Diversion skrev:
Diversion skrev:
Diversion skrev:
gladh skrev:"expert" = första bästa person som tror sig ha en susning samt vill ställa upp på arrangerad bild.
"Dödsdrogen" = milt laxativ
"Skandal" = något som ingen normalt funtad person öht bryr sig om
"rasar" (som i Alice Bah rasar över skandalbilderna) = totalt oförklarlig reaktion på meningslös händelse.
"Naken-, robbinson-, farmen-" (vafritt personnamn efter bindesstrecket) = prefix som används för att beteckna mediakåt pseudokändis som inte har något att tillföra i nyhetvärde. Säljer dock lösnummer av okänd anledning.
d1ce skrev:
Chrille skrev:Berätta gärna för os övriga varför denne polis inte kan vara expert? Vad säger han som är fel?
Berätta därefter också om jag är den enda i hela världen som har väldigt lätt för att tro att polisen är ute på en lång bärtur i det här fallet? Det är mycket som låter konstigt i de här sammanhangen och tidningarnas spekulationer gör ju att man saknar X-filesmusik i bakgrunden....
Micke_Lindstrom skrev:..
Så mycket siktande behövs inte om ska skjuta nån på några meters avstånd.
Chrille skrev:Berätta gärna för os övriga varför denne polis inte kan vara expert? Vad säger han som är fel?
skoteridioten skrev:No offense, men du ska f-n ifrågasätta allt..![]()
Berätta därefter också om jag är den enda i hela världen som har väldigt lätt för att tro att polisen är ute på en lång bärtur i det här fallet? Det är mycket som låter konstigt i de här sammanhangen och tidningarnas spekulationer gör ju att man saknar X-filesmusik i bakgrunden....
Chrille skrev:Jag har testat att skjuta Glock och jag tvivlar på att jag, på några meters avstånd, hade träffat med tre skott på det sätt som skett nu (Två i huvudet och ett i höften om jag har förstått det hela rätt)
Diversion skrev:... Så omöjligt som han säger är det dock absolut inte.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!