När jag bodde i Hultsfred 03-06 så var Björn Rosenström där och spelade. en kompis kompis brukade hoppa in som trummis åt honom ibland. Så när vi kommer dit och ser att det är knökfullt vid entre'n, så vänder sig en full hultsfredare om o kläcker ur sig: "-Ni kan gå hem. Ingen kommer in."
1 minut senare så står en vakt vid en annan dörr och vinkar in oss. Lagom soft
Fick sitta backstage o dricka bärs. Efteråt så bjöd han på massa Gin&Tonic (som jag hatar, men hej..) Jordnära gôbbe som inte hade problem med att prata om sin familj och hur glad han var.
Innan dess så jobbade jag på Donken i Borlänge. Serverade massa politiker, men det roligaste var iaf Ingvar Carlsson.
Han står och beställer och betalar. Bredvid sig har han en man och en kvinna klädda i svarta kostymer småflörtandes. Så när han lämnar kassan, så vänder jag mig sedvanligt till dom, för att ta deras beställning. Killen tittar på mig, på den tomma platsen framför kassan, blir kritvit och sätter av i en hujeklarns fart efter dåvarande statsminister.
Edit: Chefen kom upp efteråt och frågade om jag tog betalt. "-Ja, Varför skulle jag inte göra det?"