Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har bytt torkablad på Patrik Isakssons bil.

Jag har tränat handboll med Jubomir Vranjes, Per Carlén och Martin Frändesjö m.fl och dessutom suttit och käkat lunch med den senare av dom.

Jag har pratat i telefon med Bert Karlsson och hört honom prata om hundbajs, en mycket omogen herre. :)

Har träffat bröderna Schulman med fru och fått kväljningar och pratat med Anders Timell som inte betedde sig trevligt den gången, tappade respekten totalt för dessa mäniskor.

Petter kom in i receptionen på mitt nuvarande jobb och var totalt skittrevlig och karismatisk så honom har jag däremot stor respekt för.
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Spelat Hockey med Stefan Liv, Björn Melin, Johan Lindström i HC-Dalen hahaha man skulle nog inte lagt av så tidigt som jag gjorde :p
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Hängde med Petter på stranden här i Varberg/Apelviken för några helger sedan.
Helgen innan dess så high-fivade jag Peter Siepen på tågstationen i Göteborg.

Och i måndags såg jag Ismal och Özz på Oscars här i Varberg, pinsamt hur dom enbart drog usla skämt inför tjejer, men värst var dom tre drinkludren som asgarvade åt ALLT dom sa... hade killarna inte varit med på TV så hade speciellt ingen av dom tjejerna ens tittat åt deras håll.
Har dock ingen info om dom fick eller ens ville få napp, var upptagen med annat :rolleyes:
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Har blivit påkörd av Jack Vreeswijk i Nyköping när han var på väg till Västerviksfestivalen för att sjunga sin pappas låtar. Fick skrota bilen.
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Lagat mat åt:

50cent
Andrea bocceli
Brasse brännström
Systrarna Hedlund
och en hel del fler

Serverat:
Göran Persson
Joe Labero
och en hel del fler

Dock har man lämnat den branscen så blir inte så mycket kändismöten längre.

Dock köpte jag rökad fisk av Jonas jonasson i Bob Hund igår, han jobbar tydligen på Kåseberga fiskrökeri vid ales stenar i skåne.
 

R5+1

Guest
I grundskolan blev klassen ivägskickad att få sig en kulturdos. Vi fick se teater nånstans i Stockholm.

Mitt i föreställningen ingick att Helge Skoog skulle hoppa ner på en bestämd plats i publiken. Han landade rakt på min kompis fot.
Hon lyckades t o m hålla sig från att skrika rakt ut.

Efter teatern ställde vi tjejer oss utanför artistutgången och fick sen autograf från både Helge och (jag tror det var) han den tjocka i charken från Öhmans varuhus.

Det ni! :yoparty Man är belevad minsann! :D
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Lyckades se till att Ulf Elfving (reservation på stavning av efternamn) och hans barnbarn kunde göra pannkakor i söndags genom att påminna om att de glömt äggen på sidan av varubandet när jag var och handlade.

Ungefär lika belevad som R5+1 ;D
 

KungCocos

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2010
Ort
Piteå
Hoj
Novalette
Har festat med Peps Persson & han som sjunger 'Snabbköpskassörskan' i ett indiantält på PDOL då jag var 15 år.

Har fått en Gul Blend av Martin Timell då han var konferencier i parken i Piteå för MÅNGA år sedan.

Har klappat legenden Rebecca De Ruvo på rumpan.

Såg "Uno" från 'Rederiet snava på trottoaren i Gamla stan.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag träffade Anja Pärson i dag, hon var sprudlande glad och trevlig som alltid!
 

Merovingian

Guest
Detdär måste du utveckla mera :D

För den som inte skjutit pilbåge så kan jag väl dela med mig av att det inte alltid går som man tänkt sig. Även om man siktar rätt så kan det komma små tillfälligheter som gör att saker och ting blir annorlunda. Nocken kan sitta löst så pilen tappar sig i bakänden precis innan man skjuter, pilen kan ramla av från pilhyllan om man råkar komma åt den med fingrarna, etc.

Jag har sett folk skjuta sönder ett väggelement under en tävling så att vatten började spruta, jag har också sett folk skjuta sönder fönsterrutor i idrottshallar.
Själv har jag skjutit i en betongpelare som skickade tillbaks pilen i samma riktning den kom ifrån fast baklänges, jag har skjutit sönder lysrörsarmaturer i tak och jag har skjutit läraren i benet. Till mitt försvar så stod han olämpligt och så fastnade pilen i själva byxan men missade benet. Fick en oförglömlig blick av karln, lita på det.
 
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
För den som inte skjutit pilbåge så kan jag väl dela med mig av att det inte alltid går som man tänkt sig. Även om man siktar rätt så kan det komma små tillfälligheter som gör att saker och ting blir annorlunda. Nocken kan sitta löst så pilen tappar sig i bakänden precis innan man skjuter, pilen kan ramla av från pilhyllan om man råkar komma åt den med fingrarna, etc.

Jag har sett folk skjuta sönder ett väggelement under en tävling så att vatten började spruta, jag har också sett folk skjuta sönder fönsterrutor i idrottshallar.
Själv har jag skjutit i en betongpelare som skickade tillbaks pilen i samma riktning den kom ifrån fast baklänges, jag har skjutit sönder lysrörsarmaturer i tak och jag har skjutit läraren i benet. Till mitt försvar så stod han olämpligt och så fastnade pilen i själva byxan men missade benet. Fick en oförglömlig blick av karln, lita på det.
Då har jag ändå varit flerfaldig medaljör i diverse mästerskap.

:D
Tur att det bara tog i benet.

Jag skickade ett brännbollsträ i huvudet på min lärare när jag gick i 4:an, bollen kom inte en meter men slagträt flög iaf 20 meter :eek:
 

Merovingian

Guest
:D
Tur att det bara tog i benet.

Jag skickade ett brännbollsträ i huvudet på min lärare när jag gick i 4:an, bollen kom inte en meter men slagträt flög iaf 20 meter :eek:

Låter ungefär som när jag råkade slänga ett tennisracket i ansiktet på en tjej som var kär i mig.
Aldrig förr eller senare har jag hört en så sviktande röst försäkrandes att "det är okej, det är okej" medan tårarna sprutar.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Låter ungefär som när jag råkade slänga ett tennisracket i ansiktet på en tjej som var kär i mig.
Aldrig förr eller senare har jag hört en så sviktande röst försäkrandes att "det är okej, det är okej" medan tårarna sprutar.

+:nurse

Gillar du inte folk? Eller är du väldigt klantig :va
 

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Ort
Nyköping
Hoj
XB12S
En polares kusin (sa att han) har sett Ralf Gyllenhammar (Mustasch) på Tempo här i stan. Min polare påstår också att han sett Ralf knalla runt i samma trakter för ett par veckor se'n.

Nå'n som vet om R.G. har släkt/flickvän här i Nyköping, eller är det en lookalike de har sett?
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
När jag bodde i Hultsfred 03-06 så var Björn Rosenström där och spelade. en kompis kompis brukade hoppa in som trummis åt honom ibland. Så när vi kommer dit och ser att det är knökfullt vid entre'n, så vänder sig en full hultsfredare om o kläcker ur sig: "-Ni kan gå hem. Ingen kommer in."
1 minut senare så står en vakt vid en annan dörr och vinkar in oss. Lagom soft :D
Fick sitta backstage o dricka bärs. Efteråt så bjöd han på massa Gin&Tonic (som jag hatar, men hej..) Jordnära gôbbe som inte hade problem med att prata om sin familj och hur glad han var.

Innan dess så jobbade jag på Donken i Borlänge. Serverade massa politiker, men det roligaste var iaf Ingvar Carlsson.

Han står och beställer och betalar. Bredvid sig har han en man och en kvinna klädda i svarta kostymer småflörtandes. Så när han lämnar kassan, så vänder jag mig sedvanligt till dom, för att ta deras beställning. Killen tittar på mig, på den tomma platsen framför kassan, blir kritvit och sätter av i en hujeklarns fart efter dåvarande statsminister. :D

Edit: Chefen kom upp efteråt och frågade om jag tog betalt. "-Ja, Varför skulle jag inte göra det?"
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top