Här är en säljare med kunden i fokus för goda affärer! Kanske inte skall ta det så allvarligt men lite drygt att skriva i en annons
http://www2.blocket.se/view/1195853.htm?l=0
http://www2.blocket.se/view/1195853.htm?l=0
Sådana där jävla Ducati-divor dom tror visst att dom är nåt?.
Chrille skrev:Jag kör samma stil som killen som sa "du får inte köpa den:"
Jag säger "ska du pruta får du komma igen om två veckor, så imorgon diskuterar vi inte priset överhuvudtaget. Jag sätter inte pris med prutmån, jag sätter lägstapris för att bli av med skiten.
maverick_750rr skrev:--edit---
Ska jag sälja blir det: "Har du inte rätt inställning ska du inte heller ha hoj"
750RR
Goodstuff skrev:Jävla moralkärring som ska bestämma vilka som ska få köra hoj!
maverick_750rr skrev:Just precis.... först skrev jag ...rätt inställning ska du heller inte ha min hoj. Sen ändrade jag för att reta dig
750RR
gulsvartkawwa skrev:Japp pruta hör till. PoK (pussokram?) Funkar inte.
Min personliga favorit "Billigare vid snabb affär" har jag funderat lite över, brukar det inte bli billigare efter ett tag när prylen inte blir såld? Mao "Billigare om 2-3 veckor" borde det stå.
Pga problem med hörseln får endast personer som kan prata klar och tydlig svenska ringa
Just därför köpte jag Lilltösen av Chrille, prutat & klart då är det inge snack, han satte ett pris och så blev det, raka rör och inge fibbel, att pruta på något som redan är billigt är bara korkat, you get what you pay 4Chrille skrev:Jag kör samma stil som killen som sa "du får inte köpa den:"
Jag säger "ska du pruta får du komma igen om två veckor, så imorgon diskuterar vi inte priset överhuvudtaget. Jag sätter inte pris med prutmån, jag sätter lägstapris för att bli av med skiten.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|