Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Street

X-jell fanclub
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Honda VF
Ok. Då skall vi se.

Käkat hamburgare tillsammans med Tony Rickardsson. (Speedwaykungen) Han satte sig vid samma bord som mig. ( har iofs träffat alla topförarna inom speedway av anledningar som jag inte tänker gå in på här, även haft en av grandprix förarna hemma hos mig ett flertal gånger)
Fikat ihop med Ingvar Carlsson och Stig Malm.
Träffat Frank Andersson på krogen en midsommar.
Varit på grillskiva ett flertal gånger tillsammans med flera av landets kända dragraceåkare. Top fuel, Top metanol & Pro Mod bland annat.
Har träffat ett par av landets "kändisar" i andra sammanhang.
Fast det som jag aldrig glömmer när en av mina numera ex jobade en sommar som barnflicka hos en familj. Den familjen visade sig vara grannar till Sven Melander, och en kväll när jag var på besök hos min flicka så blev alla inbjudna till party hemma hos Sven Melander och Co. GISSA vem som fick chansen att hänga med där... Detta hände när jag var i 20 års åldern i mitten på 80 talet. Sen så har jag personligen träffat några högt uppsatta militärer i sveriges försvar. Bland annat förre ÖB Wictorin. Träffat Pernilla Wiberg i fikarummet på jobbet, vi sponsrade henne då.

ALLT detta är 100% sant.

Last edited:

akerstrom

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Ingen
Jag är släkt med Cajsa-Stina Åkerström, sen fick jag en autograf av Leif "loket" Olsson när jag var tio år...

Slå det om ni kan :hihi

EDIT: kom på att jag tagit på Bill Gates båt också :tungan

Last edited:

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Min far, han är Sveriges Första Internationella Dommare i Volleyboll! Sug på den.

Dessutom så är min systers pojkvänn släkt i rakt nedstigande led till han som startade SKF.

En gång stod jag bakom Uffe i Ace of Base i en butik på Smögen. Han köpte 2 st Coca Cola, sedan gick han tillbaka till sin "lyxkryssare"...

En annan gång åkte jag båten efter Lasse Brandeby i floowride (hur det nu stavas) på Liseberg.

Edit: Kom på en sak till nu. Har ju varit tillsammans med BÄGGE systrarna till en utav medlemmarna i Räserbajs! Dock med ca 5 års mellanrum :tuttar

Last edited:
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZR600E
1. Jag har ett par av Peders trummpinnar! (Trummis i Backyard babies) :)
2. Min kusin Kicki har jobbat i Vita huset, hon bokade alla resor åt George W Bush.
3. Min farfar var med och tog fram ett känt läkemedel mot sura uppstötningar.
4. Min farbror har varit med i Expressen/Aftonbladet (kommer inte ihåg) över Sveriges rikaste män.
5. Jag har haft en trevlig tjej i snart 4 år.
6. Farsan äger en studio. (ej marknadsförd, men jävligt kul o leka där! :näsblod )
7. Har en "ÖVNINGSKÖR"nings-skylt där det står "TÄVLINGSKÖR". Den ska på när jag har kortet! :yoparty

/mvh Johan

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Min morbror är polare med Kenny Bräck.
Min moster bodde granne med Per Eklund (rallycross), han stötte även på morsan en gång för många år sen.

Jag och Jessica Simpson är lika gamla, samma dag samma år :tuttar

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
neeej inte denna gamla tråden igen.......

jag leder fortfarande...

Smeddie

Gammal o äcklig
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Honda VT750DC
Street skrev:
Ok. Då skall vi se.

Käkat hamburgare tillsammans med Tony Rickardsson. (Speedwaykungen) Han satte sig vid samma bord som mig. ( har iofs träffat alla topförarna inom speedway av anledningar som jag inte tänker gå in på här, även haft en av grandprix förarna hemma hos mig ett flertal gånger)

Ok, toppa denna då. Skjutsade in Tony på förarpresentationen i Eskilstuna på Grand Prix. "Käkat hamburgare" .. pfft ..

jimmy87a

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Ingen just nu
Suttit en stol framför Timbuktu på buss Nr.1 i lund för ngt år sedan :) Jag hoppade av vid stationen men han fortsatte vidare..hehe

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
jimmy87a skrev:
Suttit en stol framför Timbuktu på buss Nr.1 i lund för ngt år sedan :) Jag hoppade av vid stationen men han fortsatte vidare..hehe

När vi ändå pratar timbuktu så får jag väl "skryta" :hihi

Var på en konsert med han förra året. När konserten var slut frågade jag han vad han tyckte om lilleman, därefter började jag rappa "tonårstankar" för honom varpå han bad mig sluta två ggr, jag fortsatte dock vilket slutade i att han gick därifrån haha. Rätt dissad :hihi :yoparty

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Min morfar har uppfunnit en sak som nära på samtliga personer i Sverige har i sitt hem...

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Jag snackade med Jennifer Brown i kön till muggen på en pub i Göteborg och jag har suttit brevid Kasper i Arvingarna på ett plan på nån affärsresa.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
En kompis till mig har tackat nej när Lillövis frågade om hon ville hänga med på Indy 500.

Min tremänning (som jag dock inte känner) har varit gift med Bill Wyman, fd basist i Rolling Stones.

Min kompis (inte hon som dissade Indy 500) finns med på Slitz 100 sexigaste....... :tuttar

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
OK, får väl åxå bidra lite....

Har stått före Per Gessle i kön på ICA (och sprungit på honom på sta'n otaliga gånger, har man bott i halmstad så har man).
Har sett Gunde på ICA, samma dag som hans sista Bingolottosändning. Tjejen som han körde på med kundvagnen blev jXXXigt förvånad när hon såg vem som kört på henne...
Har tvärnitat för att inte köra över Brynolf Vändt (såg inte att det var han förän det var försent).
Har telefonintervjuvat Jokkmoks-Jokke, Rickard Wolf, och några till...
Har själv varit med på TV ett par gånger på den tiden jag var (ville bli...) rockstjärna.
Och den bästa:
Min morsas brors frus morsas vänninnas son var trummis i Sator!!

Tillägg:
Glömde ju ett par...
Har stått bakom Ingmar Stenmark i kön till "Uppskjutet" på Liseberg.
Har svurit i Peterskyrkan :cdevil
Har hört bandet från "90000" när Palme blivit skjuten.
Huset där jag bodde tills jag var 3 år, såldes till föräldrarna till nån hockeyspelare (HV, sedan 3 kronor). Han heter Fredrik nånting...
Mitt ex gick i samma klass som Fredrik Ljungberg, men han fattade ingenting, så han fick spela fotboll i stället för å skaffa sig ett riktigt jobb.
Jag har intervjuvat Staffan Schejjas (stavas?) fru. Snygg...
Min morbror har ett par congas som använts vid inspelningar med Cornelis Wreesvijk.
Jag har spelat gura genom en dist-pedal som tillhört Jimmy Hendrix :yoparty
Har åkt i samma plan som/med In Flames.
När jag var nere i Helsingör och tatuerade mig för mågna år sedan, så satt tatueraren största delen av tiden och pratade HD's med sin svenske polare, så jag snackade lite med "polarens" flickvän. Ett par veckor senare så ser jag "polaren" på löpsedlarna: "Bandidos president skjuten"...
En f.d. kollegas polare har haft ihop det med Linda Thorén. Samma kille skall också ha blivit erbjuden en filmroll med motiveringen "du har små händer"... Han avböjde.
Nobbade en brud som efter en spelning ville att jag skulle hälsa på henne över en helg. Några år senare ser jag henne i en P-rulle :huvet
Sett Micky Dee (med kids) på BK.

Last edited:

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Kört samma vattenskoter som fröken sverige kantidaterna körde -00´ tror jag, kan ha varit 99, kommer inte riktigt ihåg. SUG PÅ DEN :banana

Även sett Ghåstrajjder och hans turbu Hajjabysa (om nu film räknas....)

Även fått lyfta runnt med küngens väskor, stod heimvald eller något som namn på dem, men men, hans och silvias var det i alla fall.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
meh!

jag har ju legat med Pippi Långstrump!

moahahahaha :rofl :lol

Det är sant, hon spelade henne på teatern på Astrid Lindgrens värld :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0