r matte
Ny medlem
Varit mekaniker åt "pocker" wallenberg under carrera cup, Varít inne i prinsens depåtält och hämtat delar medans prinsen satt i soffan 2 meter bort.
Bott på samma hotell och ätit frukost 3 meter ifrån bandet Heat.Det är nog min absolut största merit
Jag har sagt hej till en kille på en fest för något år sedan som har kört den där BMW S1000RR. Det tycker jag är rätt käckt.
För ett par år sedan hälsade jag på Hamsa (i andra avenyn) när han stod och kissade i kön på väg in till strand. Sen så har jag åkt tåg samtidigt som lili och sussie.
Har träffat på Björn "Dynamit-Harry" Gustafson några gånger på macken och ica här i byn, han har tydligen sommarstuga här.
Åh åh åh! en grej jag helt hade glömt bort!
På ett Rasta-ställe (Värnamo om jag inte minns helt fel) så satt jag och farsan bara några meter från självaste Bosse Bildoktorn, alla tre av oss käkade riktigt god Pytt-i-panna
(...)jag och farsan bara några meter från självaste Bosse Bildoktorn, alla tre av oss käkade riktigt god Pytt-i-panna
Jag har Bosse Bildoktorns autograf
Du finns på bild med mig på den festen till och med! Så du har bevis! Aaascooool!
Åh åh åh! en grej jag helt hade glömt bort!
På ett Rasta-ställe...
Yo mon!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring