Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Druckit pilsner backstage med De La Soul - under pågående konsert! DJn la på en slinga medan jag och några brudar som blivit uppdragna på scen blev bjudna till backen för å snacka skit några minuter....

Varför i h-e skulle de vilja snacka skit med några brudar under pågående konsert? Är du säker på att det var det ni verkligen gjorde? :tungan
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Carola satt å signerade skivor när jag var å handlade på Ica Maxi i fredags. Hon är rätt MILF:ig när man ser henne på avstånd. Jag gick inte nära. Jag köpte en duschskrapa istället.
 
Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Carola satt å signerade skivor när jag var å handlade på Ica Maxi i fredags. Hon är rätt MILF:ig när man ser henne på avstånd. Jag gick inte nära. Jag köpte en duschskrapa istället.

Jo det tar nog ett par timmar för henne att göra sig "iordning" sen är hon nog rätt MILF:ig. Får trots det rysningar och en otäck bild på näthinnan där hon står på melodifestvalen 1984 i pissgul skidoverall och vrålfönad kalufs och sjunger Främling. Satan va ugly hon var, tyckte jag redan då som lite knodd. :död
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Carola satt å signerade skivor när jag var å handlade på Ica Maxi i fredags. Hon är rätt MILF:ig när man ser henne på avstånd. Jag gick inte nära. Jag köpte en duschskrapa istället.

Kul att någon just skulle dra upp carola.

Jobbade scenrivare igår på cirkus vid skansen. åt vem? jo Carola.
Hon kom faktiskt ut och snackade med roddarna(vilket jag måste ge henne credd för) och då passa jag på att glida fram och snackade lite med henne och tog en bild(som jag lägger upp snart). Fick en kram av henne och lite senare medan jag jobbade så kom hon fram med några signerade kort till mig, strök mig lite på armen och hälsade mig god jul och log stort.

Carola tyckte nog jag var snygg!:yoparty

Ps. hon är milf:ig när man ser henne på nära håll också.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Kul att någon just skulle dra upp carola.

Jobbade scenrivare igår på cirkus vid skansen. åt vem? jo Carola.
Hon kom faktiskt ut och snackade med roddarna(vilket jag måste ge henne credd för) och då passa jag på att glida fram och snackade lite med henne och tog en bild(som jag lägger upp snart). Fick en kram av henne och lite senare medan jag jobbade så kom hon fram med några signerade kort till mig, strök mig lite på armen och hälsade mig god jul och log stort.

Carola tyckte nog jag var snygg!:yoparty

Ps. hon är milf:ig när man ser henne på nära håll också.

Jag har fått för mig att hon e fövånandsvärt kort. Är det sant?
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag har fått för mig att hon e fövånandsvärt kort. Är det sant?
Stämmer bra det! men det kändes inte onaturligt, man fick bara böja sig lite. Men det som gör henne milfig är ju att hon har proportionerna(dvs snygga former) trotts att hon är kort. Kom på mig själv i efterhand att jag borde frågat hur hon skulle fira att det var sista spelningen på turnen, "skumpa på hotellet kanske?":hihi

Håh!
Jag jobbade som runner åt EMA Telstar ett tag. Vi kanske har korsat vägar, vem vet?

Inte helt omöjligt! iofs så har jag bara jobbat åt ema efter att de börjat kallas för Live Nation. Men har du jobbat för dem något det senaste halvåret?:)
 
Last edited:

Merovingian

Guest
Inte helt omöjligt! iofs så har jag bara jobbat åt ema efter att de börjat kallas för Live Nation. Men har du jobbat för dem något det senaste halvåret?:)

Det har jag inte.
Det var länge sedan. Inte GuW-länge, men nog länge. ;)


För övrigt mötte jag Lasse Åberg på Östgötagatan förra veckan.
En man av episk kaliber, Lasse. :yoparty
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
här är bilden!

Mina damer och herrar:
Jag och Carola!

Suddig, I know, men det är hon.
 

Bifogat

  • DSC00017.JPG
    DSC00017.JPG
    54 KB · Visningar: 126

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Sålt regnvattentunnor till "skansen-Jonas" & en trimmer till Kayo. Även småpratat med babbsan.

Far min har högst "träffat-kändis-status" i familjen. För måååååånga år sen (tidigt 80tal har jag för mig) skulle han flyga hem från ett jobb. Han satte sig på sin plats men blev ganska omgående ombedd av två kostymherrar att flytta bak två rader. Det skulle tydligen av säkerthetsskäl hållas två rader tomma bakom en viss Queen Elisabeth....Så pappsen fick snällt flytta på sig....
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Robinson-Martin har bankat onödigt hårt på vår dörr och sagt åt oss snorungar att han sett oss kasta snöboll på hans bil och såg oss springa in i huset.

Fan vad dum man var när man var ung. Man kan ju inte kasta snöbollar på bilar rakt utanför baksidan av huset. Och när det väl sket sig kan man ju inte springa in och gömma sig i huset! :tungan
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Carola satt å signerade skivor när jag var å handlade på Ica Maxi i fredags. Hon är rätt MILF:ig när man ser henne på avstånd. Jag gick inte nära. Jag köpte en duschskrapa istället.

Bor du i krokarna måntro? Jag var också där och tafsade.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Inget jag har gjort, men min systers pojkvän har åkt i Ingvar Oldsbergs alfa romeo. Har dock fått Martin Timells autograf och skakat hand med Niklas Jihde. Tjoho:rolleyes:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Inget jag har gjort, men min systers pojkvän har åkt i Ingvar Oldsbergs alfa romeo. Har dock fått Martin Timells autograf och skakat hand med Niklas Jihde. Tjoho:rolleyes:

Varför vill man ha Martin Timells autograf?

Någon i MotoGP hade jag också tagit autografen av, kanske någon i något stort och välkänt band typ Metallica eller större, men av Martin Timell?


Darin? Absolut inte

Carola? Nej, men en sån där bild som högre upp i tråden hade ju varit en kul grej IAF

Britney Spears? Näe, för det första skulle jag aldrig träffa henne i något sammanhang, men ponera att vi två hamnar i samma hiss på hotellet, nog skulle jag prata med henne, men inte fråga efter en autograf?
 

Hudik

Guest
Min kusins fru är polare med Gloria Estefan, å jag har krökat med delar av hennes band :tummenupp
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Spelar padel med Anders Järryd. Makalöst form för att vara så "gammal".
En klippa framme på nät också tyvärr..:)

Edit: fd förbundskapten i tennis Calle Hageskog har också varit med någon gång.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top