Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Lyfter lite... Såg Leif Boork nyss när han gick förbi Statoil Hagaström :3freak
 

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Ort
köping
Hoj
yamaha rd350
1.Axelkrockat med Tomas brolin på arlanda.
2.skakat hand med lee westwood (golfproffs) och fått hans vinnarboll från scandinavian masters.
3.Skakat hand med jesper parnevik.
4.sett lasse åberg fika med sin son på ströbohög (en jättelik gräshög som ligger jämte e18)
5.setat i en mclaren f1 (den enda i Sverige!!!!!!) fick dock inte köra den :(
6.ställt en fråga till kenneth på motorjournalen och fått svar :)
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Janne "Loffe" Karlsson var inne på jobbet förra veckan och tänkte köpa minimoto :)
 

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
jag plankade över staketet till kenneth and the knutters i Kisa-parken,för att
sekunden efter vårat hopp upptäcka att hela kenneth-bandet satt å applåderade åt våran bravad.....
 

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Ort
Trosa
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Läst igenom 42 sidor Lassie-historier på en och samma kväll.... Jisses..


Kom på massor under alla sidor jag har läst, men glömt bort nästan allt :(

*Min plastfar lärde Uffe Brunnberg (Vanheden) köra Jetski (Nån PR-pryl han skulle lära sig inför)
*Min Plastfar har även en del av Arto Nyqvists baklyse
*Min Far har tävlat och tränat boxare i den högsta thaiboxningsserien i thailand
* Jag känner Jari Sillanpää (Status till dem som vet vem det är)
* Jag har tagit Johan Forsell i handen och snackat lite med honom när jag var på på i CK... Vilken bjässe han är... Kändes väl "sådär", han är vilken vanlig människa som helst.

Känner nästan lite ångest för allt som jag har glömt bort, men jag får väl uppdatera ngn annan gång...
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Jag har varit på en föreläsning med Sune Hjort (ufonissen)
Har nog aldrig skrattat så mycket nån gång, snacka om blåst gubbe :kocko
 

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Ort
Strömstad
Hoj
...
Har skjutit med Airzooka i norsk risktv!

I ett program som heter Konebytte
(hustrubyte) Dom kom in på jobbet och skulle köpa en telefonsvarare. Men dom såg så tråkiga ut så jag skjöt lite på dom, slutade med att hela kamerateamet låg och garvade samt att gubben i programmet köpte en privat :yoparty

660187.jpg


Imponerad någon? :hihi
 

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Ort
Lite här o där...
Hoj
ja
hahaha vilken jäkla tråd...

Jag har gjort bort mig bigtime för fd. utrikesministern Anna Lindh. Skulle sätta fast en mygga (mikrofon) på hennes kavajslag. Det var precis innan hon skulle framträda offentligt och alla runt omkring var lätt stressade. Anna vänder sig mot mig och jag frågar snabbt med hög röst - "får jag sätta på dig......." Mikrofonen skulle jag säga, men blev avbruten av att någon ropade. Sjukt pinsamt att komma på sig själv med att ha frågat om man fick sätta på henne rakt upp och ner :brinnerup Men hon va proffs, hon log lite - thats it. :lol

Har åkt Porsche Cayenne på bana med Tommy Rustad (coolt minne)

Var ute med svenska landslaget i wakeboard när de tränade en helg för nåt år sen. Hyfsat fet båt :) Åkte lite själv och fick lite tips och sådär. Shit vad grymma dom var...

Bästa meriten måste ändå vara när jag åkte hyrkartrace mot några av de tyngre namnen inom svensk bilsport. Bla Jens Edman, Calle Rosenblad, Niklas Lovén, Anders Hammer och Peggen Andersson mfl. Lyckades att sätta dagens bästa tid och nytt banrekord på banan. :yoparty *stolt* :hihi

Jag har fått höra "Han är en kändis... kom!" från polisradion när jag blivit stoppad för fortkörning och polisen ville kolla upp mitt trafikregister med ledningscentralen :rofl :rofl :rofl
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Ååh.. det är ju knappt någon här som har något mc-relaterat

själv har man ju AC Farias autograf... :tummenupp fick den på 'På Två Hjul 2005'
efter hans uppvisning.

här står han vid sin hoj och bölar med någon och jag fotar (har fler om ni vill se, på hojen och när han körde)

PICT3800.JPG



Edit:

någon mer som har sett honom?

han var grym, drog upp den på bakhjulet och då tänkte man
jaha..?? var det allt... nädå, för då släpper han styret med båda händerna och åker vidare som ingenting :D :tummenupp
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Imorn åker jag till wacken med brorsan och sångaren i Deranged.
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
har dykt efter bilnycklarna åt Plura (eldkvarn) han var på väg till hjo för en spelning och stannade vid hjälmaresund och bada med nycklarna i fickan på badbyxorna. jag hittade dom och som tack för besväret fick jag 100 dollar (han hade varit på semester i usa och hade inga svenska pengar). :)
 

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Har bott granne med Anders (Roy i Macken) och Claes Erikssons föräldrar. Farsan gick bort för några år sedan och morsan Rakel bor på ålderdomshem nu. Stackarn gick runt med kassar fyllda av smycken som hon "skulle lämna till någon".. Har fikat med allihop och fått autografer!

Har varit statist i div. filmer, och så har de spelat in Sandor/Ida i vårat kök. (Sandors kök, man kan se en skärbräda jag gjort i slöjden. :banana)

Har snackat med Peter Lindén och fått autografer av honom. Har en tröja hemma signerad Martin Dahlin, utauktionerad av Ingvar Oldsberg. Åsååå meeeer. Är ju blott 17. :rolleyes:

Min farsa satt bredvid Sasha (stavning?) i Luuk på en restaurang i Sthlm för ett tag sedan med.. Och så har jag blivit målvaktstränad av en AHL-målvakt eller vad han nu var, när jag var 12 år. Rob Howitt heter han tror jag.

Men viktigast: En i min klass (Lindemann) är släkt med Till i Rammstein, och även Ernst Lindemann, fartygschef på Bismarck som stannade kvar på fartyget när hon sjönk. :Bugar



Kul tråd! :hihi
 
Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
jag fick just veta att vi kom fyra i en tävling på radio i en jag mötte lassie tävling angående när vi träffade dio på statoil och jag köpte ett köttbullspaket. Så alltså har mitt namn nämnts i radio. Det här är alltså vad vi kallar för dubbellassie!
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
honkiie skrev:
jag fick just veta att vi kom fyra i en tävling på radio i en jag mötte lassie tävling angående när vi träffade dio på statoil och jag köpte ett köttbullspaket. Så alltså har mitt namn nämnts i radio. Det här är alltså vad vi kallar för dubbellassie!


Har haft en tidningsartikel om ett ämne som lindades runt mig med stor bild under texten :7peta
 

glib

Wannabe member...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg 650 -04 *Såld*
Bad Usher dra åt helvete efter att han spillt nån äcklig läsk på mig och sa åt mig att se mig för på ett otrevligt sätt. Han verkar vara en riktig gris...
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
jag har åkt hummer med mattias öhlund som spelar i vancuver cenucks (stavning).
morsan och farsan blev även bjudna till micke renberg på grillfest och fick betala för maten.
killen har ändå spelat i NHL i många herrans år och är mer än multimiljonär :kocko
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top