat med HA-bossen i sthlm
Druckit öl med Tommy Salo
Är släkt med Puttis (Alla gamla old-school skejtare vet vem det är, fd EM-mästere och finns med i guinness rekordbok under skateboard)
Känner Keith Karlsson (Pernilla Wibergs Manager)
Har bott i samma stuga i trysil som norska kungen.(dock inte samtidigt hähä)
Flörtat med Tilde de Paula i en tv4-studio, gick inge bra..
Ätit pizza bordet bakom Babsan-Lars-Åke på söder.


Edit: Jo just ja. Har oxå varit nära att ge Vincent Hamilton från Robinson en påse gängstryk tillsammans med ett par polare. Förstår inte varför vi inte gjorde det. :va


Sen vette fan om jag hunnit med nåt mer :tungan
 
Last edited:

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Jag vet inte om det här plattsar in men Sivert Öhlom var alldeles nyss, kanske 1,5min sen, inne hos oss å ville köpa en lampa av mig.

Jag skickade honom till nån annan affär...


Dessutom har Prinssesan Meddelen, prinssesan Lilian, Robert Wells, Magdalena Graaf, Charlotte Pirelli mfl mfl köpt lampor av mig.
 

snel_hest

med lem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mariehamn
Hoj
näj
ja har träffat steve harris när han var här på kåbbin o lira fotboll. Han lukta gammal fylla usch. :3freak

Bild 1. Jag till vänster (snygg frilla) :huvet

Bild 2. Hans autograf :banana :banana :banana

ps. Har även ringt in till Steel Fm o sjungt Fredrik o jag med en klasspolare:p
ds.
 

Bifogat

  • förminskad.JPG
    förminskad.JPG
    48.1 KB · Visningar: 110
  • Bild 005.jpg
    Bild 005.jpg
    5.8 KB · Visningar: 101

-PLASTMISSIL-

Guest
Sist jag var i Stockholm såg jag två snubbar från dokusåpan Riket..grymt va :hihi
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Thomas Ledin

Tomas Ledin bodde i varan lagenhet for ett antal ar sedan, eller i halva lagenheten (tva e nu ihopslagna). Vi hittade foton i forradet som maste varit hans. Ooooooohhhhhh :rolleyes:

Vad mer? Traffade Europe pa Arlanda OCH i Glasgow :yoparty :rolleyes: :rolleyes:

Gick rakt in i the Edge (u2) pa min lokala buss hallplats har i Dublin, snubben e lang!! jag gick ratt in i naveln pa honom. :yoparty

Ronan Keiting forsoker man ju undvika att se men det e ju svart :död :3freak

Edit: glomde ju bort George Michael. Haha. Satt pa hojen vid ett rodljus och en djavulskt snygg mercedez korde upp nara bakom. Jag gillar inte mercz men denna var fan underbar. Jag glodde eftersom den var sa fiiiin. Nar jag hojde blicken mot foraren sag jag en snubbe som satt och log mot mig (eftersom det var tydligt att jag dregglade over hans bil). Jag kollade bort och skakade pa huvudet for det kunde val inte vara som det verkade...George Michael i en sportbil pa en regnig gata i dublin, och sitter o garvar at mig. :3freak Nar han sag att jag skakde pa huvudet vinkade han och log, just da slog ljusen om fran rott till gront och vi for i vag at olika hall. Han var i Dublin o skulle hamta ngt pris fick jag hora senare. :tummenupp
 
Last edited by a moderator:

zhapod

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
linköping
Hoj
TZR125 -89
Jag har en kompis som har för vana att färga sitt hår rosa. det är ju nästa en lassie bara det. men.

När han var på öland förra sommaren, kom peter siepen fram till honom och gav honom en komplimang för frisyren, och även skjortan (någon sorts blåorange solnedgångshistoria. mycket färgstark kille det här, på alla sätt.).
 
Last edited:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Lartes skrev:
Jag vet inte om det här plattsar in men Sivert Öhlom var alldeles nyss, kanske 1,5min sen, inne hos oss å ville köpa en lampa av mig.

Jag skickade honom till nån annan affär...


Dessutom har Prinssesan Meddelen, prinssesan Lilian, Robert Wells, Magdalena Graaf, Charlotte Pirelli mfl mfl köpt lampor av mig.

Sjyssta lampor eller? :)
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Willy från TV4s byggprogram stod brevid mig i kön på McD Tyresö i onsdags, han hade goretex-kläder som det stor AVA MC på.
 

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Borlänge
Hoj
Såld
Jag har hyrt ut bil till Eilert Pilarm, vars manager hade bokat en Renault Megané till p.g.a budgetnedskärningar. Såg helt bizarrt ut när han åkte iväg, ungefär som om man klämt in Kingkong i en bubbla.

Väldigt trevlig och ödmjuk människa förövrigt.


Har även skickat iväg Stanley Dickens i en Megané kombi när han hade bråttom till Arlanda, och fort gick det.
 

sharp

Just cruiZin'
Gick med
15 May 2003
Ort
Lidingö
Hoj
Hojlös
Jag har

sett Magnus Härenstam stå och röka utanför kinateatern
stått o pissat predvid han som spelade Tony i rederiet utanför Pub Grynnan i Grisslehamn
Råkat ( :hihi ) komma åt Anna Järphammars högra tutte när jag skulle hämta ut biljetter på Rigoletto.
Gjort tunnel på Micke Magnusson (ishockey)
Åkt skridskor ikapp med Per-Erik Eklund. (Förlorade med hästlängder :tungan )
Pratat med Carl Bildt på Arlanda.

Kanske ingen Lassie, men nog det pinsammaste jag gjort i hela mitt liv:
Stått o dansat YMCA på plattan i en minut. Mitt på dagen :Rockbanan
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag höll på att springa rakt på kronprinsessan Viktoria i måndags när jag skulle in på Gävle Bro. :tomten
 

Max Triple

trippel singel
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Speed Triple
Kul tråd!
Får väl bidra med mina små.

Jag är buksvåger med Marre Cevapcici (stavning) NHL-snubben. Alltså han som var tillsammans med Izabella Scorupco.

Ett ex har dansat tango med Jimmy Carter, då hon dessutom var i USA olagligt... :yoparty

Samma ex har också blivit stenhårt och utan takt och finkänsla blivit stött på av en stenfull Johannes Brost i Jönköping. Ständigt denna Johannes... :confused:

Min syssling har satt på LaCamilla... Hon igen... :va

Rikard Wolf har stött på mig. :3freak

Tog en öl med Eric Gadd och hans band efter en spelning i Karlstad.

Har nekat Strängen i Hellacopters skjuts till Lönneberga under en Hultfredsfestival.

Fick en gång en sur blick av en vindrufsig Arne Hegerfors. :confused:

Carl-Einar Häckner frågade mig om var spårvagnen stannade nästa gång... I Gbg alltså... :jisses
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top