Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Stog intill Izabella scorupco på ett dansgolv i visby, hösten -95. Hon va på gotland för att spela in petri tårar.... Minns att jag så gärna ville klämma på hennes rumpa... Men mitt inre stoppade mig! :huvet
Hon var fin på den tiden... Ja, i dag med, för den delen! :drool
 

Bifogat

  • izabella-scorupco1.jpg
    izabella-scorupco1.jpg
    42.9 KB · Visningar: 93

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S

En del av det svenska kulturarvet... Tror för övrigt att min första LP var med Rob n' Raz feat. Leila K.

Mitt bidrag till denna tråd är att den f.d. kommunalpampen i Gbg, Göran Johansson, har hållt upp dörren för mig när jobbade som bud samt att jag stått bakom Thomas Fogdö i liften i Tandådalen.

-edit- Just fan, jag har även lämnat bud till Harald Treutiger samt hjälpt både Martin Timell och Micke Dubois (Svullo) med deras internetuppkopplingar.
 
Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
En del av det svenska kulturarvet... Tror för övrigt att min första LP var med Rob n' Raz feat. Leila K.

Mitt bidrag till denna tråd är att den f.d. kommunalpampen i Gbg, Göran Johansson, har hållt upp dörren för mig när jobbade som bud samt att jag stått bakom Thomas Fogdö i liften i Tandådalen.

-edit- Just fan, jag har även lämnat bud till Harald Treutiger samt hjälpt både Martin Timell och Micke Dubois (Svullo) med deras internetuppkopplingar.

Kul att du nämner Martin Timell... Jag har råkat på Ander Timell... Då är vi nästan buksvågrar....
 

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Jag var nära att cykla på Jörgen Mörnbäck i Göteborg :) sen har jag spelat trummor med Robert Wells, Sofia Källgren och Tito Beltran!!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag är buksvåger med en polare som i sin tur är buksvåger med Fred Durst i Limp Bizkit.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag schasade bort Ebbot from Soundtrack of our Lives från mitt tågsäte en gång. Den jäveln hade garanterat inte bokad sittplats. :mad:
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min farmor kom som krigsbarn från Finland när hon var 5, och skulle hamnat i Småland, men kom till Danmark, av nån anledning.

Paret som tog hand om henne där innan hon hamnade rätt var typ nån sorts "hjältar" på sin tid, som rodde flyktingar från kriget över från Helsingör till Helsingborg. Gubben var dessutom den som har kommit på den vita reflexfärgen som används på vägarna.

De äger en "stuga" i Småland, och Axel (gubben då) och Ingvar Kamprad var bundisar. Pappa har träffat honom flera gånger, fast inte haft en aning om det.


Farfars kusin är Agneta Fältskogs mamma. Jag har aldrig träffat varken Kamprad eller Agneta Fältskog dock.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag har fått vallnings tips av Gunde Svan :yoparty

Jag har en kompis som kallas "Gunde" eftersom han tidigare var sjukt lik Gunde Svan.

Vi var på fest på Åsele marknad en gång, någon hörde oss kalla honom för Gunde så han kom fram och snackade vallningstips med honom.

Är det säkert att det inte var han?
 

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Ort
Malmö
Hoj
Suzuki
Druckit pilsner backstage med De La Soul - under pågående konsert! DJn la på en slinga medan jag och några brudar som blivit uppdragna på scen blev bjudna till backen för å snacka skit några minuter....
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag har pratat ljuddämpare med Giacomo Agostini på Anderstorp, han tyckte brorsans hoj hade en dålig ,,,,, VM-RR typ i början på 80-talet,,, snacka om att man blev snopen när en sån legend kommer och pratar med mig.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Såg precis Carl-Philip och Vickan vid Norrmalmstorg. På jakt efter julklapp till mamma och pappa kanske?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top