Ja nu är du i skiten, har ångest när jag måste jobba samtidigt!Hultan skrev:Nja, inte förr, men nu när man är något partisk (hojåkare själv) så blir det ju lite roligare måste jag säga!
Haha, hjälper det?Cbr skrev:Tror att Rossi skulle kunna lära Färjestad att tacklas, passa på innan finalseriern är klar...
Hultan skrev:Nja, inte förr, men nu när man är något partisk (hojåkare själv) så blir det ju lite roligare måste jag säga!
Kan ju ha med att jag tycker det mesta vad gäller "sporter" suger att titta på.. Men F1 och Roadracing är ju lite kul i alla fall..2fast4hjo skrev:Jag kör inte men har följt vartenda race sedan 10 år tillbaka då bl a Mick Doohan regerade och tampades med Alex Criville (stavning) och Max biaggi. Synd att du inte följt tidigare Många underbara minnesvärda fajter har du missat.
Jag har missat ett motoGp o det var i somras när sambon spelade in utan ljud
Jag tycker det var bra att han gjorde det. Jag hade ingen aning om hur han har kört osv och jag känner mig stolt att komma från samma land som denne herre. Jag tycker att ha man gjort en sån sak så har man all rätt i världen att snacka om det.hållundan skrev:Kommentatorerna är ju förjävla dåliga. Den däringa Kent gooblade ju hela tiden om hur bra han var på sin tid osv osv.
"Stöt" var ju ett passande ordval...håkan skrev:jäjä... som vanligt, 2-3 varv kvar sen sätter Rossi in stöten
2fast4hjo skrev:0830 i morgon enligt Eurosports hemsida
2ono skrev:Rossi skulle förbi till varje pris såg det ut som Sete var först in i böjen men trängde sete rossi ? som då fick efter en sen inbroms ett framhjulssläpp och med foten i backen tryckte ut sete i gruset, starkt av sete att komma tillbaks men notera hans min på podiet
Dom är nog inte kompisar nu är det krig!
Kent Anderssons var kul tycker jag vågar säga vad han tycker.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|