Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

RonJeremy

Guest
Jag mötte Lassie...

Sånt här tycker jag e skitkul och skapar därför en tråd för "Jag mötte Lassie..."

Gled häromdagen förbi alla bilar fram mot rödljuset utanför Botaniska trädgården i Gbg och stannade brevid en röd S60. Gasa till Duccen och låter Termignonidämparna spela lite poesi. Vrider huvudet åt höger och där sitter LOKET!!! Han flinade lite och nickade avundssjukt...
 

RonJeremy

Guest
RonJeremy skrev:
Sånt här tycker jag e skitkul och skapar därför en tråd för "Jag mötte Lassie..."

Gled häromdagen förbi alla bilar fram mot rödljuset utanför Botaniska trädgården i Gbg och stannade brevid en röd S60. Gasa till Duccen och låter Termignonidämparna spela lite poesi. Vrider huvudet åt höger och där sitter LOKET!!! Han flinade lite och nickade avundssjukt...
Ok förra kanske inte var en riktig "Lassie" men jag gjorde lumpen med Stefan Folkessons brorsa Stellan.... Min autograf kan ni få via e-mail :hihi
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
RonJeremy skrev:
Sånt här tycker jag e skitkul och skapar därför en tråd för "Jag mötte Lassie..."

Gled häromdagen förbi alla bilar fram mot rödljuset utanför Botaniska trädgården i Gbg och stannade brevid en röd S60. Gasa till Duccen och låter Termignonidämparna spela lite poesi. Vrider huvudet åt höger och där sitter LOKET!!! Han flinade lite och nickade avundssjukt...

Vi stannade på en Statoil för ett par år sedan för "pinkpaus!" och ut från toaletten kommer Tone Norum. :yoparty Så jag har suttit på samma toastol.!!

Föt två år sedan var jag på samma bröllop som Jim Jidhed... :yoparty :yoparty
 

Solid snake

Guest
Senaste konserten jag var på stod jag framför Björn strid.

För er som inte vet vem han är så är det han som sjunger i Soilwork.
 

FreddaGädda

Guest
1. Har legat förtöjd på samma bensinstationsbrygga som kungen med sin lilla jolle av modell "Virvlel i tanken, dubbla bensin-V8:eek:r".
2. Har haft Linda Haglund som syslöjdsvikarie.
3. Mats "Mytomanen" Vestman som vikarie(har spelat gitarr i allsång på skansen :) )
4. Pratat med Hans Krispin, den dryge fan.
5. Är släkt med killen som äger företaget Fyrverkierimästarna, och som är sveriges representat i fyrverkeri-VM. Innehar nåt världsrekord.
6. Farsan har varit på Soffipropp(Barnprogram på TV) och visat hur en fotoautomat fungerar.
7. Farsans polare har gått i samma klass som Magnus Uggla.
8. En polares farsa är producenten till bla Europe och Brolle Jr.
9. Hasse Aro har lånat en bok av polarens morsa men aldrig lämnat tillbaka den


En fotnot: En polares polare var på Stacy's(Dr Albans krog). Dr Alban hade kommit fram och frågat om de hade roligt och sen om de kände igen honom. Polaren hade då aldrig hört talas om Dr Alban. "VEM FAN ÄR DOKTOR ALBAN?!"
 
Last edited:

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Jag drar mitt strå till stacken och "uppar" tråden med att jag såg Roller idag :rolleyes:
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
farsan krockade med "knugen" i en skidbacke i riksgransen typ 1985. det var "knugens" fel (enl.farsan!)

en polare har fatt pisk av bert karlsson med en stulen lakritsrem :)

och sist men inte minst: jag har bowlat med gunde svan o hans fru!

sla det om ni kan, haha!
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
- Är släkt med ingenjör Munktell (han som står för M:et i Volvos BM modeller)
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Jag har skakat hand med Thomas Brolin och Peter Forsberg!

Min morsa gick i samma klass som Robert Wells, han var en tyst tönt som spelade piano hela dagarna :lol
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Muskedunder skrev:
En fotnot: En polares polare var på Stacy's(Dr Albans krog). Dr Alban hade kommit fram och frågat om de hade roligt och sen om de kände igen honom. Polaren hade då aldrig hört talas om Dr Alban. "VEM FAN ÄR DOKTOR ALBAN?!"

Så jävla skönt när kändisar tror att dom är kända men inte är det
:Bugar :lol
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top